2022-07-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
en av dom som va misstänkta i målet sköts till döds i norsborg för några månader sen kan de vara 23st som utförde det mordet?
Vem av de skjöts till döds i norsborg?
Citera
2022-07-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
Vem av de skjöts till döds i norsborg?
minns inte namnet men den BO sköts i sin bil och hans mamma hade hittat honom död i bilen har för mig namnet började på E men han blev aldrig åtalat för kidnappingen tror jag för polisen visste inte vem han va på bilderna från bensin macken
Citera
2022-07-20, 18:46
Bannlyst
Citat:
Typ att han hånar sina fiender, scar är med dem yngre i Farsta.

Många liv på sitt samvete men han är från dalen och är även den huvudmisstänkte för mordet på Einár.
😂 är scar.121 och hugo.svip samma? 🔫 🔥💯
Citera
2022-07-20, 18:49
Medlem
Citat:
minns inte namnet men den BO sköts i sin bil och hans mamma hade hittat honom död i bilen har för mig namnet började på E men han blev aldrig åtalat för kidnappingen tror jag för polisen visste inte vem han va på bilderna från bensin macken
Emirhan? Var han misstänkt för den kidnappningen? Om det var 23ST som tog honom har jag ingen aning om.
Citera
2022-07-20, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaktasodraftp
😂 är scar.121 och hugo.svip samma? 🔫 🔥💯
Vem fan är Hugo.svip? Va pratar du om?
Citera
2022-07-20, 22:29
Medlem
Citat:
Emirhan? Var han misstänkt för den kidnappningen? Om det var 23ST som tog honom har jag ingen aning om.
han fångades på bilder på bensin macken med bland annat satar och zidane och några till innan man körde ut BO och utsatte han för våld
Citera
2022-07-20, 22:43
Medlem
Citat:
han fångades på bilder på bensin macken med bland annat satar och zidane och några till innan man körde ut BO och utsatte han för våld
ja minns också man såg honom i fupen kanske han va kopplad till farsta äldre?
Citera
2022-07-21, 23:55
Medlem
Citat:
Är du säker h23 lämnat kriminella livet?

De postade ju storys i början av 2021 där de skrev ny musik kommer o såna grejer , de kändes äkta som fan trodde inte de skulle sluta men okej.

Sen så vad jag vet så är Bredäng och Bandidos fortfarande allierade? De har inte splittras vad jag vet, när splittrades de isf?

Jag tror inte heller Bredäng kommer lägga sig i denna konflikten till 100% men de har redan valt sida alltså 23st sidan, säkert gör de saker för 23st bakom kulisserna tror inte bara de hade slöat om 23st ville nåt av de.

Men herregud 23st är ej nära me någon från Bredäng utan bara visa ut Bandidos Brd vilka alla har taggat eller är lysta iaf av de tunga. De är ej nära me grabbarna i brd bara Bandidos som ej styr där på samma sätt längre.
Citera
2022-07-21, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
hahahaha va gjorde han det här gången?🤣🤣🤣

Ingen aning men Årsta vill oxå klippa han nu och samma me Pitbull🤣🤣
Citera
2022-07-22, 01:05
Medlem
Blir flera klippningar i närtid då
Citera
2022-07-22, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Men herregud 23st är ej nära me någon från Bredäng utan bara visa ut Bandidos Brd vilka alla har taggat eller är lysta iaf av de tunga. De är ej nära me grabbarna i brd bara Bandidos som ej styr där på samma sätt längre.
Vadå styr ej på samma sätt? Grabbarna i Bredäng alltså Jojo , momo och de är ju allierade med Bandidos i Bredäng, och de grabbarna känner 23st väl, vilka menar du ”styr” i Bredäng nu då?
Citera
2022-07-22, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Ingen aning men Årsta vill oxå klippa han nu och samma me Pitbull🤣🤣
hur lyckas dom inte klippa han 2 gånger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in