2022-07-19, 16:41
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Også betimelig at de ble bedt på teater kvelden før, her var jo tilsynelatende alt bare fryd og gammen

Ja, et lykkelig ekteskap med en gavmild mann som kan spandere mat og drikke på en michelin-restaurant.
Citera
2022-07-19, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Også betimelig at de ble bedt på teater kvelden før, her var jo tilsynelatende alt bare fryd og gammen
var visstnok kjempegod stemning. Alt var også helt normalt i luften ved det viktige snittemøtet som endet i ingenting. Kun legge igjen spor overalt i boligen.
Citera
2022-07-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Ja, et lykkelig ekteskap med en gavmild mann som kan spandere mat og drikke på en michelin-restaurant.
last meal. Makabert.
Citera
2022-07-19, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Dette stemmer ikke, det står ingenting i boka om at ipad'en logget seg på basestasjoner.
En ipad er dessuten wifi-basert, og har ingen tilknytning til telenettet, så det du skriver
er ikke riktig.
"Noe" var det som koblet seg til basestasjoner på vei til jobb. Hvis ikke det var iPaden, så var det "noe" annet. Det står i den beryktede boken, mer kan ikke jeg si om det. Alle opplysningene vi har fått i media kan være strategi, inkludert de berømte "bekreftede ryktene" i tråden. Det blir spennende når alt kommer frem i dagslys. Jeg får inn sterke signaler på at saken blir løst
Citera
2022-07-19, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Dette stemmer ikke, det står ingenting i boka om at ipad'en logget seg på basestasjoner.
En ipad er dessuten wifi-basert, og har ingen tilknytning til telenettet, så det du skriver
er ikke riktig.

Feil. Boka har jeg ikke lest. Men apple ipad kan kjøpes både med og uten simkort slot. Sånn har det vært i mange år.
Citera
2022-07-19, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
snev? Blir alle ektemenn siktet for drap automatisk. Hvor har du dette fra.
Kan du ikke lese? Jeg har ikke nevnt ordet "alle". Barnslig diskusjon, når ord som; alle, ingen, alltid og aldri, blir brukt. Slike diskusjoner fører sjelden til befruktning
Citera
2022-07-19, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Kan du ikke lese? Jeg har ikke nevnt ordet "alle". Barnslig diskusjon, når ord som; alle, ingen, alltid og aldri, blir brukt. Slike diskusjoner fører sjelden til befruktning
Det er ikke slik at politiet kan sikte noen for drap utelukkende fordi de er gift med offeret.
Citera
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
last meal. Makabert.

Ja, last meal. Indrefilet av japansk kobebiff, eller hva som helst...pris spiller ingen rolle.
Citera
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Det er ganske mange ting som ikke fører til "befruktning", tørrunking av gamle argumenter for eksempel.
Citera
2022-07-19, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Feil. Boka har jeg ikke lest. Men apple ipad kan kjøpes både med og uten simkort slot. Sånn har det vært i mange år.

Stemmer det, jeg bruker ipad med sim-kort på jobben
Citera
2022-07-19, 17:01
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
"Noe" var det som koblet seg til basestasjoner på vei til jobb. Hvis ikke det var iPaden, så var det "noe" annet. Det står i den beryktede boken, mer kan ikke jeg si om det. Alle opplysningene vi har fått i media kan være strategi, inkludert de berømte "bekreftede ryktene" i tråden. Det blir spennende når alt kommer frem i dagslys. Jeg får inn sterke signaler på at saken blir løst

Ordet "basestasjon" er kun nevnt tre ganger i boka, i sammenheng med sporing av de
såkalte "Futurum-mennene". Står overhodet ingenting om noen sammenheng mellom THs
tur til jobb og telenettet.

Citat:

Såvidt jeg vet hadde TH ingen telefondekning på sin iPad, og Nokiaen hans pleide å ligge igjen på Futurum.
Citera
2022-07-19, 17:03
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Det er en fordel å ha lest boka, hvis man skal diskutere ting som er blitt sagt i boka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in