2022-07-19, 11:18
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckypent
Disclaimer: vet alltså inte om det är aktuell familj som gäller men det är den enda familjen från Kazakstan med en dotter runt 15 år på adressen (har kollat familjer till flickor födda 2006-2012 för att vara på säkra sidan)

MGM - S*rvinoz Ulugbekov*
Mamman - Guz*l Yuld*shev*

*=a

Pappan och brodern är inte svenska medborgare och har därför inget personnummer för att kolla men pappan är i vart fall född -77 och brodern september -10

Mamman blev svensk medborgare mars 2018 och dottern april 2018. Mamman har tre mål hos migrationsdomstolen (2014. 2017, 2020) och jag inväntar dom i dessa.

Så pappan finns här, var verkar vara hans ”plats för vila”?

Finns det någon arbetsinkomst registrerad på någon förälder?

EDIT: Och stort tack för att du är en av få med riktig information.
Citera
2022-07-19, 11:24
Medlem
Pappa - Prim*tov Ulugb*ek

*e

Bror - Ba*htiyar Ulugbe*ov

*k

Det står dock att föräldrarna är skilda men det kan ju lika gärna pga bidragsfiffel. Enbart mamman och dottern är skrivna på deras lägenhet då pappan och sonen inte är folkbokförda i Sverige.
Citera
2022-07-19, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Verkar det funnits någon pappa?
Är det bara mamman och dom två barnen är ju mammans vanvård för nio år sen stark delanledning till MGMs psykproblematik.
Att mamman är ensamstående behöver absolut inte tyda på att flickan har några psykiska problem, är själv uppvuxen med en ensamstående mamma
Citera
2022-07-19, 11:27
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalker1
Att mamman är ensamstående behöver absolut inte tyda på att flickan har några psykiska problem, är själv uppvuxen med en ensamstående mamma

Nej nej, hur kunde du tro att jag menar det?
Jag menar så klart vanvårdsdiagnosen ”apatiskt flyktingbarn”, som dom eventuellt är två föräldrar att framkalla.
Åtminstone pappan verkar ju dessutom fuska med sin folkbokföring, man kan undra om båda barnen ens var hans biologiska, muslimska fäder brukar bo där barnen bor.
Senast redigerad av platyzma 2022-07-19 kl. 11:30.
Citera
2022-07-19, 11:32
Medlem
Citat:

*e

*k

Det står dock att föräldrarna är skilda men det kan ju lika gärna pga bidragsfiffel. Enbart mamman och dottern är skrivna på deras lägenhet då pappan och sonen inte är folkbokförda i Sverige.

Bidragsfiffel? Hon lär ha missat en del slantar om hennes hemmaboende son inte var folkbokförd i Sverige.
Citera
2022-07-19, 11:32
Medlem
f30malmos avatar
Kan nog bli svårare än vanligt att hitta dem på nätet. Kanske någon ryss kan bidra.
Citera
2022-07-19, 11:34
Medlem
Någon form av sjukdomsbild är inblandad då två av målen i migrationsdomstolen innehåller läkarintyg och remisser. Jag har bara beställt ut dom i målen men om någon vill beställa hela akten så kan jag skriva målnumren.
Citera
2022-07-19, 11:34
Medlem
platyzmas avatar
Citat:

*e

*k

Hur funkar Kazakisk namngivning tro, vanligt med olika efternamn på barnen eller är det ett tecken på att dottern var nån annans än Primet*vs?
Citera
2022-07-19, 11:36
Medlem
Citat:
Då är ju snacket om att mamman jobbat bara dravel? Hon kan lika gärna gått en promenad, dejtat eller vad fan som helst.

Drar du den slutsatsen av klockslaget?
Citera
2022-07-19, 11:37
Medlem
Citat:
Hur funkar Kazakisk namngivning tro, vanligt med olika efternamn på barnen eller är det ett tecken på att dottern var nån annans än Primet*vs?

Barnen får pappans efternamn? Ganska vanligt.
Citera
Medlem
Citat:

Man lägger till ett a på namnet om det är en flicka verkar det som
Citera
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Drar du den slutsatsen av klockslaget?

Var drar jag en slutsats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera