Citat:
Ursprungligen postat av
MizzM81
😂
Jaså
Tar rättsväsendet avstånd?
Skulle inte tro det vetdu
Polisen och dumpen jobbar ofta ihop
Samt att peddon hamnar i häkte snabbare tack vare dumpen
Ta dig därbak 😉
Att du försöker sänka andra med översittarfasoner skrämmer inte mig.
Säger mer om dig
🙂 Har betydligt mer iq än er pedofil kramare å dumpen hatare 😂
Både emotionell iq och intelligens
🙂
Tjolahopp
Du särskriver ibland och skriver ihop ord felaktigt, sätter inte punkt, skriver stolpigt med dålig grammatik. Det signalerar inte intelligens, bara så du vet. Om jag var du hade jag försökt lära mig att skriva lite mer ordentligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
htdg
Jag håller med. Jag tycker upplägget är bra. Att jaga pedofiler och hänga ut dem är behjärtansvärt, men konfrontationerna lämnar alltid en bitter eftersmak. Det känns som de bara är ute efter att förnedra. Det hade varit intressant om de försökte förstå gäddornas agerande.
Citat:
Ursprungligen postat av
htdg
Det förklarar den höga affekten i era konfrontationer. Det hade varit bättre och mer intressant för tittaren om ni lät gäddorna svara på era frågor istället för att avbryta dem stup i kvarten och raljera.
Vet inte om det hade varit så intressant egentligen med djupintervjuer. Men lite mindre anklagande frågor och mindre affekt hade antagligen gjort att de hade kunnat lirka ur dem mer information i ett sårbart ögonblick. Pang på konfrontation leder oftast till att folk sluter sig.
Tips till Sara utifall du läser, pröva att öva dig på att spela lite teater. Det är inte så svårt som man tror.