2022-07-19, 09:25
Medlem
htdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MizzM81
Knappast
Jag gör det av samma orsak
Har varit utsatt själv

Det förklarar den höga affekten i era konfrontationer. Det hade varit bättre och mer intressant för tittaren om ni lät gäddorna svara på era frågor istället för att avbryta dem stup i kvarten och raljera.
Citera
2022-07-19, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Nej de skriver 14 för att förleda gäddorna in på olagligheter, och sedan hänga ut dem till swishpöbelns förtjusning.
Om de skulle skriva 15 eller 16 så är det lika omoraliskt gjort av gäddan men konstigt nog lagligt.
Och då faller dumpens affärsidé de vill ju fånga gäddor att hänga ut så att det genererar mer swish.

Jag vet att du inte är dum, du fattar vad jag menar.

Jag antar att det är nån sort hypotetiskt scenario som du och Ovetade fantiserar om. Det är av förklarliga skäl svårt att hänga med i svängarna när ni två blandar fantasier med verklighet och sen är otrevliga när man inte hänger med.
Citera
2022-07-19, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htdg
Det förklarar den höga affekten i era konfrontationer. Det hade varit bättre och mer intressant för tittaren om ni lät gäddorna svara på era frågor istället för att avbryta dem stup i kvarten och raljera.
Det är verkligen Dumpens svaga sida. Man verkar helt sakna en plan när man ska konfrontera gäddorna utan man kör på uppstuds och då blir det kaos.
Citera
2022-07-19, 09:31
Medlem
htdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Det är verkligen Dumpens svaga sida. Man verkar helt sakna en plan när man ska konfrontera gäddorna utan man kör på uppstuds och då blir det kaos.

Jag håller med. Jag tycker upplägget är bra. Att jaga pedofiler och hänga ut dem är behjärtansvärt, men konfrontationerna lämnar alltid en bitter eftersmak. Det känns som de bara är ute efter att förnedra. Det hade varit intressant om de försökte förstå gäddornas agerande.
Citera
2022-07-19, 10:21
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Jag håller med. Jag tycker upplägget är bra. Att jaga pedofiler och hänga ut dem är behjärtansvärt, men konfrontationerna lämnar alltid en bitter eftersmak. Det känns som de bara är ute efter att förnedra. Det hade varit intressant om de försökte förstå gäddornas agerande.
Är man som jag intresserad av pedagogik och kriminaltekniker så blir konfrontationerna på Dumpen för tråkiga i längden, för aggressivt, för obalanserat, för oplanerat, för rörigt.
Citera
2022-07-19, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Är man som jag intresserad av pedagogik och kriminaltekniker så blir konfrontationerna på Dumpen för tråkiga i längden, för aggressivt, för obalanserat, för oplanerat, för rörigt.
Enig. Ser helt enkelt klumpigt ut, och att man jagar videomaterial.
Citera
2022-07-19, 11:22
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Ägnar du själv dagarna åt att sexchatta med pedofiler som har barn i sin direkta närhet?

På vilket sätt tycker du ens att det inlägget var relevant till vad jag skrev?
Citera
2022-07-19, 11:23
Medlem
Citat:

Men vad finns det egentligen kvar att förstå gällande dessa gäddors agerande? Vad är det du vill förstå mer av dessa gäddors agerande? Jag tror Sjöberg och Sara på Dumpen har tröttnat på detta eviga ”vi ska förstå oss på förövarna”-jargongen. Man sätter hårt mot hårt istället, skämmer ut och förlöjligar sexualförbrytare som inte har några som helst problem med att förgripa sig på andras (och inte så sällan deras egna) barn. Det är nog med daltandet med förövare. Varför ska man inte förnedra dessa förövare som själva går igång på att förnedra och sexuellt exploatera barn? Mycket bra att dessa sexualförbrytare hängs ut så att allmänheten kan skydda sina barn mot dessa 👍
Citera
2022-07-19, 11:27
Avslutad
Pöbel fortsätter alltid så länge den tillåts. Sverige och svensk politik är bra exempel.
Även om man skulle gjort alla försök till sex utanför äktenskapet och under 50 år olagliga så hade dumpen eller någon annan fortsatt att hävda lagändring.
När lagar ändras flyttas ribban uppåt tills endast farao återstår. Motiv och argument finnes.
Citera
2022-07-19, 11:38
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Ditt älskade Childhood som du vurmar för gjorde en vinst på 1,8 miljoner förra året och har 80 miljoner i kapital. Men berätta gärna mer om varför det är hemskt att vanliga männsikor swishar 100:- till dumpen.

Har dom slutat sälja tröjor? Tycker det är bra att dom har swish. Kampen mot karlslokarna måste steppas upp liksom.
Citera
2022-07-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MizzM81
😂
Jaså
Tar rättsväsendet avstånd?
Skulle inte tro det vetdu
Polisen och dumpen jobbar ofta ihop
Samt att peddon hamnar i häkte snabbare tack vare dumpen
Ta dig därbak 😉

Att du försöker sänka andra med översittarfasoner skrämmer inte mig.
Säger mer om dig
🙂 Har betydligt mer iq än er pedofil kramare å dumpen hatare 😂
Både emotionell iq och intelligens

🙂
Tjolahopp

Du särskriver ibland och skriver ihop ord felaktigt, sätter inte punkt, skriver stolpigt med dålig grammatik. Det signalerar inte intelligens, bara så du vet. Om jag var du hade jag försökt lära mig att skriva lite mer ordentligt.

Citat:

Citat:

Vet inte om det hade varit så intressant egentligen med djupintervjuer. Men lite mindre anklagande frågor och mindre affekt hade antagligen gjort att de hade kunnat lirka ur dem mer information i ett sårbart ögonblick. Pang på konfrontation leder oftast till att folk sluter sig.

Tips till Sara utifall du läser, pröva att öva dig på att spela lite teater. Det är inte så svårt som man tror.
Senast redigerad av aGVqaGVqMTIzCg 2022-07-19 kl. 11:46.
Citera
2022-07-19, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetOrvar
Du ljuger när du skriver att Dumpen inte har stoppat pedofiler från att förgripa sig på barn.
Dumpen har satt stopp för en man som våldtog sin dotter, han sitter nu häktad.
Samtidigt som de satt och kåtade upp samma pappa i flera dygn när han hade sitt barn hos sig. Man kan ju föreställa sig vad han gjorde med sin bebis efter chattandet upphört.
Bra jobbat, Dumpen. *slow-clap*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in