2022-07-18, 21:53
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Man skulle ju kunna starta en discord.

Det är en bra idé
Citera
2022-07-18, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Vettefan om de hade tid att vara tysta. De eller det fall som gäddan jobbade med måste plötsligt tas över av de andra två, som förmodligen redan hade mycket att stå i. De lär väl vara någorlunda insatta i varandras uppgifter men alla har nog sin spets och det tar tid att sätta sig in i ett fall. Så ökad arbetsbelastning plus en massa sms-kondoleanser från diverse kollegor i branschen var det nog att ta tag i för advokatparet. Samtidigt får de nog utan större problem tag i någon annan som preliminärt kan utföra gäddans uppgifter, men då lär det bli en kännbar kostnad.

Jag tror C-O fick nys om det först, via mejl eller sms. Förutsatt att de befann sig i samma bostad blev det nog några knäpptysta minuter innan framför allt tjejen kokade över när hon tagit del av chatloggen. C-O var som vanligt lugnare i situationen, som är problematisk för honom då de är gamla kurskamrater. Han fick under hennes affekt möjligen höra att "Du verkar ta jävligt lätt på det här! Den jäveln sätter inte sin fot på vårt kontor igen!".

Förhållande påfrestas i sömmarna men med det sannolika resultatet att det stärks av händelsen. Om ett år är det ytterligare en prövning vi tog oss igenom tillsammans, älskling. Tänk hur många nya samhörighetsskapande samtal detta alstrar. Märkte du nånsin på honom att han drogs till barn, du som hade känt honom hela vuxenlivet? Och även om C-O innerst inne skulle hysa en gnutta förståelse för sin polare gäddans böjelser till tonårsflickor kommer han mycket övertygande lyckas försäkra sin flickvän om att så definitivt inte är fallet, precis som den distanserade akademiker han kokar ner till när situationen kräver.

Fantastisk sammanfattning

Eller, hear me out, så är C-O helt iskall. Ta bort han från hemsidan men låter han jobba kvar? Grabben fakturerar ju många timmar på Migrationsverket, det är inte lätt att tacka nej till dom stålarna.
Citera
2022-07-18, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Jaha, nej jag tänkte mer på att dom bakom Dumpen är dömande personer, som anser att män ligger bakom allt ont, och att personer som vill ha sex med 13 till 15 åringar är pedofiler.
Oj nu har du gjort bort dig ordentligt.
Citera
2022-07-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66

Eller, hear me out, så är C-O helt iskall. Ta bort han från hemsidan men låter han jobba kvar? Grabben fakturerar ju många timmar på Migrationsverket, det är inte lätt att tacka nej till dom stålarna.

Min gissning är att de troligen haft någon form av diskussion med varandra först men att de sedan kontaktat gäddan för att få höra hans version och att han då troligen erkänt sina handlingar och avsikter på ett eller annat sätt.
Citera
2022-07-18, 22:26
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66

Han värderar sitt förhållande med den 20 år yngre juristpinglan på tok för högt för att våga göra något annat än att be gäddan fara åt helvete. Sen spelar det ingen roll om de en gång i tiden, studsande sida vid sida utanför domkyrkan i Lund, drog gudlösa skämt om att förgripa sig på barn i sakristian tillsammans.
Citera
2022-07-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Storpedofilen har talat.
Det är glasklart att dumpen hjälper många.

Du har inget bevis på att jag är pedofil din fega anonyma fjolla

Det enda du och Dumparna har att komma med är substanslösa, fegaktiga anklagelser om att alla som är emot Dumpen är pedofiler.

Nix, Dumpen hjälper inte barnen men vi får väl se vem som har rätt, jag har nästan jämt rätt när jag uttalar mig om något. Låt oss se hur statistiken ser ut om ett par år. Ska vi sätta en peng?

Du och Dumparna är vandrande hycklare med 0 forskning bakom er. Många av er är dessutom obildade och har nog inte ens eftergymnasial utbildning. Det är den slutsats jag drar.

Du drar slutsatsen att jag är pedofil, var är beläggen gubben? Presentera dem. Du kan inte? Då ska du hålla käften.
Senast redigerad av Dajmkulan 2022-07-18 kl. 23:00.
Citera
2022-07-18, 23:04
Medlem
Citat:
Dessutom är majoriteten inte pedofiler, utan HYPERSEXUELLA MÄN, som skulle knullat vad som helst om dom fått chansen. I 99% av fallen så utger sig Dumpen för att vara mellan 13-15 år, då är man inte i närheten av att vara pedofil.

Dom scenarier som Dumpen använder sig av är inte speciellt realistiska. Dom flesta tonåringar söker inte vuxna i sexuellt syfte och inleder inte konversation med att skicka en nakenbild på sig själv.

Och som du säger, så finns det inget offer eftersom det är kåta Dumpen fiskare som gömmer sig bakom kontona.

Mhm..
Barn mår absolut bättre av att bli våldtagna av hypersexuella sexmissbrukare.
ELLER INTE!!!

Jag kan inte för mitt liv förstå varför dessa måndagsexemplar till människor illa tvunget sträcker upp händerna och skriker "MEN JAG ÄR INTE PEDOFIL"

Vem bryr sig om orsak till varför någon vill våldta barn?
Hypersexualitet/pedofili/whateverreason.
Barn vill inte bli våldtagna. Enkelt
Citera
2022-07-18, 23:09
Medlem
Citat:
Du säger att Dumpen inte dömer? Dumpen har flera gånger sagt att gäddorna är pedofiler.
På Twitter gick Sara ut med att det bara är män som är pedofiler, och allt är mäns fel.

Jag om någon vet att det finns kvinnliga förövare.
Brukar dessutom inte prata i termer om pedofiler i nämnvärd utsträckning.

Jag pratar oftast om förövare.

Antingen har du inte varit inne på mitt Twitterkonto eller så är du inte läskunnig.

Vänligen basera åsikter på fakta.
Citera
2022-07-18, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Mhm..
Barn mår absolut bättre av att bli våldtagna av hypersexuella sexmissbrukare.
ELLER INTE!!!

Jag kan inte för mitt liv förstå varför dessa måndagsexemplar till människor illa tvunget sträcker upp händerna och skriker "MEN JAG ÄR INTE PEDOFIL"

Vem bryr sig om orsak till varför någon vill våldta barn?
Hypersexualitet/pedofili/whateverreason.
Barn vill inte bli våldtagna. Enkelt

Vem bryr sig om anledningarna till varför du har riskerat medmänniskors liv när du gång på gång har suttit dig i en bil och kört när du har varit påverkad. Vem bryr sig om ditt väldigt långa kriminella förflutna liv? Vem bryr sig om alla dina snyfthistorier?

Problemet blir när du själv har levt rövare och ska sedan leka polis och agera moralpolis, speciellt på ett sätt som går tvärtemot vad forskning och rättsväsendet säger och där du samtidigt skiter fullständigt i alla oskyldiga offer.

Du har fortfarande inte svarat varför du hängde ut den lilla flickan vars pappa ni kåtade upp till eventuella sexuella övergrepp. Ni konfronterade och hängde ut honom innan polisen fick tag på honom. Ett litet offer vars far ni kåtade upp som kommer växa upp med vetskapen om att ni hängde ut henne i era chattloggar och där ni även kan ha triggat övergreppen mot henne. Och att ni slutligen valde att konfrontera mannen istället för att direkt kontakta polisen bara så du får lite material till er hemsida säger så mycket om din hybris och hur obildad och korkad du faktiskt är.
Senast redigerad av Torleifsdottir 2022-07-18 kl. 23:21.
Citera
2022-07-18, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Typiskt skånskt beteende att vara helt efterbliven och inte kunna tänka som en normal människa.

Och vad är grejen med att kärringen ska gapa så förbannat? Nu har hon ju världens chans att få reda på varför och hur den här gubben tänkte. Men istället står hon och gapar som en jävla nigger.

Sen har de mage till att uppmana till swish-donationer också. De ska alltså tjäna pengar på detta? Vart går pengarna? Ner i fickan eller till barn som faktiskt utnyttjas sexuellt av främmande män på nätet?

Ursäkta. Hon vet hur det är att bli utsatt av såna här gubbar.

Sen för det andra kostar allt. De gör detta gratis men bensin kostar och de ska äta under sina uppdrag etc.
Kanske måste bo nånstans också..

Sluta klaga.
De brinner för att hjälpa barn.
Citera
2022-07-18, 23:25
Medlem
Det är intressant att Sara är villig att kommentera alla möjliga dumma inlägg i den här tråden men hon har fortfarande till denna dag inte kommenterat det faktum att hon hängde ut ett litet barn som eventuellt har utsatts för sexuella övergrepp, och där hennes gäng kåtade upp barnets pappa.

Och inte nog med detta, Sara och Patrik valde att konfrontera mannen för att få material till sin hemsida samtidigt som han efter det fick möjligheten att gå hem och förstöra bevismaterial, istället för att kontakta polisen omgående så fort dom fick tag på hans identitet. Och samtidigt vill hon bli seriöst tagen trots att hennes metoder går tvärtemot vad yrkesprofessionella säger och vad rättsväsendet tycker.

Att hon sedan har ett väldigt långt kriminellt förflutet som hon i snyftinlägg bortförklarar trots att hon har riskerats människors liv i hennes snedsteg ska vi tydligen inte heller bry oss om.
Citera
2022-07-18, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Vem bryr sig om anledningarna till varför du har riskerat medmänniskors liv när du gång på gång har suttit dig i en bil och kört när du har varit påverkad. Vem bryr sig om ditt väldigt långa kriminella förflutna liv? Vem bryr sig om alla dina snyfthistorier?

Problemet blir när du själv har levt rövare och ska sedan leka polis och agera moralpolis, speciellt på ett sätt som går tvärtemot vad forskning och rättsväsendet säger och där du samtidigt skiter fullständigt i alla oskyldiga offer.

Du har fortfarande inte svarat varför du hängde ut den lilla flickan vars pappa ni kåtade upp till eventuella sexuella övergrepp. Ni konfronterade och hängde ut honom innan polisen fick tag på honom. Ett litet offer vars far ni kåtade upp som kommer växa upp med vetskapen om att ni hängde ut henne i era chattloggar och där ni även kan ha triggat övergreppen mot henne. Och att ni slutligen valde att konfrontera mannen istället för att direkt kontakta polisen bara så du får lite material till er hemsida säger så mycket om din hybris och hur obildad och korkad du faktiskt är.

Ehh.. ❓ Vad pratar du om.
Det är inte ett riktigt barn men kunde varit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in