2022-07-17, 23:38
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulltofs12
Undra hur många minderåriga ensamkommande barn han utnyttjade på migrationsverket?, eller att han ville sätta på ett barn som är lika gammal som sitt egna barn
Om någon bögar med ensamkommande baaaarn så borde det väl inte störa dumparna?
Citera
2022-07-17, 23:39
Medlem
snutans avatar
Citat:
Man bryter väll inte mot någon lag genom att tipsa om en advokat va?
https://www.argumentumadvokat.se/Medarbetare

Säkert någon gädda intresserad. 😊
Citera
2022-07-17, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Konstigt att ingen av dessa typer försökt rycka till sig mobilen som hon filmar de med eller bara veva med armen och slå mobilen ur hennes hand,
de kunde senare förklarat att de fick panik och ville bara freda sig. Många av de ser ut att ha en psykisk störning men konstigt nog är de väldigt medgörliga och låter sig filmas.

Ingen säger ens: dra åt helvete!

Patrik och kvinnan är inga poliser eller ens journalister som skyddas av lagen i deras arbete.
De har utgivningstillstånd eller hur? Då är de journalister. Man behöver inte ha gått journalistutbildning för det.
Citera
2022-07-17, 23:42
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Om någon bögar med ensamkommande baaaarn så borde det väl inte störa dumparna?

Bara för man inte tillhör din vidriga vänsterklick behöver man inte vara Sverigedemokrat för att hata peddos, vilket jag antar du syftade på.

Men med din logik så är ju Sverigedemokrater grymma, om alla peddo hatare nu är det.
Citera
2022-07-17, 23:44
Medlem
Detta blir intressant.
Folkdomstolen är ju redan kört som nån tidigare sa, men hur kommer detta gå i rätten tro?
Citera
2022-07-17, 23:46
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Bara för man inte tillhör din vidriga vänsterklick behöver man inte vara Sverigedemokrat för att hata peddos, vilket jag antar du syftade på.

Men med din logik så är ju Sverigedemokrater grymma, om alla peddo hatare nu är det.
Nu hänger jag inte med, vad har det jag skrev med SD att göra?
Citera
2022-07-18, 00:18
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Man bryter väll inte mot någon lag genom att tipsa om en advokat va?
https://www.argumentumadvokat.se/Medarbetare

Ajaj detta blir ett högt fall….
Citera
2022-07-18, 00:23
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpad2022
nej.

jag är "gädda 120" och 1.06 gäller även pm

Du har tillräckligt hög utbildning för att veta om ”streisandeffekten”. Nu vart du extra drabbad pga ditt inhopp här.

Lämna gärna ditt perspektiv när du ändå är här? Visst får du hat, men du har ju chansen att förklara dig från ditt håll
Citera
2022-07-18, 00:30
Medlem
Så en jurist alltså. Nu kan det bli åka av för Dumpen. Vana av pappersarbete, ganska mycket tid och antagligen mer än måttlig förbannad. Undrar om det är början på en annan tid nu.
Citera
2022-07-18, 00:32
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpad2022
nej.

jag är "gädda 120" och 1.06 gäller även pm

Det är ju fullt möjligt att prata om namnet på en viss gädda på dumpen utan att skriva att det är användaren X i den här tråden.

Att du påstår att du är en viss person är ditt val, det är inget nån behöver lägga någon vikt vid.
Citera
2022-07-18, 00:32
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Så en jurist alltså. Nu kan det bli åka av för Dumpen. Vana av pappersarbete, ganska mycket tid och antagligen mer än måttlig förbannad. Undrar om det är början på en annan tid nu.

Problemet för honom är, att ska han ta upp kampen åker han på att förklara sig offentligt. Helt plötsligt kan det bli artiklar och uthängd på bred front , han bli rikskändis, jippie
Citera
2022-07-18, 00:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Kan inte se varför det skulle påverka nämnvärt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in