Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Jag vet att många här i tråden som är starkt för Zelensky också älskar Trump och hans rörelse, en del av er är t o m öppna rasister m m. Det handlar inte om att försvara demokratin, för eller emot Zelensky styrs ingalunda av ifall man är för eller emot demokrati.
Nej nej nej....Låt mig förklara.
PUTINISTER kommer från alla europeiska högerextrema och nationalistiska fästen. Det är dom som postar här på FB. Skitmånga är serbiska adidasryttare med underlägsenhetskomplex och antagligen en våldsam pappa. Resten sitter i Sankt Peterburg och sköter sina 9-15 jobb mot betalning att sprida färdiga manus runt om på sociala medier.
De som älskar Zelenskij är det Ukrianska folket som ville ha honom i demokratiska val. Trump är väl sedd av både Europeisk höger som Amerikanare som fått nog av Demokraternas värdesystem.
Renodlade rasister är en extremt liten grupp som hatar folk p.g.a. hudfärg. De bryr sig ett skit om politik så länge den egna hudfärgen som vinner i ett krig som denna.
Sedan har vi lirare i debatten som likt kameleonter låtsas som om det förstått allting och enträget försöker hamra in budskapet om den ena sidan redan har förlorat, vad dom än gör. Och det är antagligen enbart av egoistiska skäl - eller så sitter du framför ditt tangentbord med en redan färdig lista av dina uppdragsgivare
Vilken sort är
du ? Enbart propagandist utan politisk hemvist gissar jag på. Du har skrivit så många konstiga beskrivningar på vem och vilka som stöder den ena eller den andre, man börjar tro att allt du skriver redan är dikterat av någon annan