2022-07-17, 22:41
Medlem
Kan ha varit så att brodern ritade en teckning och sa att det var muhammed, det innebär döden att avbilda mohammad inom fredens religion
Citera
2022-07-17, 22:41
Medlem
15 åringen är anhållen för mord på sin 10-åriga lillebror.
Citera
2022-07-17, 22:43
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonheden
Helt jävligt! Hur fan fungerar hjärnan på en sådan människa egentligen!? Det blir sjukare och sjukare saker man läser och hör om nuförtiden. Jag saknar 80 och 90-talet, det blir tamigfan värre och värre detta samhälle. Vore egentligen bättre att man bara avskärmade sig från allt och lever sitt liv i en bubbla.

Sverige börjar bli riktigt sinnessjukt nu. Jag trodde alla mentalsjukhus är nedlagda men nu förstår jag att hela jävla Sverige är stort mentalsjukhus. Då faller polletten ner.
Citera
Avslutad
Jag kan säga med 100% säkerhet att det är hon som är GM. Aftonbladet har inte publicerat rätt information.
Citera
Medlem
Nu skrev Aftonbladet att hon dödat sin 10 åriga lillebror.. vidriga smuts
Citera
2022-07-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Det här är absolut horribelt! Ett skiftbyte är ett måste i höst!!!!!

Fantastiska sossarna såg till att bl a ta bort tvångsintagning av psyksjuka och numera får de självmedicinera. Hur sjukt är inte det?!? De kan ju inte och ingen kontrollerar!

Man kan INTE bli förvånad om man får en yxa i bakhuvudet av nån omedicinerad jävel. Absolut horribelt och helt oacceptabelt!
Har sossarna tagit bort "tvångsintagningen"??
Citera
2022-07-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Tack ! Och fy faaaan vad sorgligt......
Lite svårt att tror på honom.
En tragisk händelse oavsett hur personen ser ut.
Citera
2022-07-17, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Det här bevisar hur oseriösa soc är. Det har inkommit 3 orosanmälningar pga att hon har viljat döda sin bror. Polisen har också varit på adressen tidigare så då kan man fråga säg varför h*rungen får bo kvar hemma.

Polisen har varit där tidigare med då tjejen varit våldsam… hur katten fick hon då stanna kvar?!
Citera
2022-07-17, 22:46
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched

Det har knappt funnits några tvångsmedel på många år inom svensk s.k. psykvård. Det är väl inte humant eller nåt. Mindes att redan i mitten på 90-talet när jag själv jobbade extra inom psykvården så talade psykiatriker och personal om att man måste i princip ha ihjäl sig själv eller någon annan för att överhuvudtaget bli inskriven och få en vårdplats. Hur det är nu vågar man knappt tänka på.

Jag har själv varit med om föräldrar som bönat om att deras barn ska läggas in. Personer, många unga, som har mått så dåligt och bett om att få bli inlagda på psyket och sedan blir så desperata att de försökt begå självmord för att få vård och hjälp.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2022-07-17 kl. 22:50.
Citera
2022-07-17, 22:47
Medlem
Vällingby lutar mer mot en svensk MGM om man ska spekulera.
Citera
2022-07-17, 22:48
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Ja ja ja..tyvärr eller nåt sånt. Jag är inte sosse 😤
Citera
2022-07-17, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Polisen har varit där tidigare med då tjejen varit våldsam… hur katten fick hon då stanna kvar?!
Exakt det är det jag undrar också! Sveriges myndigheter är under all kritik. Först mordförsöket på den 10 åriga flickan och nu det här!!!

Myndigheterna bör straffas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in