2022-07-17, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore
Han vet vad han pratar om till skillnad från många får här inne.
Bland annat du. Vi glömmer inte lätt att du trodde att Dome A var där världen slutar. Vi skrattar fortfarande, och du kommer aldrig att bli tagen på allvar igen.
Citera
2022-07-17, 17:57
Medlem
Citat:
Här förklaras 3 typer av plasma och hur vi ser dom på atomnivå och med elektromagnetism.
Kort video och klart sevärd.

https://youtu.be/A4Kz5zgyMJo

Citat:
Månen är fokuserad plasma av negativ kosmisk energi

Vad fan betyder det? Vad i hela världen är negativ energi? Och vad har detta med jordens form att göra?

Ditt klipp är bara flummigt och ovetenskapligt dravel. Negativ energi? Seriöst? Hur i helvete är man funtad om tar sådant på allvar?
Senast redigerad av WilleGarvin 2022-07-17 kl. 17:59.
Citera
2022-07-17, 17:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Här förklaras 3 typer av plasma och hur vi ser dom på atomnivå och med elektromagnetism.
Kort video och klart sevärd.

https://youtu.be/A4Kz5zgyMJo

Är Fleuchs plasma-teveskärm med där?
Citera
2022-07-17, 18:04
Medlem
Citat:
Nej det är ingen gammal bok den är från 1958 och den kändaste faktabok som någonsin funnits och som ges ut varje år med allmänt accepterad data.

Som sagt de flesta födda 1958 är vid liv än idag det är inte LÄNGESEDAN trögskalle.

Några mer bortförklaringar? Och vad tycker du om antarctic treaty?

Nu har jag presenterat fakta låt oss se din fakta.... med video eller äkta information.

Du bad om fakta. Du fick fakta. Du ignorerar fakta i sann FE- tradition
Citera
2022-07-17, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Vad fan betyder det? Vad i hela världen är negativ energi? Och vad har detta med jordens form att göra?

Ditt klipp är bara flummigt och ovetenskapligt dravel. Negativ energi? Seriöst? Hur i helvete är man funtad om tar sådant på allvar?

Vet du inte ens vad negativ energi är? Och förstår du inte vad det har med allt att göra?
Citera
2022-07-17, 20:28
Medlem
Citat:
Vet du inte ens vad negativ energi är? ..

Nej jag vet inte vad negativ energi är. Energitjuv känner jag till, det är väl typ du.

Men utveckla gärna det här med negativ energi

Citat:
Och förstår du inte vad det har med allt att göra?

Nej. Du måste nog utveckla ditt resonemang.
Citera
2022-07-17, 21:12
Avslutad
Citat:
Vet du inte ens vad negativ energi är? Och förstår du inte vad det har med allt att göra?

Det låter som något som slukar energi utan att annan energi kommer ut ur det hela.
Citera
2022-07-18, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Sorry. Vem idioten är är redan avgjort.

Tror du att Blue Marble blir en målning bara för att du säger det flera gånger? Varför har du så oandligt svårt att komma med stöd för ditt påstående?

Så här skapar man en fake Blue Marble och samma metoder används för alla andra bilder som kan lätt lura den stora massan..

http://www.iskcon-truth.com/bhu-mandala/jambudvipa/Image_024.jpg
Citera
2022-07-18, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1990
Så här skapar man en fake Blue Marble och samma metoder används för alla andra bilder som kan lätt lura den stora massan..

Såklart att man kan göra kopior eller målningar. Men fakta kvarstår från 1972, att ett foto tagits på jorden från rymden. Det fotot visar en rund jord. Var är fotot på den platta jorden?
Citera
2022-07-18, 01:56
Medlem
Citat:

Du verkar ha svårt att fatta det finns flera foton än blue Marble som är tagit med kamera från 1950 och framåt
Googla på det så ser du.
Det är eran fantasi vill du ha foton som astrounatuerna tagit från från rymden på jorden också så googla.
Det finns ingen sån konspiration det är en sån bluff som har lurat er alla flattisar.

Ni har haft 70 år på er att skaffa ett enda foto på en platt jord har ni fixat det.

Det är hjärnspöken som lurat er i över 100 år minst.
Jag vet inte hur många plattisar ni är men det är ni som är lurade.

Säg att ni är 10 miljoner varför skaffar ni inte och samlar ihop KR till några som kan ta foto på den platta jorden.

Ni har väl några ledare som ni litar på eller rösta fram några.
Det är ni som är lurade plattisar tyvärr var är fotot på den platta jorden.

Vi har varit i rymden och på månen och då borde väl dem tagit foto på den platta jorden om det funnits eller tänk.
alla andra planeter som man kan se med kikare är glober också tänk.

Ni är lurade kom ut i verkligheten.

Denna tråd är över 40000 inlägg inte ett foto kom igen.
Senast redigerad av Eagle5555 2022-07-18 kl. 02:09.
Citera
2022-07-18, 02:37
Medlem
Fixa ett foto på den platta jorden då

Jag har fortfarande inte fått det

Grekerna visste att jorden var rund över 2000 årsedan.

Kom igen väx upp
Citera
2022-07-18, 04:08
Medlem
Citat:
Börja granska och undersöka NASA och då förstår du att NASA är inte bara ett "rymdföretag", eller har du förmycket hjärnspöken så du vågar inte.

Jag kommer ha rätt och det känns bra att veta.

Visa källor på det och du kommer att ha rätt emot tusentals videor och foton på jorden månen och vinter och sommarsolståndet och alla som farit runt jorden och alla utbildningar och alla som varit på månen och alla länder som varit på och runt månen.

Jag har inga hjärnspöken jag går bara ut och tittar på en fin solnedgång.

Jag väntar på fotot på den platta jorden

Har du varit med kikare och tittat på planeterna du kan se.

När man läser vad du skriver i alla andra trådar så måste du ha många hjärnspöken.

Tex "att judarna skapa kommunismen."
Och att

"Äkta Kristendomen följer bokstavligt bara Jesus och Gud och försvarar bokstavligt bara vita rasen,"

"Och att tyskland ville ha fred"haha vilka var det som starta andra världskriget

Dej kan man inte ta på allvar

Komigen
Senast redigerad av Eagle5555 2022-07-18 kl. 04:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in