Citat:
Dina svenskamerikanska twitteropinioner betyder lika mycket som sill, potatis, nubbe och överfallsvåldtäkt på Ida 12 av farbror Melker 57, under midsommarhelgen -63. Eran främsta svenska litteraturhelgon Astrid Lindgren var en pedofil. Hela produktionsteamet kring Pippi var pedofiler men det är nedtystat. Skådespelarna har gått under jorden på grund av att de inte vill smutsa ned svenskens nationella litteratur och kulturarv. Ni svenskar är smutsiga.
Och en annan grej, ditt typiska svenskamerikanska försök att prata om rysk historia ter sig inte så bra när du länkar till din svenska president Joe Bidens rekommenderade dagspress Twitter. Men du lever ju i den svenskamerikanska twitterbubblan, allt du kan är att länka till washingtonpost, svt, aftonbladet, twitter och .... expressen!
Ryska lågstadiebarn får bakläxa i en 10ggr högre svårighetsgrad än svenskens främsta dagstidningsskribenter!
Och ja, varje gång jag uppdaterar det patetiska svenneforumet flashback.org så ser jag att min inläggsmätare går ned, det sitter hundratals kränkta svenskar och rapporterar mina inlägg, sedan länkar de till twitter. Svennemoderatorerna är precis som alla svenskar, pk, feminister, amerikanskälskare och natotroll. Ha så roligt nu i eran svenskbubbla, hejdå!
Och en annan grej, ditt typiska svenskamerikanska försök att prata om rysk historia ter sig inte så bra när du länkar till din svenska president Joe Bidens rekommenderade dagspress Twitter. Men du lever ju i den svenskamerikanska twitterbubblan, allt du kan är att länka till washingtonpost, svt, aftonbladet, twitter och .... expressen!
Ryska lågstadiebarn får bakläxa i en 10ggr högre svårighetsgrad än svenskens främsta dagstidningsskribenter!Och ja, varje gång jag uppdaterar det patetiska svenneforumet flashback.org så ser jag att min inläggsmätare går ned, det sitter hundratals kränkta svenskar och rapporterar mina inlägg, sedan länkar de till twitter. Svennemoderatorerna är precis som alla svenskar, pk, feminister, amerikanskälskare och natotroll. Ha så roligt nu i eran svenskbubbla, hejdå!
Oj, det låter som vi har en rättshaverist här. Om nu allting är så dåligt i Väst hur kommer det sig att medellivslängden är så hög, att sjukvård, social omsorg är så pass mycket bättre än i Ryssland? Hur kommer det sig att BNP är så pass mycket större?