2022-07-16, 21:04
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Varnar för Henriksen.
De vore kul med Henriksen
Citera
2022-07-16, 21:06
Medlem
Visa det som händer på arenan!
Citera
2022-07-16, 21:08
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Det vore väl vara klart bättre att visa deltagarnas tid istället för hur långt efter segraren de är.
Eller borde och borde, så är det helt enkelt!

Ja, det här är ju inte Tour de France där allt handlar om avstånd och etapptiderna är rätt ointressanta. Friidrotten är ju extremt sifferfixerad och man tänker hela tiden i reda tal, så om de i stället anger avstånden så sitter man ju och försöker räkna ut vilken tid de fick vare sig man vill det eller ej (fast det vill man ju). Avgå alla!
Citera
2022-07-16, 21:09
Medlem
Allting är så jättebra med Maja enligt Tregaro och Olsson. Så varför visar min TV att hon river?
Citera
2022-07-16, 21:11
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Allting är så jättebra med Maja enligt Tregaro och Olsson. Så varför visar min TV att hon river?
Konstigt. Min visar att hon klarade. Sitter HDMI kabeln löst kanske?
Citera
2022-07-16, 21:11
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Verkligen inte… sååååå konstigt med vattenhinder. Har inte alls att göra med att det ska avspegla naturen. Att när man började springa det så var det antagligen inte inne på en arena med ”fejk”hinder. Är ju samma sak inom ridningen. Både fälttävlan men även vanlig hoppning inne i arena. Där säger man att det dessutom har en avskräckande effekt på hästar och de tar ut hoppet mer. Säkert samma sak med människor. Att det blir ett större hinder psykiskt för en.

Även om Christian tänker det så borde han inte säga det i nationell tv. Fråga Niklas när ni har kaffepaus eller något.

Är det så att du sitter och saknar Gärderud? Fast han var nog lika borta när det gällde tresteg, men var rutinerad nog att inte visa det så öppet.
Citera
2022-07-16, 21:13
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Håller dock HELT med om svarta amerikaner. Sjukaste är de kvinnliga sprinterna med naglar, smycken och MASSA hår.

Med tanke på att det är en hundradelssport så är det sjukt. Kan någon förklara för mig?! Allt som gör att det kan bli lite långsammare borde man ju inte ha? Som att simmare har tajta mössor och så lätta simglasögon som möjligt.

Bra fråga. En sån som ingen vågar ställa.
Citera
2022-07-16, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ett helt logiskt och naturligt nationsbyte för övrigt

Citat:
Bra fråga. En sån som ingen vågar ställa.

Det är sponsorerna som ligger bakom. Det är mycket press på de aktiva. Inte bara idrottsligt.
Citera
2022-07-16, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Konstigt. Min visar att hon klarade. Sitter HDMI kabeln löst kanske?
Du har nog rätt. Jag fixade det, så nu klarade hon!
Citera
2022-07-16, 21:16
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Du har nog rätt. Jag fixade det, så nu klarade hon!
Citera
2022-07-16, 21:18
Medlem
Citat:
Ja, det här är ju inte Tour de France där allt handlar om avstånd och etapptiderna är rätt ointressanta. Friidrotten är ju extremt sifferfixerad och man tänker hela tiden i reda tal, så om de i stället anger avstånden så sitter man ju och försöker räkna ut vilken tid de fick vare sig man vill det eller ej (fast det vill man ju). Avgå alla!

Skulle vilja påstå att det är för att det är i USA. Tittar man på friidrottstävlingar från USA visar man ofta inte ens tiderna alls utöver segraren.
Citera
2022-07-16, 21:20
Medlem
Nån jädra östtysk grafik för att presentera grenarna.
Och sluta visa trams från uppvärmningsarenan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in