2022-07-16, 16:45
Medlem
Luderlappens avatar
Inte så säker på att han är speciellt funktionsnedsatt då jag vet att MGM använder appar som TikTok och Instagram. För att använda dom måste man ta hem app och göra en användare, han är inget lallande mongo iaf.
Tror hellre på en grav psykisk störning ala Psykopat sadist.
Undrar om han använder Snapchat? Den appen har nämligen en karta så man ser vart användare befinner sig men jag tror man måste vara vän med användaren.
Någon som har Ab*Shi som vän på Snap?

Uppmuntrar absolut ingen att ta lagen i egna händer men skulle kännas tryggt att veta var i landet sadisten befinner sig
Citera
2022-07-16, 16:48
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Eller så är han bara oförstående. Han har ju bara haft lite kul (som han förmodligen själv ser det).

F.ö. är det väl ingen som är elak mot honom.

Ja han kanske tycker att äntligen händer det något spännande och han får stå i centrum. Ålders- och sinneundersökningarna får gärna dra ut på tiden. Och så kan han fantisera lite över psykiatern/läkaren och vänta på att han och hon äntligen skall få lite tid för varandra. Ålder is not an issue, det vet vi.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2022-07-16 kl. 16:50.
Citera
Medlem
Killen är då inte under 15 kan jag säga. Tittade på bilderna nyss.
Han ska in i fängelse sedan utvisas
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luderlappen
Inte så säker på att han är speciellt funktionsnedsatt då jag vet att MGM använder appar som TikTok och Instagram. För att använda dom måste man ta hem app och göra en användare, han är inget lallande mongo iaf.
Undrar om han använder Snapchat? Den appen har nämligen en karta så man ser vart användare befinner sig men jag tror man måste vara vän med användaren.

Uppmuntrar absolut ingen att ta lagen i egna händer men skulle kännas tryggt att veta var i landet sadisten befinner sig

Vad heter MGM på instagram?
Citera
2022-07-16, 16:49
Medlem
Yoweris avatar
Fröken undrar var samhället är på väg.

Att småbarn blir våldtagna och misshandlade halvt till döds, eller att man inte längre kan lägga locket på människor ilska gentemot denna handling?

Nåväl. Nu mår fröken bra. Fick ju komma till tals i Godhetens högborg.
Citera
2022-07-16, 16:50
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luderlappen

Det räcker nog med att han haft sin telefon med sig under den aktuella dagen, för att hans position under den grova våldtäkten ska kunna spikas.

Polis har garanterat kollat det.
Citera
2022-07-16, 16:51
Medlem
Förstår vad hon tänkte men förstår inte hur hon inte kunde förutse att hennes text skulle kunna tolkas. Grunden i all kommunikation är att inte blanda ihop äpplen och päron vilket hon gör när hon tar upp hatet mot MGM i samma textmassa som BO. Med det sagt så måste det vara okej att hata någon som begår ett så här grovt brott, oavsett dennes ålder och ursprung.

Edit: jag menar hon, Elin, läraren.
Senast redigerad av HemoWest 2022-07-16 kl. 16:53.
Citera
2022-07-16, 16:53
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Just hur han själv känner kring detta vore väldigt intressant att få veta.

Faktiska skuldkänslor, eller bara väldigt väldigt synd om sig själv för att alla är så elaka mot honom?

Säker på det?
Jag vill i alla fall inte veta det.
Men jag kan tänka mig hur han har det nu.
Enkelrum med vak.
Mediciner från överst hyllan, alltså tung neuroleptika.
Gråter/skriker efter mamma, försöker göra personal eller sig själv illa osv.
Nejdu, han har det inte roligt nu, det kan du vara säker på.
Citera
2022-07-16, 16:54
Medlem
Fröken:

https://www.facebook.com/elin.wiklund.7
Citera
Medlem
Skaraborg2s avatar
Blivande kompisar?

Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Snälla, du överskattar honom något kopiöst.

Han är antagligen irriterad över situationen och smider taktik hur han ska ta sig ur situationen.

AlTERNATIVT.

Total tystnad inom honom, killen verkar inte vara typen som reflekterar. Verkar helt hjärndöd. Typ som Anders Eklund.

Du kan mycket väl ha rätt.

"13-åringen" känner sig irriterad och arg över att ha åkt fast. Naturligtvis vill han så fort som möjligt ta sig ur denna situation så att han återigen blir lös och ledig.

Även ditt alternativ kan vara möjligt. "13-åringen" och Anders Eklund är kanske lika hjärndöda? AE kanske har en del "tricks" att lära ut till "13-åringen"? Vem det kanske dessa båda skulle kunna bli kompisar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Jag har inte påstått att ALLA afrikaner är onda. Jag har bara sagt att vi inte ska släppa in dem i landet för att undvika att svenskar råkar illa ut. Som den här 9-åriga flickan.

Förstår du?

Citat:
Ursprungligen postat av Yoweri
Fröken undrar var samhället är på väg.

Att småbarn blir våldtagna och misshandlade halvt till döds, eller att man inte längre kan lägga locket på människor ilska gentemot denna handling?

Nåväl. Nu mår fröken bra. Fick ju komma till tals i Godhetens högborg.

Ja, och många med henne pratar om att man inte ska ”hata”. Det tycks vara pöbelaktigt och ociviliserat att hata sadister och våltäktsmän medan det är pur godhet att hata svenska nationalister. De som gråter mest om näthat är också den grupp som gillade ”hata SD” på fejjan.
Citera
2022-07-16, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Det fetade är så obehagligt att läsa så jag finner inte ord..

Vem/vilka ”lovade ett bättre liv”? För det är ju garanterat likadant i detta fallet med pedofilmongonegern.
”Åk till Sverige, gratis sjukvård, bidrag och ’otrogna horor’ att plocka som man vill. Ingen kräver något i gengäld av er heller!”

Han ber? Han ber möjligtvis Soc om mer pengar..

En jäkligt påkostad soffa för att vara arbetslös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in