2022-07-16, 14:21
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Kan ju varit en tanke de skulle spela brännboll.
Men något gick fel tydligen.
Har du nånsin sett muslimer spela brännboll? Skulle inte tro det du.
Citera
2022-07-16, 14:26
Medlem
Kiviks marknad har alltid tjafs,har de inte varit tivoli folket som bråkar är det de lokala förmågorna som ställer till det,en tradition kan man kalla de.
Tivoli folket är ett helvete ha göra med ofta ,de har noll hänsyn till andra,blir de tillsagda ,blir de bråk.

Så jag tror det har varit lokala förmågorna som velat tjafsa,och tivoli folket,de gamla gardet,de som transporterar allt,de fick nog nåt de ej kunnat jobba ifred sätta upp allt inför dagens premiär.sen några arbetare hoppa in och slogs.
Citera
2022-07-16, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Betala för att komma in på Kiviks marknad wtf, snart får vi väl betala för att komma in på valfritt mall/köpcenter oxå,
Kivik har blivit mångkulturellt nu med tiggare o hela köret såg jag sist jag var där, blev lite desillusionerad.
Jag tycker egentligen det är onödigt med inträde, men kan det inte vara ett försök att göra marknaden etniskt rensad? Det finns ju inga MENA eller zigenare som betalar för att komma in. Å andra sidan ka det då bli bråk vid ingångarna, men syftet vore bra.
Citera
2022-07-16, 14:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Har du nånsin sett muslimer spela brännboll? Skulle inte tro det du.
Det är väl en nyupptäckt sport för dessa muslimer så alla ville prova?
Citera
2022-07-16, 14:51
Medlem
Många år sedan jag var där. Kan inte påminna mig om att det var något inträde då.
Att det var varmt, dammigt, tråkigt minns jag.

Inga spåkärringar, inga mystiska tält där fagra damer tar av sig kläderna till musik.
Bara kassa åkattraktioner som hanterades av män för öststaterna och godisförsäljning.

Noterar på deras hemsida att det är gratis inträde för barn upp till 1 meter långa.
De som försökte planka måste varit längre än så då.

Var samma sommar på en djurmarknad i Röstånga (eller om det var Sjöbo?). Det var däremot mycket underhållande.
Citera
2022-07-16, 15:04
Medlem
TaxenSixtens avatar
Hur sjutton kan folk vilja gå på marknader och trängas med massa människor. Usch.
Ingen vidare reklam för stället efter detta heller.
Citera
2022-07-16, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KazimirMalevitj
Många år sedan jag var där. Kan inte påminna mig om att det var något inträde då.
Att det var varmt, dammigt, tråkigt minns jag.

Inga spåkärringar, inga mystiska tält där fagra damer tar av sig kläderna till musik.
Bara kassa åkattraktioner som hanterades av män för öststaterna och godisförsäljning.

Noterar på deras hemsida att det är gratis inträde för barn upp till 1 meter långa.
De som försökte planka måste varit längre än så då.

Var samma sommar på en djurmarknad i Röstånga (eller om det var Sjöbo?). Det var däremot mycket underhållande.
Inga djur ifrån savannen då förstår jag?
För annars hade det nog varit slagsmål, våldtäkter och sista priset kompis även där.
Citera
2022-07-16, 15:18
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Kul att folk skriver "White trash", "Zigenare" när det i 90% av fallen visar sig vara MENA eller Somalier.
Samma visa varje gång, spelar ingen roll vart i Sverige du befinner dig..
Det är våra importerade mussar som stället till kaos överallt de befinner sig, en riktig berikning.
Intressant att folk som skyller allt på MENA själva inte har en aning om svensk grammatik.
Citera
2022-07-16, 15:43
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medborgargardet
Är det inte märkligt att araber skall förstöra exakt allt som svenskar tycker är roligt ?
Som skorpionen sa: "it`s in my nature".
Citera
2022-07-16, 15:44
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är väl en nyupptäckt sport för dessa muslimer så alla ville prova?
Deras enda inhemska sport är väl "kast med liten kvinna".
Citera
2022-07-16, 15:48
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Sätter en tia på att det är bråkiga babbeungar som fått sig en omgång med basebollträet. Bara positivt i så fall för det är det enda som de fattar - stryk.
Citera
2022-07-16, 16:12
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMC-Urgayle
Sätter en tia på att det är bråkiga babbeungar som fått sig en omgång med basebollträet. Bara positivt i så fall för det är det enda som de fattar - stryk.

Enig bara hoppas så är fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in