2022-07-16, 14:12
Medlem
Kan inte läsa igenom 600 sidor.

Namn på MGM?
Vem är Aishia ?
FB ?
Vem hade skrivit egotext på sociala medier? Länk?
Citera
2022-07-16, 14:13
Medlem
NightmareFuel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag tror facebookprofilen som länkats är mgm mammas.

Bli säkra på vems facebookprofil det är, hur den är relaterad till MGM, har denne ens Facebook?

Det är ju inte precis som att MGM är kapabel att navigera Darknet, Flashback eller ens Reddit. Men om någon anhörig fyllt sin profil med sadistiska videos och MGM kunnat se den profilen så kan han ha upptäckt att han njuter av våld. Sedan vet jag inte om det räcker med att Googla för att få upp diverse videos.
Citera
2022-07-16, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Som också har en bild som ser ut att vara GM från 2018. Står att han studerat i Rom så kan ju stämma med uppgifterna om Italien men står bostadsort Skellefteå
Han bodde väl här när han gjorde den kanske?
Citera
2022-07-16, 14:14
Medlem
Skaraborg2s avatar
"Födelsedagspresent"?

Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Är det bara jag som tycker att det är jävligt läskigt/märkligt att han begår detta vansinnes brott på sin "födelsedag"...?

Tillfällighet, eller gav han helt enkelt sig själv en present?

Han kanske ville ge sig själv en "födelsedagspresent"?

Om han nu är född den 7 juli?
Citera
2022-07-16, 14:15
Medlem
SonnyCrockett12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Frågan var om BO var "utmanande klädd". Som om det skulle vara en ursäkt!
Man undrar ju hur dessa människor är funtade om de ser på en tunnklädd kvinna (i detta fall barn) som en utmaning. "Hur länge kan jag stirra på naken hud innan det brister och jag våldtar henne?" Dessa simpla och impulsdrivna kreatur hör hemma i skitländer där denna mentalitet är normen.
Citera
2022-07-16, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag tror facebookprofilen som länkats är mgm mammas.
Ja, det är förmodligen namnet på modern. Söker man på Ratsit så finner man en 37-årig kvinna i Morö backe.
Citera
2022-07-16, 14:16
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1

Namn på MGM?
Vem är Aishia ?
FB ?

Börja med att läsa sammanfattningen i starten på tråden.
Citera
2022-07-16, 14:17
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Han kanske ville ge sig själv en "födelsedagspresent"?

Om han nu är född den 7 juli?

Det var det datum han fick i sitt nya personnummer när han kom till Sverige.

https://www.expressen.se/nyheter/mis...in-fodelsedag/
Senast redigerad av HazzardAlard 2022-07-16 kl. 14:22.
Citera
2022-07-16, 14:20
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1

Namn på MGM?
Vem är Aishia ?
FB ?

Det finns en länk till en sammanfattning i trådstarten.

Aisha (alt. Alsha) är förnamnet, på GM:s mor.

En kvinnlig lärare på skolan, där den lilla flickan gick, har skrivit en text med 34 (!) "jag" i sitt inlägg.
Citera
2022-07-16, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Det är nog inte hennes son. Någon individ som de myglat in. Hon vet ju inte ens åldern på honom. Något är ju fel då! Du kan aldrig få mig att tro att hon är ledsen. Ungen eller vad det nu är har lärt sig sådant här hemma. De blir lärda till att hata vita. När ska folk förstå det? Se er omkring och lyssna på vad som sägs!
Invandrare har berättat för mig att de ser oss svenska kvinnor som stora horor som dessutom är gratis. Hur dåliga vi är då vi kör bil, klarar oss utan en man etc. Då jag sa att det bla är dessa stora gratis horor som via skattsedeln bekostar deras uppehälle här så blev de fly förbannade och sa att jag kränkte dem i deras egenskap av män. En av dem sade att i hans hemland så hade han minsann kunnat stena mig till döds.
Citera
2022-07-16, 14:22
Medlem
Text om hur man ser på våldtäkt i Etiopien:

Att röra vid en kvinnas kropp, kladda på, reta och ibland slå en kvinna anses fortfarande idag inte vara ett brott. I stället för att be om en ursäkt säger vissa män ”varför blir du upprörd? Du borde vara glad bara för jag har rört dig” när de ser en kvinna som är upprörd på grund av att någon man har nypt henne, rört henne eller retat henne. Om en kvinna bestämmer sig för att få en våldtäkt prövad i domstolen får hon utstå stor skam, vilket börjar redan på polisstationen. De flesta polismän kommer från landsbygden och har uppfotrats till en mycket negativ syn på kvinnor, och detta påverkar i sin tur hur de hanterar kvinnorelaterade fall. En våldtäkt ses inte som ett allvarligt problem. En kvinna som kommer till en polis för att anmäla att hon har blivit sexuellt trakasserad av en man får inte så mycket hjälp, utan får ta på sig skammen och stå ut med att bli utskrattad. Fruktansvärda övergrepp mot kvinnor är inte ovanliga: som syratattacker som förstör deras ansikten – eller regelrätta mord, där de blir ihjälskjutna mitt ute i offentligheten.
Citera
2022-07-16, 14:28
Medlem
Hon kanske förhoppningsvis inte minns så mycket pg av. Nedsövningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här