2022-07-15, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 93J
Slåss om trofén:

Chelsea
Newcastle
Arsenal
Manchester U
Liverpool
U drunk
Citera
2022-07-15, 19:21
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
https://www.svtplay.se/premier-league-nar-fotbollen-forandrades

Intressant dokumentärserie om historian bakom PL så som vi känner till ligan idag.
Citera
2022-07-15, 20:31
Medlem
Vem blir första tränaren av topp 6 lagen att få sparken? Ska jag chansa är det Tuchel eller Arteta. United har redan haft en jävla rotation och Spurs har ett för bra lag och tränare för att det ska gå åt helvete så mycket att han ryker. I övrigt tror jag inte Frank tränar Everton 2023. Ryktas om kontraktsförlängning på Saka och Saliba. In med Zinchenko och Paqueta eller Milinkovic så känns det rätt bra. Yngsta laget i PL borde ju bli något hack bättre efter 1 år men känns som alla topplag blivit bättre förutom Chelsea även om dom ej är klara.
Citera
2022-07-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Vem blir första tränaren av topp 6 lagen att få sparken? Ska jag chansa är det Tuchel eller Arteta. United har redan haft en jävla rotation och Spurs har ett för bra lag och tränare för att det ska gå åt helvete så mycket att han ryker. I övrigt tror jag inte Frank tränar Everton 2023. Ryktas om kontraktsförlängning på Saka och Saliba. In med Zinchenko och Paqueta eller Milinkovic så känns det rätt bra. Yngsta laget i PL borde ju bli något hack bättre efter 1 år men känns som alla topplag blivit bättre förutom Chelsea även om dom ej är klara.
Arteta är väl den som man tänker på. Går det dåligt i starten av ligan så kan han vara borta efter bara några veckor. Han har haft en lång inkörningsperiod och nu måste han leverera. Det betyder inte att han MÅSTE nå topp fyra, men om Arsenal har fyra poäng efter fem omgångar så ryker han definitivt.

Conte sitter kvar liksom Tuchel. Ten Hag är förlåten då han inte har någon i laget som kan göra mål. United får rikta in sig på en mittenposition i ligan och det finns inget ten Hag kan göra åt det.
Citera
2022-07-15, 21:11
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Jag tror Arteta. Arsenal har underpresterat under flera år.

Annars säger jag Ten Hag. Tveksam att hans fotboll kommer passa i United.
Citera
2022-07-15, 21:25
Medlem
United hamna i topp 3 i ligan och bitarna börjar falla in i tänkbara tropé a-laget United Eriksen free transfer in.
Citera
2022-07-15, 21:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Hoppas på Arteta, men sannolikligen så lär det bli ngn annan tränare som får kicken först.
Citera
2022-07-15, 21:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
United hamna i topp 3 i ligan och bitarna börjar falla in i tänkbara tropé a-laget United Eriksen free transfer in.
Lol.
Citera
2022-07-15, 21:39
Moderator
zanteras avatar
Troligt känns väl antingen Tuchel om Chelsea börjar dåligt och nya ägaren vill flexa och ta in 'sitt' namn istället för att ha en hetsig tysk vid rodret eller Conte om han får någon meltdown och lämnar (tror inte han blir kickad). Arteta sitter säkert - han har blivit backad och det känns inte som Arsenal har så högra krav egentligen, de har ju accepterat sen länge att inte vara ett topplag och att sluta 4a-5a är 'bra nog', Ten Hag lär sitta säkert denna säsongen minst (om man inte ligger på nedflyttning och utan vinst efter 15 omgångar eller något liknande), Klopp och Pep lär sitta stensäkert.
Senast redigerad av zantera 2022-07-15 kl. 21:43.
Citera
2022-07-15, 22:16
Medlem
Pep ryktas hamna i Serie A.

Ten Hag för United i topp 3.

Tuchel köper Koulibaly.
Citera
2022-07-15, 22:50
Medlem
[quote=93J|80906150]United hamna i topp 3 i ligan och bitarna börjar falla in i tänkbara tropé a-laget United Eriksen free transfer in.

Du tror också att Japan, Serbien eller USA vinner VM i höst hehe 😄

Ja det är fanimej sant att det lutar mest åt Arteta, vad finns det för tränare lediga nu egentligen förutom Pochettino och Zidane? Tror ingen av dom vill gå till Arsenal dock.
Citera
2022-07-16, 11:22
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Pep ryktas hamna i Serie A.

Ten Hag för United i topp 3.

Tuchel köper Koulibaly.

Pep kommer skriva nytt kontrakt med City kommande säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in