Citat:
Ursprungligen postat av
Erik.Blodyx
Jag ska besvara dig även fast du är en patetiskt nolla.
Men var inte så arg nu, Erik lille.
Citat:
Ursprungligen postat av
Erik.Blodyx
*Nej, ryssarna attackerar inte "skoningslöst civila mål". Detta är en psykotisk fantasi och något du måste söka hjälp för.
Nej, självklart inte. Skolor, barnavårdscentraler, dagis, lekplatser osv är självfallet militära mål.
Citat:
Ursprungligen postat av
Erik.Blodyx
*Den ryska operationen runt Kiev var ett ryskt misslyckande som kostade ryssen stora förluster, både i människoliv, materiel och prestige. Men det var en operation med en high risk, high reward, för ryssarna. Ett vågspel med hög insats och hög potentiell utdelning, Tyvärr för ryssarna misslyckades den.
Du har ett roligt sätt att beskriva det hela på - det hade kanske funkat om inte minnet fortfarande var så färskt hos alla. Ingen kommer glömma fiaskot då ryssen stod helt still i en enorm militär konvoj i hur många dagar som helst på grund av fullständig inkompetens.
Jag hade kanske kunnat hålla med dig om det var ett kompetent försök, men det var det inte. Det var inte ens ett försök, det var rena cirkusen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Erik.Blodyx
*Jag vet att du och övriga psykopater som besudlar alla friska sinnen i denna tråd tror att ryssarna går på max av sin militära förmåga. Jag är av en annan åsikt. Gott så.
Du har sagt detta många gånger, även igår, då du blev förnedrad av mig i tråden, men du vägrar alltid säga vad den här extra militära förmåga du pratar om består av trots att man ber dig att klargöra detta.
Varför kan du inte besvara det bara? Vad består det här ryska esset utav som hade förvandlat kriget i Ukraina till en rysk vinst? Och varför har inte ryssarna redan spelat ut om det hade inneburit att dom vunnit kriget?
Vad finns det för anledning att inte ge allt i ett krig som enligt Ryssland är ett existentiellt krig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Erik.Blodyx
övriga psykopater
Erik lille, man är inte en psykopat om man är emot Putins barbariska anfallskrig, utan tvärtom; det är enbart en psykopat som kan vara för krig och allt vad det innebär (som du är).