Citat:
Det låter som något som ligger helt i linje med ryssens obefintliga moral och något som redan görs; skoningslöst attackera civila mål.
Ojoj, du är fortfarande arg sen igår när du blev förnedrad i trådan. Stackars lille Erik... Alltid dessa ursäkter till varför ryssarna inte redan vunnit om att ryssarna inte gör sitt bästa i Ukraina, det var en 5D-schack avledningsmanöver runt Kiev i början av kriget, att ryssarna av humanitära skäl går lugnt fram i Ukraina och så vidare.
Anledningen är aldrig att Rysslands armé inte är bättre än såhär, och att Ukrainas armé inte längre är det skämt den var 2014.
Vilka ess skulle detta vara? Varför skulle inte Ryssland redan spelat ut dessa ess om det hade lett till en rysk vinst? Verkar extremt korkat av ryssarna i så fall.
Låt mig gissa... ditt förslag för att undvika detta är att Ukraina ska ge upp?
Ojoj, du är fortfarande arg sen igår när du blev förnedrad i trådan. Stackars lille Erik... Alltid dessa ursäkter till varför ryssarna inte redan vunnit om att ryssarna inte gör sitt bästa i Ukraina, det var en 5D-schack avledningsmanöver runt Kiev i början av kriget, att ryssarna av humanitära skäl går lugnt fram i Ukraina och så vidare.
Anledningen är aldrig att Rysslands armé inte är bättre än såhär, och att Ukrainas armé inte längre är det skämt den var 2014.
Vilka ess skulle detta vara? Varför skulle inte Ryssland redan spelat ut dessa ess om det hade lett till en rysk vinst? Verkar extremt korkat av ryssarna i så fall.
Låt mig gissa... ditt förslag för att undvika detta är att Ukraina ska ge upp?

Jag ska besvara dig även fast du är en patetiskt nolla.
*Nej, ryssarna attackerar inte "skoningslöst civila mål". Detta är en psykotisk fantasi och något du måste söka hjälp för.
*Den ryska operationen runt Kiev var ett ryskt misslyckande som kostade ryssen stora förluster, både i människoliv, materiel och prestige. Men det var en operation med en high risk, high reward, för ryssarna. Ett vågspel med hög insats och hög potentiell utdelning, Tyvärr för ryssarna misslyckades den.
*Jag vet att du och övriga psykopater som besudlar alla friska sinnen i denna tråd tror att ryssarna går på max av sin militära förmåga. Jag är av en annan åsikt. Gott så.
Det finns många intressen att "brevet" inte kommer fram till destinationen. Det är hysch hysch