2022-07-15, 18:34
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Bra att polisen är med på en hörna.
Hoppas på att ett större samarbete är möjligt i framtiden.
Vilket samarbete? Dumpen ringer till polisen och gör en anmälan, det är det hela. Du får det att låta som om Dumpen och polisen har något slags samarbetsavtal, när sanningen är att Dumpen till och med har svårigheter med att öppna ett bankkonto.
Citera
2022-07-15, 18:39
Avslutad
Så idioten har träffat en annan lika vidrig idiot som har gett sitt barn välling gjord på kiss??! En del människor förtjänar verkligen ett nackskott,FY FAN!!
Citera
2022-07-15, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Bra att polisen är med på en hörna.
Hoppas på att ett större samarbete är möjligt i framtiden.

Ja de hoppas jag med! Får dom till ett bra samarbete kan de ju bli hur bra som helst!

Helt fascinerad över hur otroligt äckliga saker människor kan tända på?
krävs nog mer än ett par gånger hos en psykolog där.. herregud!
Citera
2022-07-15, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Varför blir det mycket intressant? Räcker väl med att gå in på dumpe och läsa deras hyllningsvägg så har du samma info på fast nu på två ställen
Blir intressant att se hur länge den får ligga uppe. Efter vad jag förstått så har de försökt tidigare.
Hyllningskören blir garanterat den samma. Är ju också en separation från 2forty2.
Citera
2022-07-15, 19:03
Medlem
Bidens avatar
Kul att se den där tjocka kärringen knuffad till marken. Jag är glad att Dumpen.se nu har upprättat en mer stabil kontakt med Polismyndigheten och hoppas dom kommer samarbeta länge.
Citera
2022-07-15, 19:21
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Kul att se den där tjocka kärringen knuffad till marken. Jag är glad att Dumpen.se nu har upprättat en mer stabil kontakt med Polismyndigheten och hoppas dom kommer samarbeta länge.
Vem blev knuffad?
Citera
2022-07-15, 19:22
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Vem blev knuffad?
Senaste gäddan verkar köra på Lisa eller vad hon heter.
Citera
2022-07-15, 19:28
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Senaste gäddan verkar köra på Lisa eller vad hon heter.
Sara, ja men jag tror hon höll sig på benen.
Dock tar hon sig vatten över huvudet när hon försöker hålla kvar gäddan och säger att han inte får köra iväg.

Då får nog Patrik ta i lite och inte låta kvinnorna göra jobbet, skall de göra ett envarsingripande får Patrik helt enkelt med muskelkraft hålla kvar gäddan.

Men något säger mig att Patrik idag bara är en skugga av sitt forna jag.

De har ju Roddy "Hero" med på tåget, jag vill se honom göra konfrontationen.
Citera
2022-07-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Alltså, stör mig ganska mycket på att Dumpen polisanmäler dicpics. Må ju vara en sak om någon random skickar, men om man sitter i en chatt om att ha sex och slicka hundar och allt vad de surrar om. Då är det lite löjlig grej att ställa till liv om.

Det är väl Dumpen som triggar män att skicka dicpics? Och det är konstigt att det ens är lagligt att publicera dessa på nätet som dumpen gör.
Citera
2022-07-15, 19:36
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Vilket samarbete? Dumpen ringer till polisen och gör en anmälan, det är det hela. Du får det att låta som om Dumpen och polisen har något slags samarbetsavtal, när sanningen är att Dumpen till och med har svårigheter med att öppna ett bankkonto.

Ja dom samarbetar? Polisen förbereder ärendet med ett K-nummer där dumpen sedan kontaktar polis vid konfrontationen. Polisen hade ju kunnat säga att de tar över direkt alternativt att låta bli att fiska.
Citera
2022-07-15, 19:36
Medlem
Her kan du se video på siste gjedde hvis du, som jeg, ikke kommer inn på Dumpen.se
https://rumble.com/v1cde1b-jag-skulle-trffa-en.html
Citera
2022-07-15, 19:38
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Sara, ja men jag tror hon höll sig på benen.
Dock tar hon sig vatten över huvudet när hon försöker hålla kvar gäddan och säger att han inte får köra iväg.

Då får nog Patrik ta i lite och inte låta kvinnorna göra jobbet, skall de göra ett envarsingripande får Patrik helt enkelt med muskelkraft hålla kvar gäddan.

Men något säger mig att Patrik idag bara är en skugga av sitt forna jag.

De har ju Roddy "Hero" med på tåget, jag vill se honom göra konfrontationen.

Jasså är Roddy "Hero" med i dumpens team? Visste att han arbetade mot sexuella övergrepp men visste inte att han var med dumpen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in