2022-07-14, 23:42
Medlem
Finns en del om henne i ” original och udda typer” !
Citera
2022-07-14, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Finns en del om henne i ” original och udda typer” !
Ett exempel på hennes Tiktoks:
https://vm.tiktok.com/ZMNaPG4k7/?k=1
Citera
2022-07-15, 08:51
Medlem
Citat:
Ett exempel på hennes Tiktoks:
https://vm.tiktok.com/ZMNaPG4k7/?k=1

Hahaha, även om det skulle vara skådespeleri så tar nog folk henne på största skämt och det kan nog bli svårt att få jobb med det där beteendet. Jag tippar på att hon är seriös. I bakgrunden ser man linor upphängda för...? Tvätt? Sånt gör man knappast för gallerierna.

Men tydligen har hon varit ''mångmiljonär'' när hon köpte sin lgh för 2mille. Och nu har hon inte råd med någonting tydligen... Vart får hon ens pengar ifrån?
Skulle inte förvåna mig om hon blir så pass känd att hon kan leva på denna tiktok. Skrämmande hur folk beter sig.

En annan video när jag kollade igår så gjorde hon tour i lgh. När hon kom till köket sa hon att hon ''glömt'' att städa efter tacosen. Glömde osv. Eller bara inte orkade, som folk inte gör ibland? Glömde att städa ett kök och gör tiktok istället.

Edit: Kan hon fått frispel efter äktenskapet tog slut? Eller levde hennes ex med henne så här också?
Senast redigerad av buhusan 2022-07-15 kl. 09:14.
Citera
2022-07-15, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhusan
Hahaha, även om det skulle vara skådespeleri så tar nog folk henne på största skämt och det kan nog bli svårt att få jobb med det där beteendet. Jag tippar på att hon är seriös. I bakgrunden ser man linor upphängda för...? Tvätt? Sånt gör man knappast för gallerierna.

Men tydligen har hon varit ''mångmiljonär'' när hon köpte sin lgh för 2mille. Och nu har hon inte råd med någonting tydligen... Vart får hon ens pengar ifrån?
Skulle inte förvåna mig om hon blir så pass känd att hon kan leva på denna tiktok. Skrämmande hur folk beter sig.

En annan video när jag kollade igår så gjorde hon tour i lgh. När hon kom till köket sa hon att hon ''glömt'' att städa efter tacosen. Glömde osv. Eller bara inte orkade, som folk inte gör ibland? Glömde att städa ett kök och gör tiktok istället.

Edit: Kan hon fått frispel efter äktenskapet tog slut? Eller levde hennes ex med henne så här också?

Hon är helt seriös, det svär jag på. Japp, hon tvättar i badkaret och hänger i hela lägenheten. Finns tiktoks på det också. Hon har a-kassa ett tag till men nu är hon förbannad för hon har fått restskatt då hon inte skattade på sin del av vinsten när hon o exet sålde huset. Jag tror hon blivit galen pga att hon är arbetslös och inte får nån uppmärksamhet av män. Hon verkligen gör allt för att få blickar på sig o inget hjälper, det gör henne vansinnig. Hennes argaste videos kommer alltid efter hon varit ute på stan eller på krogen och ingen brytt sig i henne.
Citera
2022-07-15, 17:16
Medlem
Citat:
Hon är helt seriös, det svär jag på. Japp, hon tvättar i badkaret och hänger i hela lägenheten. Finns tiktoks på det också. Hon har a-kassa ett tag till men nu är hon förbannad för hon har fått restskatt då hon inte skattade på sin del av vinsten när hon o exet sålde huset. Jag tror hon blivit galen pga att hon är arbetslös och inte får nån uppmärksamhet av män. Hon verkligen gör allt för att få blickar på sig o inget hjälper, det gör henne vansinnig. Hennes argaste videos kommer alltid efter hon varit ute på stan eller på krogen och ingen brytt sig i henne.

Det är fan tragiskt. Hon kommer snart bli av med a-kassan också eftersom hon inte verkat jobba på två år?

Tro fan att man blir galen på att betala skatt när man inte har pengar. Sjuk panik att få ihop skiten när ma inte har råd som det är. Tycker ändå ibland synd om henne men hon beter sig sjukt underligt och hon vet ju om det. Men visst, det är ingen rätt att hata. Tror tiktok är hennes sista hopp om att bli känd och få in pengar. Jag tror också att det är hur livet vände som gjorde henne så här. Med tanke på att hon faktiskt jobbat innan och en sån person har jag svårt att tro att dom faktiskt vill ha att göra med. Hon verkar inte kunna ta andra och deras åsikter. Mycket underligt beteende.
Citera
2022-07-15, 18:38
Medlem
Hon måste väl ha bipolär sjukdom och befinna sig i maniska skov när hon tror att hon äger världen/sminkar och klär sig galet/är förbannad på allt och alla??
Citera
2022-07-15, 18:59
Medlem
CockWitchs avatar
Kan nån länka bilden där hon visar sin fitta?
Citera
2022-07-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Kan nån länka bilden där hon visar sin fitta?

Hahah, älskar. Hon knullade sina fingrar i munnen på en video, det är värt att se också.
Citera
2022-07-15, 19:34
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Hahah, älskar. Hon knullade sina fingrar i munnen på en video, det är värt att se också.
Haha kan du inte länka?
Citera
2022-07-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Haha kan du inte länka?

Åh, jag har verkligen letat men jag hittar den inte. Ska fortsätta leta sen, men du vet när man trycker in fingrarna i munnen för att visa att man ''spyr'' på något. Så gjorde hon fast flera gånger fram och tillbaka, hahha. Skitsur.
Senast redigerad av buhusan 2022-07-15 kl. 20:04.
Citera
2022-07-15, 19:46
Medlem
Utan att ha kollat överdrivet mycket tänker jag:
- Lennart Bladh 2.0? En person som omedvetet gör videos om sin psykiska ohälsa, publiken ser på när subjektet faller djupare ner i fördärvet.
Citera
2022-07-15, 20:06
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Åh, jag har verkligen letat men jag hittar den inte. Ska fortsätta leta sen, men du vet när man trycker in fingrarna i munnen för att visa att man ''spyr'' på något. Så gjorde hon fast flera gånger fram och tillbaka, hahha. Skitsur.
Ja hon är lätt bipolär o felmedicinerad så det blir ännu värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in