Citat:
Ursprungligen postat av
Anvandareutannamn
S[g du inte citatet i förra inlägget? Läs det igen! Sodom och Gomorra ödelades för att männen var homosexuella och gud tycktes inte ha något emot våldtäkt.
Att se det som en självklarhet att du får bo här men inte låta andra göra det är bara dubbelmoral. Sverige är ett bättre land att bo i än de flesta länder och de som föddes här hade tur. Ett liv som infödd svensk blir oftast ändå bättre än ett liv som flykting som flyr till Sverige och får stanna. Att Araber och Somalier inte kan jobba stämmer inte och det är en jävligt dålig ursäkt. Om du är girig och vill ha dina pengar kvar utan att dela med dig till folk som har det värre så skriv bara det i stället.
Ingen dubbelmoral alls. Lika lite som jag har en rätt att flytta till USA, Australien, Irak eller Afghanistan, har de rätt att flytta hit. Att det är bättre att bo här är för att människor i generationer har varit smartare och således kunnat tänka längre än näsan räcker. Det är en naturlig utveckling i klimat där en grupp måste jobba tillsammans för att överleva en hård vinter, någonting som afrikaner och araber aldrig behövt tänka på.
Somalier har en snitt IQ på 68, araber på 80. Utvecklingsstörning går vid 70 IQ, så den genomsnittlige somaliern är utvecklingsstörd och har således inte den intellektuella kapaciteten för att någonsin kunna ha något avancerat jobb. Detta gäller även i stor mån araber. De är alltså för dumma för att ens vara hantverkare, utan kommer enbart kunna jobba med extremt primitiva jobb i generation efter generation.
Jag har pengar och delar inte med mig det med svenskar då jag sedan länge är avflyttad. Det är alla andra intelligenta svenskar med.