Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Nu finns ju ljudfilen från innan dödsfilmen, där hånar Lydia Emil över att han filmar, att han är en jävla tönt, en liten person
Jag tror nog att de flesta stannar vid att man inte någonsin går och hämtar ett vapen för att hota sig till lydnad, eller få någon att ändra sig.
Den enda som bevisligen provocerade den andre, är Lydia Barth.
Sanningen om Lydia och hennes misslyckanden är inte vackert.
Om hon inte ljugit så förbannat hade väl anhöriga inte känt sig förda bakom ljuset när dem fått veta saker de ej kände till.
Vi är många som söker svar på psycoLydias liv från nävervaggan till fängelse.
Du kanske bör höra med Lilla Lasse, eftersom det är han som uppgett att Ĺjugia var drogad, under vigsel, att hon inte ville gifta sig, att hon tvingades, hon tog "nån pilla" och Mufit slog henne osv..
Lasseliten påstår att han har bilder, han påstår att han har polisanmälningar gällande många ex, att han överhört hur någon skriker om att inte slå Ljugia?!
Har Lasseliten varit Ljugias personliga assistent? Redo 24/7? Annars har jag väldigt svårt att förstå hur Lasse kan ha kännedom om allt i Ljugias liv..
Hans pinsamma väderkvarnsfäktande tyder sannolikt på att han har en crush på Lydia Barth, om han dessutom har koll på hennes kassa ekonomi, så har han väl högst troligen "hjälpt" henne...
I min bekantskapskrets är det inte normalt att förekomma hos kronofogden i så många ärenden, som Lydia Barth, innan mordet och påföljande skadestånd..
Du plockar verkligen russinen ur kakan, krabban.
Ta in hela meningen, Lydia har inte tagit ansvar för någonting i hela sitt liv. Varken barn, djur, hem eller brytt sig om att vara någon man trogen.
Mumsibull, när du citerar inlägg och bestämmer dig för att svara på dessa. Försök då först förstå vad det är du svarar på.
När du gjort så, försök då sedan ej snurra iväg i hjärnan utan fokusera på det du ska svara, -så kan andra sedan begripa bättre vad du svamlar om.
För det tredje, hitta inte på egna saker, dina inlägg gör att hela denna tråd är fullständigt paranoid, p.g.a dig och ditt förvirrande i denna tråd där du trasslar in dig i lögner och påhitt.
När du väljer att citera mig där jag skriver att anhöriga känner sig förda bakom ljuset. Så talade jag inte om Lydias. Jag talade om någon/några på Emils sida. Ok?!
Du är även väldigt bekymrad över Lasseliten2 förhållande till Lydia. Hur han kände Lydia m.m.
Du anklagar honom/henne för att ha en Crush nu också.
Nästa stund är det ngt annat du anklagar honom/henne för.
Lasseliten2 har i denna tråd friskt anklagats sedan dag1 för att ha alla möjliga förhållande med henne.
Hallick
Sexköpare
Jägarlärare
Pojkvän
m.m m.m m.m m.m
I er värld finns inget annat. I er värld kan man inte ha ngt annat förhållande. Det säger mkt om er. Igår fick vi även höra att hon ej tog hand om sin make. Det säger en del va? Tänk om vi skulle tala om dessa makar/män istället? Då hade många utav er kanske satt i halsen!?
Du säger att Lydia hånade, ja, jag kan ej uttala mig om detta. Då jag ej var på plats. Men, jag kan uttala mig om att varken du eller andra såg honom hir han såg ut när han valde att filma. Ni såg aldrig om han flinade provocerat?! Eller hur? Nej, man skjuter inte för det!!
Du skriver bl.a att hon alltid varit otrogen mot sina män. Jag förmodar att du lätt som en plätt kan lägga upp fakta för dina falska påståenden. Och när du ändå gör det, ta då med alla deras otrohetsaffärer så du presenterar hela sanningen och inte bara små kaksmulor ur kakan du sitter och pillar frenetiskt i!
Och Nej, jag plockar inga russin ur någon kaka. Den biten står du för. Tyvärr är du inte medveten om det själv, du har heller inte förstånd att förstå att den som matar dig med dessa russin valt att bara just mata dig med russin som den valt att krydda till, därför att den ser hur lätt du sprider allt du får till dig.
I mitt privatliv är det heller inte normalt med vapen, missbruk, lögnare, mördare m.m.