2022-07-14, 14:08
Medlem
Kent.Kottes avatar
Den där Lokal måste vara Sveriges mest lättlurade människa. Tror fan det finns hundar som är smartare.
”Jag är frimurare av 33:e graden”. Lokal bara sitter där och får säden i ansiktet gång på gång.
Citera
2022-07-14, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
De beter sig som nördiga tolvåringar som lyckats komma över nummret till skolans coolaste niondeklassare som råkar svara när de ringer och man får prata lite med honom. 😂😂😂

Hur vet någon ens att det är Wallenberg han ringer? Du kan döpa någon i din lista för vem som helst och be den vara med på ett prank.
Jag kan ringa Zlatan, jay Z, putin och Gud på en kväll framför lokal och han skulle tro på det bara för dom heter så i min mobil och spelar med på skämtet.

Glöm aldrig att Olof är den typen som målar om sin egen 3a i en förort till Stockholm.
Citera
2022-07-14, 16:25
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Hur vet någon ens att det är Wallenberg han ringer? Du kan döpa någon i din lista för vem som helst och be den vara med på ett prank.
Jag kan ringa Zlatan, jay Z, putin och Gud på en kväll framför lokal och han skulle tro på det bara för dom heter så i min mobil och spelar med på skämtet.

Glöm aldrig att Olof är den typen som målar om sin egen 3a i en förort till Stockholm.

Exakt. Högst troligt är det typ Olofs farsa dom ringer.
Citera
2022-07-14, 17:53
Bannlyst
Hängde inte Det Tjocka Oraklet nyss ut Martin Björk på Twitter som den som torskade för lite kokain? När det visade sig vara en annan så togs meddelandet bort. Pinsamt.
Citera
2022-07-14, 18:46
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Hängde inte Det Tjocka Oraklet nyss ut Martin Björk på Twitter som den som torskade för lite kokain? När det visade sig vara en annan så togs meddelandet bort. Pinsamt.

Precis, Han är så patetisk.
Citera
2022-07-14, 20:54
Medlem
Rainmans avatar
Citat:

Jakob wallenberg hade sitt mobilnummer på hitta.se för inte allt för länge sedan men verkar ha försvunnit efter olof och liknande mongoloider säkert spammat sönder han.
Citera
2022-07-14, 23:33
Medlem
Citat:

Du hör väl att det är Wallenberg? Men att ringa och trakassera honom bevisar ju ingenting, inte att ha hans nummer heller för den delen.

Wallenberg hade kunnat lära Olof mycket om hur man tjänar bra med pengar på laglig väg. Olof är en liten mört i jämförelse.
Citera
2022-07-14, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cazes
https://imgur.com/a/KN5fc5j

Ett tag sedan innan han avaktiverade sitt Twitter konto påstod han att äger Bugattin som syns på bilden.
Bilden är tagen i ett garage i Dubai, Ferrarin och RR är bekräftat att den är under hans namn (Transportstyrelsen). Men RR är just nu till salu på Blocket för 1,3M SEK.

1,3 miljoner.. vad ger det i passiv inkomst tro per månad... uhm, kanske 4300kr? Ja det var ju inte mycket att skryta om. Det kan ju i princip vem som helst spara ihop.

100 miljoner är ett minimum för att man ens ska kalla sig rik enligt mig.
Citera
2022-07-16, 22:36
Medlem
Här sitter han o skryter om sin Navy Blue Bugatti Chiron.
https://vm.tiktok.com/ZMNmKkyKq/?k=1

Det roliga i allt det här är att han inte ens kan stava till Bugatti (enligt Olof stavas det Buggatti) och att färgen Navy Blue inte finns på Chirons.
Går man igenom hela hans flöde på Twitter finns endast bilder på RR (som nu är ute till försäljning på Blocket) och hans kycklinggula Ferrari California som köptes i Dubai, hade han även köpt en Bugatti så skulle flödet vimla med bilder på den.

Colors of the Bugatti Chiron

Exposed Carbon Fiber.
Exposed Blue Carbon Fiber With Silver.
Light Blue and White With Carbon Fiber Accents.
Exposed Carbon Fiber With Champagne.
Red And Black With Carbon Fiber Accents.
Dark Blue and Light Blue.
Exposed Blue Carbon Fiber.
Exposed Red Carbon Fiber and White.

Det har gjorts 500 Bugatti Chirons och det finns ca 40 för försäljning kvar. Att Olof skulle vara en av de 500 ser jag som otroligt. 😅😂
Senast redigerad av Person1988 2022-07-16 kl. 22:48.
Citera
2022-07-16, 23:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Tror fan det finns hundar som är smartare.

Mina föräldrars hund är smartare, så ja.
Citera
2022-07-16, 23:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Kan olofs jockiboi hat grunda sig i att olof hade en homosexuell dragning till jockiboi men fick kalla handen?

Mycket troligt ja.

Gillar inte Jocke men väljer han 8 dagar i veckan före Olof boy.
Citera
2022-07-17, 06:20
Medlem
Köper man en Bugatti kan man välja vilken färg man vill, utan begränsningar och det finns exemplar i navyblue.

Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Här sitter han o skryter om sin Navy Blue Bugatti Chiron.
https://vm.tiktok.com/ZMNmKkyKq/?k=1

Det roliga i allt det här är att han inte ens kan stava till Bugatti (enligt Olof stavas det Buggatti) och att färgen Navy Blue inte finns på Chirons.
Går man igenom hela hans flöde på Twitter finns endast bilder på RR (som nu är ute till försäljning på Blocket) och hans kycklinggula Ferrari California som köptes i Dubai, hade han även köpt en Bugatti så skulle flödet vimla med bilder på den.

Colors of the Bugatti Chiron

Exposed Carbon Fiber.
Exposed Blue Carbon Fiber With Silver.
Light Blue and White With Carbon Fiber Accents.
Exposed Carbon Fiber With Champagne.
Red And Black With Carbon Fiber Accents.
Dark Blue and Light Blue.
Exposed Blue Carbon Fiber.
Exposed Red Carbon Fiber and White.

Det har gjorts 500 Bugatti Chirons och det finns ca 40 för försäljning kvar. Att Olof skulle vara en av de 500 ser jag som otroligt. 😅😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in