2022-07-14, 21:46
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Låt mig påminna om vad du skrev i tråden tidigare ikväll, där du fantiserade om att få döda alla som är motståndare till Rysslands krig. Du fantiserade om att du skulle få dela ut dödsstraff i någon sorts rysk "domstol".

Du är nog inte rätt person att tala om "förvridning i sinnet", baggebög.

Eller varför inte det här inlägget, också från ikväll, där du hyllar Nordkorea som en kämpe och förebild för frihet:

(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)

Inte lätt när man har snärjt in sig i lögner så man inte vet vad man har sagt eller inte. En gravt utvecklingsstörd zoomalier framstår som en nobelpris kandidat jämför med dessa rySStroll som hela tiden förnekar och ljuger ihop sin egen sanning som saknar verklighetsförankring.
Citera
2022-07-14, 21:47
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invektiv72
Nån som förstår varför de efterblivna ryzzarna skjuter svindyra kryssningsrobotar från ubåtar - för att träffa bostadshus?

Kostnaden per avnazifierad ukrainare måste uppgå till 5-siffrigt belopp..
En kombination av usel precision, ett försök att knäcka civilbefolkningen och usla underättelser.
Citera
2022-07-14, 21:48
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backan52
Ukraina är en stor producent också.

Tror inte de har producerat så mycket sen februari, i synnerhet inte i områden nära Ryssland.
Citera
2022-07-14, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hemska bilder på de civila dödsoffren efter dagens ukrainska terrorbombningar av Donetsk:

https://t.me/azmilitary11/10561

Det är sånt här de finska pedofilerna och alla andra "Ukrainavänner" i tråden stödjer. Ren ondska. Och så försöker de skylla på Ryssland som går in för att skydda de här människorna och för att stoppa bombardemanget! Det är beskyddaren som är förövaren! Så jävla förvridna i sinnet så det är läskigt.

Inga rörliga bilder direkt efter "dådet#?
Eller bara egenkomponerade bilder?
Citera
2022-07-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Känns igen från alla Trump-whisperers världen över.

Jag själv är övertygad om att Medvedev ogillar nassar och Daesh-skräp lika mycket som mig.
Tror också att Medvedev ogillar dig ,lika mycket som nassar o Darsh-skräp.

Bra att du inser det !

Inte vara Medvedev som ogillar dig , många här på forumet också
Citera
2022-07-14, 21:51
Medlem
Sgt.Blands avatar
Då var det mörkt i Ukraina och dags för lite fina fyrverkier igen. Står bara Donetsk på denna.

https://twitter.com/Rinegati/status/1547669440501714944
Citera
2022-07-14, 21:52
Medlem
Citat:
Varför tänker jag att du är det bästa exemplet, någonsin, jag stött på som förkroppsligar talesättet: "stora människor diskuterar idéer, medelmåttor diskuterar händelser, små människor diskuterar andra människor"? Har du nån tanke om det?

Haha, jag hade varit bekymrad om en sinnessjuk, gravt efterbliven nazist med tydliga paranoida drag som du hade goda tankar om mig.

Har du någon tanke om dina fantasier tidigare ikväll där du drömde om att få leka rysk domare i en rysk domstol och döma svenskar till döden?

Citat:
Vinner vi kommer vi ställa er till svars för era brott, och enligt mig bör "medhjälp till folkmord" straffas med döden.

Intressant att du säger "vi". Är du ryss, eller vad menar du?

Har du någon tanke om dina idéer där du hyllar Nordkorea som är en frihetskämpe?

Citat:
Det handlar om att stå på rätt sida av historien. Nu ska den här sataniska judiska kolossen vältas över ända, och de länder som tidigt placerar sig på frihetens sida kommer att bli dem som får störst inflytande i den nya världsordningen. Jag beundrar dessa friska, modiga, självständiga länder som redan nu placerar sig rätt, de förtjänar givetvis så mycket mer "cred" efter segern än fega inställsamma B-nationer som Sverige.

(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)
Citera
2022-07-14, 21:53
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PelleSverige
Inga rörliga bilder direkt efter "dådet#?
Eller bara egenkomponerade bilder?
Här en kort film: https://t.me/intelslava/33077
Här en längre: https://t.me/ConflictChronicles/2850

Båda strax efter attacken.
Citera
2022-07-14, 21:53
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Hemska bilder på de civila dödsoffren efter dagens ukrainska terrorbombningar av Donetsk:

https://t.me/azmilitary11/10561

Det är sånt här de finska pedofilerna och alla andra "Ukrainavänner" i tråden stödjer. Ren ondska. Och så försöker de skylla på Ryssland som går in för att skydda de här människorna och för att stoppa bombardemanget! Det är beskyddaren som är förövaren! Så jävla förvridna i sinnet så det är läskigt.

Med erat tvärtomtänk så säger du att det är rySSland som själv bombat sina egna igen. Finns en lång historik att göra det i ditt förlovade land. Telegram är ingen trovärdig kanal att ha som källa.
Citera
2022-07-14, 21:54
Avstängd
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemvandaren
Baggen är ju en av de som precis sagt att vi landsförädare som inte hyllar Ryssland ska dö när han och hans svärjevänner tar över deras Sverige igen…

Så hur ska ni ha det? Hänga landsförädare eller inte? Vilka länder får man förråda?

Jag och baggen är inte samma person så det är inte säkert vi har samma åsikt. Enligt mig har vi inte tradition för att hänga folk i det moderna Sverige. Jag står för ett självständigt Sverige som inte bara svansar efter USA.
Citera
2022-07-14, 21:54
Medlem
Citat:
Här en kort film: https://t.me/intelslava/33077
Här en längre: https://t.me/ConflictChronicles/2850

Båda strax efter attacken.

Ojdå, siktade de fel?
när de skickade från ubåten!!
Citera
2022-07-14, 21:55
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Exakt. Ryssland har inte gjort något åt saken, och det är Ryssland som kan eskalera nu (jag tänker inte direkt kärnvapen...). Om nu inte USA får kalla fötter. De har ju varit ganska måna om att inte trampa ryssarna på tårna för mycket. Töjt lite på gränserna, testat dem, bit för bit. Men, som sagt: Ryssland har också sagt tidigare att de är medvetna om vad som försiggår. I så måtto var Putins varning i talet inför invasionen ett tomt hot.

Hittills har ju inte Putin eskalerat genom att blanda in fler länder än Vitryssland som var med från början. Han har inte heller tagit till massförstörelsevapen. Men det kan ju inte uteslutas. Framför allt om Putin ser en förlust i Ukraina som ett hot mot den egna makten i Ryssland så kan han väl göra något drastiskt. Det är det viktigaste för Putin.

Jag tycker mig dock se mer terrorbombningar av civila med stora medeldistansrobotar och andra vapen. Det är också en eskalering. Filtreringsläger och deportation av en massa människor på ockuperat område kan också ses som en eskalering. Men det sistnämnda gör ju att Ukraina aldrig kommer ge sig för då blir man mördad eller deporterad. Det gäller ju alla som varit i militären, är etniska ukrainare, har fel tatueringar eller är det minsta negativa mot Ryssland. 80 % av den Ukrainska befolkningen kommer utplånas om de ger sig, så det kommer ju aldrig att ske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in