2022-07-14, 17:32
Medlem
Tror fan dom käkar glass och godis precis varje dag
Citera
2022-07-14, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Tror fan dom käkar glass och godis precis varje dag

Håller med… man hade kanske inte tagit upp det här om hon inte gång på gång säger att dom håller igen på glass, godis och övriga sötsaker
Citera
2022-07-14, 18:28
Medlem
Kattihatt07s avatar
Ungarna är så hungriga att de går å drar i lådorna själv och käkar allt de kan få tag i 🤣🤣 Det är lugnt snart får de lite jordgubbar å skinka av mamma att mätta magarna med 😂
Citera
2022-07-14, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Pasta, ägg, skinka, majs, gurka (och avocado till ett av barnen).
Förklara för mig vad som är ”fel” med denna mat? Portionsstorleken är fullt normal för ett barn som sedan får ta om ifall hen är mer hungrig. Ägget innehåller massor av näring. Kolhydrat i form av pasta, protein i form av skinka (och ägg). Grönsaker. Skulle säga att denna mat följer de råd som finns på ett optimalt sätt?

Du skojar va? Protein i skinka? 😂😂😂
Ägg innehåller proteiner, och har också högt kolesterol, grönsaker i form av gurka
Som enbart innehåller vatten! Och vit pasta?
Citera
2022-07-14, 18:33
Medlem
Ett vettigt alternativ hade varit för växande barn. Kyckling? Fisk, rött kört, ekologiskt. Helst. Fullkornspasta. Grönsaker i form av broccoli, morötter, tomater, fullkornspasta, alternativt bönpasta, någon annan typ av kolhydrater tex potatis, ris, .. kokt och lagad mat. Med smak & näring i. Det där har hon plockat upp från kylen och kokat ett ägg lite fort & sen klart. Jisses hur äter ni människor?
Citera
2022-07-14, 18:35
Medlem
Nu går barnen och plockar
I lådorna och äter för hand 😂😂😂 fattas la näring i dom stackars kroppens. Sen blev de glass på det!
Citera
2022-07-14, 18:36
Medlem
Nu nyttjar Simon limma Belle för pengar med. Dom har inget samvete något som är
Jäkligt tydligt fy fan! Vilka losers som
Måste använda barnen för att tjäna pengar & betala hyra och räkningar
Citera
2022-07-14, 18:49
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Nu nyttjar Simon limma Belle för pengar med. Dom har inget samvete något som är
Jäkligt tydligt fy fan! Vilka losers som
Måste använda barnen för att tjäna pengar & betala hyra och räkningar

Ja det är sjukt. Tror dock inte det blir nån direkt rush med folk som använder hans rabattkod. Är väl så han får pengar genom att folk handlar med den?
Citera
2022-07-14, 19:01
Medlem
Amen kan det bli mer uppenbart att Linn skrivit hela Simons manus på det fruktansvärt dåliga samarbetet??? Alltså min skämskudde är inte tillräckligt stor för den bedrövligt pinsamma filminspelningen och vadå ”jag har köpt en jeansjacka”, han har väl inte köpt någonting?!
Citera
2022-07-14, 19:02
Medlem
Men alltså jag dör av skam, behöver en stor grävmaskin så jag kan gräva ner mig själv av sekundärskam, hur kan han med gott samvete publicera det där??? Är det Linn som skrivit texten också, kan han inte åtminstone skriva och prata med egna ord??
Citera
2022-07-14, 19:12
Medlem
Men alltså vad säger hans kompisar om det här??? Finns det ingen som kan prata vett med honom (och Linn för den delen)?
Citera
2022-07-14, 19:14
Medlem
Nej men alltså jag fattar ingenting, hur kan det här ens löna sig? Hur kan företag vara nöjda med sånt här? Hur mycket får dom för sina samarbeten? Så många frågor som behöver svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in