Citat:
Ursprungligen postat av
Havskung
Greta menar väl inte att det gäller ANTINGEN överflödig miljö- och klimatförstörelse ELLER tillbaka till stenåldern! Att fanatiskt nagelfara Greta, och andra miljökämpar, in i minsta detalj, så dom får skit för minsta lilla, är bara fånigt!
Den som fångar sig är du själv Det känns som att du avgudar henne och vägrar höra på kritik mot henne.Det finns massor med folk som tycker som mig och tex ordet hatare som du använder hör inte ens hemma i detta.Kritik är en sak,hat är något helt annat. Dom värsta för Greta är just insnöade fanatiker och stalker
Du måste lära dig att självklart får Greta granskas kritiskt.Ingen här vad jag vet känner något hat mot henne. Det är inte okej att inte leva som man lär. Sen tror jag själv att Greta rasat i popularitet i Sverige beror mycket på att hon blandar sig i corona frågan,abort frågan mm.Hade hon hållt sig till klimatet istället och levt som hon lär hade nog förtroendet ökat lite mer. Själv umgås jag med både rika människor och Svensson och Greta nämns aldrig. Hon är bortglömd.