Citat:
Ursprungligen postat av
ensamkrigaren
Jävla hackande på en man som tar hand om sig själv och är i bättre form än vad många av er här kan drömma om när ni är i hans ålder. Kvinnor kan uppenbarligen göra vilka ingrepp som helst utan att man hör ett knyst. Äckligt jävla hyckleri. Går runt i clown-ansikten varje dag och män bara köper det och låter sig luras som de dumbomar de flesta av er är. Pröva att front:a ett av världens mest kända band och stå i rampljuset som ert naturliga jag. Ni hade väl stått där på London-premiären på röda mattan i jeans och t-shirt med era billring-magar och tyckt att " naturligt, det är bäst de' ".
Att kritisera honom för det fysiska tycker jag är lågt. Som flera redan påtalat, han är fortfarande vältränade och tar hand om sig. Färga håret är en icke-sak tycker jag, även om jag mer respekterar de som åldras naturligt och värdigt. Att han skulle ha rakat benen och vaxat/polerat dem och att det var därför han satt i kortbyxor är ju bara tramsigt. Titta på de flesta män i +75 årsåldern så kommer ni se att få har mycket hår kvar på benen. Huden är ofta glansig på äldre men vad det beror på vet jag inte.
Jag kan tycka att det är klent att lämna sin fru efter +40 år när man är 77 år gammal för att få ett uppsving i sexlivet och få känna sig ung igen om det nu är det det handlar om. Visst, man lever bara en gång men som man bör man hålla ihop äktenskapet och familjen. Som jag förstod det var L väninna till A och hon snöt B framför näsan på A. Hade B behandlat A schysst hade inte A sett ut som ett vrak under perioden efter skilsmässan. Hur det hela gick till och vad allt handlar om vet de bara själva, men utifrån vad vi kan se så var nog B inte särskilt hygglig. I L fall blev det karma, what comes around goes around så jag har svårt att känna någon sympati med henne. Hon fick 40 år med en miljardär och verkar få 50 miljoner att leva på. Som alltid, trist för framför allt barnen men också barnbarnen att vuxna människor inte kan bete sig vuxet.
Ju mer jag lyssnar på Voyage desto mer gillar jag den. Hoppas de fortsätter skriva fler låtar och ger ut fler album. Skulle gärna se att de släpper ett album på svenska. Det vore lite grann som att sluta cirkeln.
Citat:
Ursprungligen postat av
NoMoreTears77
Jag tycker faktiskt att han aldrig sett så bra ut som nu 😀 , medan de andra i ABBA verkligen ser ut som fallfrukt.
Fallfrukt? De är alltså 72-77 år gamla.