Citat:
Ursprungligen postat av
MittNyaJag
Vi känner ej till diagnos på MGM.
Min syn är att problemet är inkompetens inom yrkesutövande, din syn är att det beror på invandring.
Ska vi stångas hela dagen eller? Jag har ärligt talat annat att göra men jag respekterar din åsikt.
Han är ju Afrikan så klart att det beror på invandring liksom majoriteten av alla brottslingar och våldsbrott som dagligen diskuteras på Flashback. Med det sagt så begår även svenskar brott, precis som en svan kan vara svart. Betänk att de "svenskar" som Sydeuropa med Spanien etc. har problem med (Sic) är invandrare så belyses hur bissar situationen är. Precis som inga Japaner leder upplopp i Sverige eller Frankrike för den delen trots att de räknas bland invandrarna i statistiken för att mörklägga ....
Jag håller med dig att det beror på inkompetens också samtidigt som det är en ideologiskt självvald inkompetens där man mörklägger sanningen i sin egen bubbla, "safe space" och ekokammare och hanterar det faktum att tidigare sömnigare orter plötsligt blivit våldsamma som något "oförklarligt". Lyssnar man på SVT exempelvis så kan man inte förstå vad som har hänt och vem som är GM åtmistone inte att läsa mellan raderna som i DDR typ.
Inkompetens ledde till att man importerade monstret, har daltat och kommer att dalta med honom, lät honom springa fritt och inte har utvisat honom och inte kommer att göra det.
I praktiken med de "inkompetenta" d.v.s. ideologiskt felaktiga system man har så skulle han i värsta fall få en tillagning och kanske ha skjutit upp sina brott med någon vecka eller månad eller gjort det på någon annan ort. Det går inte att bota dessa oavsett diagnos eller avsaknaden av densamma.
Du behöver givetvis inte svara andra flashbackare om du inte vill precis som det står andra rätt att kommentera valfri annan flashbackare.