2022-07-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Uppdaterad lista

Målvakter

Jennifer Falk (Lesbisk)
Hedvig Lindahl (Lesbisk)
Zećira Mušović (Hetero) är väl fortfarande? tillsammans med en av Bibic bröderna (leksands if)

Backar

Jonna Andersson ?
Nathalie Björn Tidigare Hetero (nu Bi/lesbisk?)
Magdalena Eriksson : Lesbisk (tillsammans med Pernille Harder)
Hanna Glas Hetero (tillsammans med nån Christoffer)
Amanda Ilestedt Hetero (Tillsammans med en Reine Müller)
Emma Kullberg (Lesbisk tillsammans med Zigiotti Olme) vilket bekraftas i denna +länk https://www.aftonbladet.se/sportblad...ma-dromflytten
Amanda Nildén Hetero (Tillsammans med Göykeres fortfarande?)
Linda Sembrant ?

Mittfältare

Filippa Angeldahl ?
Kosovare Asllani Hetero
Hanna Bennison ?
Elin Rubensson Hetero (Gift med Filip Stenström Tidigare MFF)
Caroline Seger Lesbisk (står skriven tillsammans med Oliva Schough)

Forwards

Stina Blackstenius Hetero (Pojkvän Philip?)
Rebecka Blomqvist ?
Lina Hurtig Rålesbisk (Gift med Lisa Hurtig Tidigare Lantz Umeå ik)
Sofia Jakobsson HETERO
Fridolina Rolfö Hetero (Tillsammans med en Simon) https://www.aftonbladet.se/sportblad...h-malet-med-em
Johanna Rytting Kaneryd (Bor med Vilde Böe Risa som samtidigt är tillsammans med Andreas Vindheim)
Olivia Schough Lesbisk (står skriven tillsammans med Caroline Seger
Bennison lapar även hon bäver. Hon är tillsammans med tränaren i Eskilstuna. Vet inte exakt ålder på tränaren men hon är runt tio år äldre.

Jag noterar en stor skillnad med de unga tjejer som nu är i på väg in i landslaget. De hatar metoo, klagar inte på allt och inget, har inga problem med lägre löner än herrfotbollen samt är medvetna om att man måste leverera för att gå framåt. Mycket sundare än de nuvarande som ständigt tar på sig offerkoftan.
Citera
2022-07-14, 00:43
Medlem
elmhedens avatar
Tror det finns ett lesbiarkat inom svensk damfotboll sedan Sundhage och den riktiga Butch-eran.
Citera
2022-07-14, 11:30
Medlem
sfrges avatar
Undrar om det är lite läskigt att vara en av dom få heterosexuella där i duschen och omklädningsrummet.
Snygga Asllani t.ex måste ju anses vara ett kap bland hennes lagkamrater. Många skulle nog vilja kasta sig över henne.
Dom kanske bettar tillsammans.
"Vem är den förste som lyckas få henne på rygg?"
Citera
2022-07-14, 11:36
Avstängd
Liston hade tydligen rätt.
Citera
2022-07-14, 11:36
Medlem
Förmodligen inte en större andel homosexuella inom damfotbollen än inom andra delar av samhället. Frågan är varför en del personer associerar damfotboll med lesbiska kvinnor. Varför skulle lesbiska kvinnor dras mer till just fotboll.
Citera
2022-07-14, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Uppdaterad lista

Målvakter

Jennifer Falk (Lesbisk)
Hedvig Lindahl (Lesbisk)
Zećira Mušović (Hetero) är väl fortfarande? tillsammans med en av Bibic bröderna (leksands if)

Backar

Jonna Andersson ?
Nathalie Björn Tidigare Hetero (nu Bi/lesbisk?)
Magdalena Eriksson : Lesbisk (tillsammans med Pernille Harder)
Hanna Glas Hetero (tillsammans med nån Christoffer)
Amanda Ilestedt Hetero (Tillsammans med en Reine Müller)
Emma Kullberg (Lesbisk tillsammans med Zigiotti Olme) vilket bekraftas i denna +länk https://www.aftonbladet.se/sportblad...ma-dromflytten
Amanda Nildén Hetero (Tillsammans med Göykeres fortfarande?)
Linda Sembrant ?

Mittfältare

Filippa Angeldahl ?
Kosovare Asllani Hetero
Hanna Bennison ?
Elin Rubensson Hetero (Gift med Filip Stenström Tidigare MFF)
Caroline Seger Lesbisk (står skriven tillsammans med Oliva Schough)

Forwards

Stina Blackstenius Hetero (Pojkvän Philip?)
Rebecka Blomqvist ?
Lina Hurtig Rålesbisk (Gift med Lisa Hurtig Tidigare Lantz Umeå ik)
Sofia Jakobsson HETERO
Fridolina Rolfö Hetero (Tillsammans med en Simon) https://www.aftonbladet.se/sportblad...h-malet-med-em
Johanna Rytting Kaneryd (Bor med Vilde Böe Risa som samtidigt är tillsammans med Andreas Vindheim)
Olivia Schough Lesbisk (står skriven tillsammans med Caroline Seger
Angeldal är lesbisk, tillsammans med sin agent Megan Brakes. Sembrant lesbisk möjligen bi, tillsammans med Lisa Boattin. Kaneryd har ett distansförhållande med Anton Saletros. Norskan hon är skriven med bor väl i Manchester så gissar att hon tagit över hennes lägenhet. Jonna Andersson är lesbisk tror jag men kommer inte ihåg källan.
Citera
2022-07-14, 12:41
Medlem
Det är inte bara landslaget , hela landet håller på att bli lesbiskt.

Därför är det viktigt försöka få upp andelen kvinnor i Sverige
Citera
2022-07-14, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Tror det finns ett lesbiarkat inom svensk damfotboll sedan Sundhage och den riktiga Butch-eran.

Absolut, där den som inte lapar får svårare att få vara med. En sorts lesbisk maffia inom damfotbollen.
Jag tycker det är sjukt äckligt att se alla dessa butchflator tramsa omkring som ett korpen-lag, samtidigt som de vill ha lika mycket pengar om herrarna. De är för psykiskt sjuka (därav homosexualiteten) för att ens förstå att herrfotboll drar in en massa mer publik och vad allt omkring det genererar för klubbarna.
När ett landslag som tex Norge förlorar med 8-0 så förstår även den mest svage att damfotboll är på samma nivå som korpen. Sånna siffror ska liksom inte finnas.
Jag erkänner att jag kollade på matchen igår men enbart för att jag bettade mot homosverige. Min 6 åriga brorson trodde hurtig var en kille tex med den där frisyren. Han trodde det var blandat killar och tjejer.
Säger en hel del om vad det är för pajasar som spelar. Och lagkaptenen som gärna vill behålla pridearmbindeln för den står ju för nåt fint enligt henne och hennes flickvän.
Det borde ställas frågor mot PK-flatorna.
Är inte BLM viktigare, varför har ni inte det? (Hatar det för örigt)
Är inte psykisk ohälsa ett större problem än att va lesbisk? Varför har ni inga sånna bindlar? Eller no to racism? Eller vad man som helst i nån färg bara?
Nej istället ska det vara politik, och vilka som styr agendan är uppenbart, dom homosexuella i toppen.
Svensk damfotboll är Sveriges flaggskepp för hur stört samhället är.
Och varför klagar ingen debbatneger eller vänsterfjolla på hur vitt laget är? Varför kvoterar man inte in lite babbar? Är det för att det skulle bli mindre lesbiskt i laget då kanske?

Du gamla, du sjuka, du våldtagna land.
Citera
2022-07-14, 13:07
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalStar
Förmodligen inte en större andel homosexuella inom damfotbollen än inom andra delar av samhället. Frågan är varför en del personer associerar damfotboll med lesbiska kvinnor. Varför skulle lesbiska kvinnor dras mer till just fotboll.

Om listan som uppdaterats i tråden stämmer är 30% lesbiska, vilket är en överrepresentation med ca 600% mot andel i befolkningen i övrigt.

Ungefär lika stor som överrepresentationen av heterosexuella män i herrfotbollen skulle jag tro.
Citera
2022-07-14, 14:21
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty

När ett landslag som tex Norge förlorar med 8-0 så förstår även den mest svage att damfotboll är på samma nivå som korpen. Sånna siffror ska liksom inte finnas.

Hur kände du 2014 när Brasilien fick stryk 7-1 av Tyskland i semifinalen i herr-VM?
Senast redigerad av TeEsEr 2022-07-14 kl. 14:27.
Citera
2022-07-14, 14:25
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Om listan som uppdaterats i tråden stämmer är 30% lesbiska, vilket är en överrepresentation med ca 600% mot andel i befolkningen i övrigt.

Ungefär lika stor som överrepresentationen av heterosexuella män i herrfotbollen skulle jag tro.

Även inom tjej-hockeyn är det väl många lesbianer?
Konstigt det där att klassiska herrsporter drar till sig läbbar.

Inget ont om läbbar men jag är väldig lycklig för att min dotter gillar killar. Jag skulle bli väldigt ledsen om hon kom hem hand i hand med någon och kallade det sin flickvän.

huga!
Citera
2022-07-14, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Hur kände du 2014 när Brasilien fick stryk 7-1 av Tyskland i semifinalen i herr-VM?

Resultatet i matchen, 7–1 till Tyskland, anses som ett av de mest anmärkningsvärda resultaten i dels*VM-historien*men även fotbollshistorien i stort.

Medan det hela tiden spelas damfotboll med liknande siffror.
2010 vann svenska homolaget med 17-0 mot Azerbajdzjan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in