2022-07-13, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Nej mest hängde jag upp mig på att du ljög konstant…
Vad ljög jag om? Du påstår att Ukrainska medier rapporterat om att våldtäkterna dina MENA/ryss vänner gör på Ukrainska kvinnor är fake, länkar till en artikel där ukrainska politiker anklagar dem för att jobba för Ryssland. Du är förvirrad😂
Du som kallade mig Ukraina-troll va? Isåfall ska du inte gråta lite om USA och NATO också?
Citera
2022-07-13, 00:56
Medlem
ForumApaches avatar
Läs och fundera en stund över vilket sinnessjukt folk ryzzsvinen är:
https://wartranslated.com/russians-react-to-nova-kakhovka-explosion/
Citera
2022-07-13, 00:58
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Struntprat! Om du läser inläggen i denna tråd så är det främst ni Ukratroll som gottar er i och hyllar våld och förstörelse…
Hahaha!!! Jag SKRATTAR faktiskt åt alla döda ryzzsvin. Jag kan titta på videos där de sprängs och dör och må bra av det.
Det är ett vidrigt skitfolk. De kom för att ockupera, folkmörda, förtrycka, stjäla, plundra och våldta. Ju fler örker som dör desto roligare.
Senast redigerad av ForumApache 2022-07-13 kl. 01:01.
Citera
2022-07-13, 01:00
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Brända jordens taktik som ryssarna bedriver. Misstänker ryssarna kommer att mörda och förstöra så mycket som möjligt när dom drivs bort av Ukraina.

https://twitter.com/TpyxaNews/status/1546860816271556610?t=m_CNTDOy62Sd9Hbt5t8lLQ&s=19
Ja, och bajsa inne i husen på golv, bord, soffor. De är primitiva djur.
Citera
2022-07-13, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olalelele
Vad ljög jag om? Du påstår att Ukrainska medier rapporterat om att våldtäkterna dina MENA/ryss vänner gör på Ukrainska kvinnor är fake, länkar till en artikel där ukrainska politiker anklagar dem för att jobba för Ryssland. Du är förvirrad?
Nej du är förvirrad! Tidningen fick alltså kritik för att de avslöjat att Ukraina ljugit och hittat på om våldtäkter!
Du ljög också om att man fick 15 års fängelse om man kritiserade kriget, eller kallade det just krig…
Imgen verkar ha fått 15 år, eller?
Citera
2022-07-13, 01:06
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Vilken person som helst med ett IQ över medel borde kunna konstatera att västnarrativet inte håller vatten.
Det finns inget västnarrativ, din värdelösa lögnare.

Ryzzsvinen anföll med avsikt att begå folkmord, ockupera, plundra, förtrycka, tortera och våldta. Ukrainarna strider för sin självständighet.

Det är verkligheten, inte ett narrativ. I Kreml finns hundratals olika narrativ, alla oförblommerade lögner.
Senast redigerad av ForumApache 2022-07-13 kl. 01:17.
Citera
2022-07-13, 01:08
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
M777:s stora fördel är att den är lätt och enkel att flygtransportera med helikopter. Perfekt om man exempelvis är på en bergsknalle i Afghanistan och krigar mot primitiva talibanskägg. Men på Ukrainas platta slättmarker mot en fiende som har förmågan att skjuta tillbaka är den helt enkelt inget vidare. Men nu har ju Ukraina äntligen fått lite riktiga grejer, som HIMARS, Panzerhaubitze 2000, Krab m.m .
Eller lasta in i transportplan och köra till Ukraina.
Citera
2022-07-13, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Det finns inget västnarrativ, din värdelösa lögnare.
.
Det är klart det finns. USA vill och fär sälja mer vapen olja och gas och ha den hett eftertraktade Neongasen som Ukraina sitter på..
Citera
2022-07-13, 01:09
Medlem
Sqrbankens avatar
Inbillar mig att rollen som runk-pellen som kör truck och staplar ammo relativt långt från fronten betraktades som lite av en vinstlott inom svinstian tidigare. Fi fan för att vara den tjommen i dessa dagar.
Citera
2022-07-13, 01:13
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Du är ju uppenbarligen inte frisk! Liksom de flesta av dina Ukratrollvänner…
Jodå. Fullt frisk. Om diktaturens mördararmé anfaller en fredlig civilisation så ska diktaturens mördararmé DÖ.
Tycker inte du som jag så det faktiskt du som inte är frisk.

Du och andra rysskuksugare verkar vara lite ledsna på sista tiden.
Går det inte bra för er ”supermakt” med sin ”oövervinnerliga” armé med ”supervapen” mot de fattiga, utnumrerade och dåligt organiserade ukrainarna?

Ingen seger i sikte?
Citera
2022-07-13, 01:14
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Det är klart det finns. USA vill och fär sälja mer vapen olja och gas och ha den hett eftertraktade Neongasen som Ukraina sitter på..
Ryssland vill ockupera Ukraina för att sälja mer vapen, olja och gas för att göda sin stormrika elit.
Är det verkligen bättre? Tja, om man är sinnessjuk, så…
Citera
2022-07-13, 01:19
Medlem
Ukraina och västvärlden är i en gigantisk rävsax.

Allt krig sker på Ukrainas territorier. Så detta förstörs varje dag till enorm ekonomisk kostnad:

• Infrastruktur (vägar, järnvägar, fabriker etc etc)
• Handel (Odessa som står för 60 procent är blockerad)
• Mat (Kornboden Ukraina har tappat 50 procent av sin produktion)
• Internflyktingar (miljoner människor - stor daglig kostnad)
• Externflyktingar (miljoner människor - produktiva människor som lämnat landet)

Samtidigt måse Ryssland slåss mot sanktioner. Men det är inget mot ovanstående.

Om det här kriget drar ut på tiden kommer västvärldens stöd ruttna snabbt.
Vem vill hälla ner pengar i ett oändligt hål?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in