Istället för att pladdra på helt oförståeligt så kanske du ska ställa dig själv frågan: Varför kom SD (nynazzar i din värld) in i riksdagen?
Varför växte SD så pass att dom nu pendlar mellan att vara 2a och 3e största partiet i Sverige?
Blev alla svenskar "nazister" helt plötsligt eller kan det ligga någonting annat bakom det?
Har det hänt något med vårt samhälle dom sista 10 åren som kanske kan ligga bakom det faktum att svenskarna går över till ett konservativt (nynazistiskt i din värld) parti?
USA är mångkulturellt ja, men för det mesta så integrerar alla invandrare (oavsett bakgrund) sig till USAs lagar, samhälle och seder. Plus att i USA så får man på riktigt arbeta för sina pengar, där förväntas du att sätta jobbet före ditt privatliv inom många branscher. Alltså finns det inget för dom parasiter som vi har fått där att göra.
Det där med bidragsberoende är bara en svåravlivad myt. Läste du inte i en annan tråd mitt inlägg om en mörkhyad jag kände som flyttade till Sverige och började jobba från dag ett (dag 1). Det är inte bidrag de står efter utan arbete som finns här och där i Europa. Unga människor brinner av arbetslust i hela världen. De sätter sig inte gärna och lyfter bidrag.
Du vet inte att det finns 50 miljoner fattiga i USA.
Partiet Nyans vill se över Sveriges helgdagar. Även muslimer och andra religiösa grupper (bland annat ortodoxa) har rätt att fira sina högtider med betald ledighet. Vi kommer driva den här frågan hårt när vi väl sitter i riksdagen.
Diskutera:
Era tankar om detta?
Borde julen tas bort som helg till förmån för eid al-adha?
Jag har mycket svårt att tro att muslimska länder runt om i världen skulle införa Svenska helgdagar på samma sätt, utan där skulle man garanterat få gilla läget.
Man får väl ta seden dit man kommer...
Partiet Nyans vill se över Sveriges helgdagar. Även muslimer och andra religiösa grupper (bland annat ortodoxa) har rätt att fira sina högtider med betald ledighet. Vi kommer driva den här frågan hårt när vi väl sitter i riksdagen.
Diskutera:
Era tankar om detta?
Jävla märkligt det skulle vara om folk var lediga och samhället stängt och man funderar över vad det egentligen är för helgdag idag. "Ja just ja, det är ju El Al Makadam!"
Näe jag vill ha ledighet från min ledighet. För trött att göra ingenting.
Behöver "fritid" för att be till min gud som jag kanske tror finns men egentligen aldrig har sett.
Haha fan inför lagen, det här är ju roligt faktiskt.
Makes me laugh anyway.
Senast redigerad av Lamron 2022-07-12 kl. 19:50.
Fan bor dom ens här om dom vill ha exakt samma resultat från exakt det dom drog ifrån.
Litar inte på någon av dom helt jävla dumma i huvudet.
Dom skapar exakt samma sak som dom i alla fall påstår dom flyr från.
Helt körda i huvudet.
Inte konstigt det gick till skit.
Senast redigerad av Lamron 2022-07-12 kl. 19:55.
I en sekulär stat borde väl det rimligaste bara vara att ge alla 13 (det är så många ”röda dagar” Sverige just nu tillämpar) valfria helgdagar att använda bäst de vill under året.
Sen kan alla göra som man vill oavsett om det är Kristi himmelsfärd, kinesiska nyåret eller kanelbullens dag man tycker är viktigast att ta ledigt för att verkligen kunna fira ordentligt.
Externa hot som Ryssland osv är en piss i havet. Interna hot som islam är det ABSOLUT största hotet mot vårt land. Partiet nyans är livsfarligt för Sverige.
Externa hot som Ryssland osv är en piss i havet. Interna hot som islam är det ABSOLUT största hotet mot vårt land. Partiet nyans är livsfarligt för Sverige.
Därför ska vi Svenskar rösta på nyans för att störta det falska demokratiska systemet som har förstört vårat land.
Låt skiten brinna upp.
Diskutera:
Era tankar om detta?
Vi som är troende Pastafari-religionen kräver också ledighet enligt vår tro. Helgade dagar för oss är måndag till fredag då vi måste ägna all tid att be till spagettiguden.