2022-07-12, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Du respekterar ju uppenbarligen inte våra traditioner så du har inget att be om.
Som sagt lägger jag mig inte i vad som är viktigt för dig. Dock är det märkligt att folk ska bli så förbannade över att inte få har kvar några röda dagar när andra aldrig ens har haft dem.
Citera
2022-07-12, 01:13
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandareutannamn
Hem till landet där de är krigsoffer i stället?
Är alla muslimska länder krigsdrabbade menar du? Vi borde förbjuda Islam isåfall, uppenbarligen roten till det onda.
Citera
2022-07-12, 01:15
Medlem
Citat:
Du har ju ingen aning om vem som finns bakom ett nick så det där tänket är så jäkla korkat. När jag stöter på någon som argumenterar för vänsterpartiet på det här forumet så håller jag ju inte han som en representant för vänsterpartiet.

Du kan inte ha svenska som modersmål, "håller jag ju inte HONOM som en representant..."
Citera
2022-07-12, 01:17
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Samma? Nä. Lika korkade? Ja.
-
Jag utgår ifrån att du är helt outbildad. Lycka till!
PS!
Om någon läser det här i framtiden så vet ni varför det gick åt helvete.
Demokrati fungerar inte om lågbegåvade röstar bort din existens.
Citera
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Som sagt lägger jag mig inte i vad som är viktigt för dig. Dock är det märkligt att folk ska bli så förbannade över att inte få har kvar några röda dagar när andra aldrig ens har haft dem.
Vad är det som är märkligt med det? Är det inte märkligare när folk mördar andra för att dom ritar en teckning på Muhammed?
Citera
Medlem
När kommer Nyans in i riksdagen måntro? Det lär ju hända, och det lär ju ta S röster..Det trodde muslimerna var för dumma för att organisera sig.
Ser framemot Nyans i riksdagen
Citera
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AjdeAna
Du kan inte ha svenska som modersmål, "håller jag ju inte HONOM som en representant..."
Bra comeback.
Citera
2022-07-12, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Muslimer har egna länder att vara, så dom har ingen rätt att vara här. Det är som Putin skulle ockupera Sverige, att vi skulle börja fira Kommunistiska högtider eller såna där högtider som V politiker bruka fira ( Du vet partiet som har 100% kriminella som politiker )
100% kriminella? Källa??? När man googlar står det överallt att SD har flest åtalade och även om det inte skulle visa sig stämma så stämmer uppenbarligen inte vänster-ryktena heller.

Det är inte som om Putin hade invaderat Sverige. En bättre liknelse är om ukrainarna hade flytt till Sverige. Det är nämligen så det är för många som kommer hit. De flyr från krig och elände de inte själva har någon makt över.
Citera
2022-07-12, 01:18
Medlem
Citat:
Bra comeback.

Om du ska bo här kan du väl lära dig språket?
Citera
2022-07-12, 01:21
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AjdeAna
Om du ska bo här kan du väl lära dig språket?
Ja och alla invandrare som inte håller min standard eller bättre kastar vi ut va?
Citera
2022-07-12, 01:22
Medlem
Citat:
Är alla muslimska länder krigsdrabbade menar du? Vi borde förbjuda Islam isåfall, uppenbarligen roten till det onda.
Inte alla är krigsdrabbade men vissa är. Oavsett så flyr man inte utan anledning. Om du har fått för dig att Islam skulle vara roten till allt ont får du nog göra en lite mer ingående orsaksanalys. Ukraina är i krig och det är inget muslimskt land. Inte ens Ryssland är muslimskt.
Citera
2022-07-12, 01:23
Avslutad
Det är väl verkligen inget orimligt krav med tanke på hur många muslimer som bor i detta land. Förvånad att det inte har hänt ännu, ärligt talat. Fega politiker?

Allah akbar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in