2022-07-11, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är det uteslutet att en sparkcykel tillhör BO och den andra GM?

Har för mig att jag läste att hon cyklade, men kan ha fel
Citera
2022-07-11, 20:12
Medlem
Tyvärr så var detta förmodligen planerat.
Då pojken kände väl till offret. Så hemskt !!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ett sätt att rikta uppmärksamheten åt annat håll?

Precis. Nu vill man köra ett "Kevin" race. Försöka skylla allt på en svensk.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Inte för att jag tror det, men i teorin kan ju MGM ha hittat flickan och inte gjort henne något ont alls. Men det mesta pekar väl på det. Otäckt. Undrar hur många liknande som går lösa?

Den teorin stämmer inte eftersom negern till viss del har erkänt.
Citera
2022-07-11, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Är den afrikanska våldtäksmannen kvar i Skellefteå eller har socialdemokratiska eliten flyttat sin kommande väljare till en tryggare ort med SPA och All inclusive?

Tydligen flyttade enligt uppgift i tråden...
Citera
2022-07-11, 20:14
Medlem
Han har alltså erkänt? Bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Annat negersmuts+kulturmarxister kan jag tänka mig.

AFA brukar ofta ringa och hota svenskar som har attackerats av svartskallar.

Precis, det luktar AFA lång väg.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chippen_
Du behöver inte förklara ett skit, för de hittade inte flickan.
Vad spelar det för roll? Det viktigaste är ju att flickan klarar sig. Jag är övertygad om att alla vill göra sitt bästa och hjälpa så långt det går. Men det är ganska chockartat att vara med om sånt här. Inget nån normal människa vill "skryta" om.
Citera
2022-07-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Precis. Nu vill man köra ett "Kevin" race. Försöka skylla allt på en svensk.

Vem är det som säger att vi ska skylla på en svensk?
Citera
2022-07-11, 20:16
Medlem
Henselons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Att "minst tre" personer gemensamt skulle ha försökt slå ihjäl en 9-åring verkar mycket osannolikt.

Det har vidare inte framkommit något, som pekar på mer än en GM, så varför tror du det?
Oftast när det gäller yngre förövare av grova våldsbrott är de oftast, inte alltid, flera. Äldre 20+ tenderar att oftast vara ensamma. De två elsparkcyklarna kan vara avgörande. ""Lokalpolischefen" hintade ju i en intervju att allting inte var uppklarat, exakt vad som hänt. Han maskade ju lite slarvigt att han inte visste om elsparkcyklarna hade någon reell betydelse i fallet. Att den utpekade gärningspersonen stannade kvar och gjorde paret uppmärksamma på att en flicka låg medvetslös finner jag högst märkligt om han varit delaktig i brottet, särskilt i så ung ålder. Nånting stämmer inte i denna historia!
Citera
2022-07-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrienbroner
Fattar ingenting. GM står kvar och ber förbipasserande att ringa polisen för att "en flicka ligger i skogen" ????? Är han så pass förståndshandikappad?

Låter inte helt otroligt då GM är lätt förståndshandikappad och dessutom ett barn. Troligen har flickan gjort motstånd och det lett till en utdragen misshandel. När GM hör personer passera på vägen blir han avbruten och springer fram till personerna och låtsas som att han hittat en flicka i skogen.

Känns som en trolig reaktion då alternativet hade varit att bli tagen på bar gärning.
Citera
2022-07-11, 20:17
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrienbroner
Fattar ingenting. GM står kvar och ber förbipasserande att ringa polisen för att "en flicka ligger i skogen" ????? Är han så pass förståndshandikappad?

Låter som Lennie Small-nivå på handikappet i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in