Citat:
Ursprungligen postat av
Ak7
Hej!
Det så att jag kommer få en p27:a snart och jag har två alternativ i mitt huve. Iris utvecklingscenter i Mullsjö och iris i Enköping. Vilken tycker ni är bättre och vad är skillnaden? Ifall ni har ett bättre alternativ så är jag öppen för förslag.
Tacksam för svar
Varit där .( Iris Enköping ska knarkar behandlingshemmet) Inge bra överhuvetaget... Folk knarkar sönder ,grupperingar är det med för det är 30 Pers under samma hus.
Sen får du knarka en gång där, det är OK. för du får bara en timeout på 2 dagar sen tillbaka.
Helt sjukt.
Villa vita dock mot Göteborg är det bästa behandlinghemmet som finns. Så åk dit , om du VERKLIGEN vill få hjälp o sluta knarka. dom tar inte in vilka som helst heller.
Inga kriminella eller grova brottslingar.
Verkligen toppen, dom dom skapade behandlingshemmet på villa vita var tidigare personal på Mullsjö iris( många slutade på iris i Mullsjö o bytt till villa vita för det är så mycket bättre på alla sätt), för dem sammarbetar med varandra lite. Sen är det bara 10-12 Pers på villa vita så gemenskapen blev sååå mycket bättre. Och dom vet vad som krävs och inte. Tro mig du kommer inte ångra dig om du åker dit. Det är himla fin miljö jäkligt bra personal o mat.
Var där och fick rätt hjälp o stöd och ren idag sen flera år. Vet även att 90% dom varit där är nyktra idag . Jag hade knarkat i 12 år innan jag kom dit. Så dem lyckades.
Om de nåt annat skriv gärna.