2022-07-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Märkligt att gå till Värnamo, dom riskerar ju att åka ur Allsvenskan.
Stor chansning av Värnamo om 5 miljoner stämmer för de pengarna är enorma för en så liten klubb. Dock gillar jag det, killen får vara ohotad startande nia i ett bottenlag i allsvenskan. Blir det succé som det mycket väl kan bli så kommer troligtvis Värnamo stanna kvar.

De jag oroar mig mest för är Örgryte, kan mycket väl bli ettan.
2022-07-10, 13:17
Avstängd
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vad händer med Sana egentligen? Borde han inte ha klart med en ny klubb vid det här laget? Eller vill inte ens ÖIS eller GAIS ha honom?

Tänker detsamma om Emir Kujovic. Hade passat bra i Varbergs basketelva exempelvis?
2022-07-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Stor chansning av Värnamo om 5 miljoner stämmer för de pengarna är enorma för en så liten klubb. Dock gillar jag det, killen får vara ohotad startande nia i ett bottenlag i allsvenskan. Blir det succé som det mycket väl kan bli så kommer troligtvis Värnamo stanna kvar.

De jag oroar mig mest för är Örgryte, kan mycket väl bli ettan.

Summorna som kommer ut överlag när det gäller ÖIS-försäljningar verkar vara väl tilltagna, så jag hade varit skeptisk. Samma agentfirma som Sjögrell, där ville man få det till fyra miljoner men det lutar mer åt att det var två.
2022-07-10, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av London
Tänker detsamma om Emir Kujovic. Hade passat bra i Varbergs basketelva exempelvis?

Det är ju ännu värre! Han har varit klubblös hela året ser jag. Har han tänkt avsluta karriären tro?
2022-07-10, 13:53
Avstängd
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det är ju ännu värre! Han har varit klubblös hela året ser jag. Har han tänkt avsluta karriären tro?

Inte hört eller läst något om honom. Tycker det är märkligt då han borde varit intressant som Bosman för flera allsvenska klubbar kan jag tycka.
2022-07-10, 14:47
Medlem
Gudjohnsens son Andri Lucas är klar för Peking. Kontrakt på fyra år, värvas från Real Madrid.
2022-07-10, 15:10
Medlem
Citat:
Ajdin Zeljkovic nära IFK Värnamo tydligen.

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2022/07/10/uppgifter-zeljkovic-nara-allsvensk-klubb/

Klart nu då.

Det finns ju lite alternativ i offensiven ändå men han har varit en väldigt pålitlig målskytt, verkar som att ÖIS vill förstärka laget iaf.

Idag lär väl Isak få lira på högerkanten, Bärkroth skadad igen, sedan är väl då frågan vem som tar Ajdins plats, Sargon finns ju, gjort 4 mål i år, men det kan ju också bli t ex Andreasson, eller så flyttar Paulson upp högre i banan och in med typ Rashkaj.
2022-07-10, 17:59
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Vem är det AIK värvat?
2022-07-10, 18:29
Medlem
snurresprettiss avatar
Kevin Yakob tydligen muntligt överens med Kalmar. Frågan är om han säljs nu i sommar eller går som bosman till vintern?

https://mobile.twitter.com/Davidandersss0n/status/1546153241754456065
2022-07-10, 18:58
Medlem
regndroppens avatar
Tankovic på väg till Bajen samtidigt som Selmani är på väg därifrån enligt Sportbladet
2022-07-10, 21:19
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Har han varit klubblös hela året? Varför har inte Mjällby varit där och ryckt i så fall? Korttidskontrakt hade varit utmärkt, hade ju passat perfekt i väntan på att Bergström kommer tillbaka..
2022-07-10, 21:38
Medlem
Citat:
Kevin Yakob tydligen muntligt överens med Kalmar. Frågan är om han säljs nu i sommar eller går som bosman till vintern?

https://mobile.twitter.com/Davidandersss0n/status/1546153241754456065

Andra spelaren Kalmar sägs ha gjort klart med till nästa säsong som läcker ut direkt. Anar ugglor i mossen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in