2022-07-10, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
En normal människa chattar inte med barn om kuk o fitta.

Nej exakt. Men det tycker allt för många här i tråden är fullt normalt och att det är deras rättighet.
Citera
2022-07-10, 04:06
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Antar att konfrontationen sker i Svedala, på Dumpen brukar man skriva i rubriken var "dejten" ägde rum. Det är möjligt att han är född 1977, vissa blir gråhåriga tidigt vilket gör att de ser äldre ut.

Han kallar sig "tux77xe" eller "tuxxe_malmo", kanske är han från Malmö? Kanske heter han något med "tu" och "e"?
Han har väl barn i familjen också eftersom de kontaktat soc.

Man häpnar ju över hur äcklig han är med djursex, fisting och sjuåringsknull. Hoppas han åker dit för något så vi kan läsa en skön dom framöver.
Kollade upp reg-numret på en av bilarna som stod på parkeringen. Bilen var reggad på en i Svedala, så antar att konfrontationen ägde rum i Svedala. Gäddan kom med buss, så alltför långväga bör han ju inte vara.
Citera
2022-07-10, 04:12
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Dumpen skriver att han suttit i fängelse för
att ha genomfört 20 barnvåldtäkter. Har han verkligen givits fri tillgång till sin son efter en sådan dom? Känns inte särskilt troligt.

Vidare när det kommer till herrsnusk, varför skulle det inte kunna vara som han sa, att han fiskade på dumpen. Samma med militären som suttit på hall. Dem har rimliga förklaringar till sina förehavanden och har gjort exakt samma sak som dumpen gör. Det är här rättssäkerheten urholkas, dumpen avgör vilkas liv som ska raseras och det krävs inte mycket bevis för att fatta det beslutet.
Men snälla, du har alltså ingen ådra för människokännedom? Jag förstår om livet är svårt för dig, när du inte kan avgöra när nån blåljuger..
Citera
2022-07-10, 04:15
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Nej exakt. Men det tycker allt för många här i tråden är fullt normalt och att det är deras rättighet.
Det är faktisKt LaGLigt, eftersom pervona inte Chattade med RikTIgA BaaRN.
Citera
2022-07-10, 04:39
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Precis, finns det några oklarheter här egentligen? I ett rättsamhälle är man oskyldig tills motsatsen är bevisad, men vissa här verkar tycka det är helt okej att föregå händelser. Det är heller inte olagligt att vara pedofil, det är en sexuell läggning och så länge inte personerna agerar ut sin läggning har de full rätt att skyddas av rättsväsendet mot sådana som dig och skall INTE hängas ut.
Citera
2022-07-10, 05:46
Medlem
Vitmambas avatar
Jag trött på argument fram och tillbaka i evigheter. Jag så lite inblandad som någon öht kan bli. Jag har inte ens lön. Lycka till i tråden och ha det gött alla!
Citera
2022-07-10, 06:58
Medlem
Citat:
Kollade upp reg-numret på en av bilarna som stod på parkeringen. Bilen var reggad på en i Svedala, så antar att konfrontationen ägde rum i Svedala. Gäddan kom med buss, så alltför långväga bör han ju inte vara.

Rykten gör gällande att han ska komma från en liten by i närheten.
Vet inte om jag får skriva ut det så jag gör en rebus så jag slipper varning.

6 bokstäver

Träd på 2 bokstäver som börjar på den första bokstaven i alfabetet + inte en liten by utan en större ****

Kanske nåt att gräva vidare på

Edit.
Har grävt fram i princip tvärsäkra uppgifter på adress och namn nu till herr snusk.
Allt verkar stämma.
Men en liten osäkerhet då flera finns på adressen så håller jag på det lite
Senast redigerad av aanonymous 2022-07-10 kl. 07:52.
Citera
2022-07-10, 07:16
Medlem
Citat:

Chattarna är helt lagliga. Det är ju så lagen funkar. Det är inte olagligt att chatta med vuxna även om de säger sig vara under femton, och det är inget olagligt att vara den som är vuxen och säger att den är under femton.

Det är heller inte olagligt att träffa folk. Att hålla upp en mobil och prata med någon är lagligt både för den som blir filmad och den som filmar. De håller upp kameran väldigt tydligt.

Så det här snacket om att Dumpen tar lagen i egna händer är ju konstigt. Det är inget olagligt som har skett. De vill våldta barn och skriver det, dyker upp och blir intervjuade. Inte en olaglighet så långt ögat kan se.
Citera
2022-07-10, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
Rykten gör gällande att han ska komma från en liten by i närheten.
Vet inte om jag får skriva ut det så jag gör en rebus så jag slipper varning.

6 bokstäver

Träd på 2 bokstäver som börjar på den första bokstaven i alfabetet + inte en liten by utan en större ****

Kanske nåt att gräva vidare på
Tar man busslinje 145 och åker i ca 15 min så kommer man ditt, om nu svedala är rätt.
Citera
2022-07-10, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Chattarna är helt lagliga. Det är ju så lagen funkar. Det är inte olagligt att chatta med vuxna även om de säger sig vara under femton, och det är inget olagligt att vara den som är vuxen och säger att den är under femton.

Det är heller inte olagligt att träffa folk. Att hålla upp en mobil och prata med någon är lagligt både för den som blir filmad och den som filmar. De håller upp kameran väldigt tydligt.

Så det här snacket om att Dumpen tar lagen i egna händer är ju konstigt. Det är inget olagligt som har skett. De vill våldta barn och skriver det, dyker upp och blir intervjuade. Inte en olaglighet så långt ögat kan se.

Detta faktum verkar vara otroligt svårt att förstå. Inget olagligt har skett man presenterar bara exakt det som hänt och det verkar ingen förstå.

Det kan ev vara förtal vid publiceringen men då måste gäddan gå till rätten för att avgöra det.

Vi två är smartast i tråden.
Citera
2022-07-10, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Jo rent tekniskt sett är det förtal det handlar om och det vet du mycket väl

Tyvärr inte så enkelt att driva målet vidare, men skulle kunna hoppas JK tar tag i skiten. Folkdomstolar hör hemma på medeltiden inte 2022.

Childhood foundation vägrar ta emot donationer som kommer ifrån Patriks andra sajt 2forty2.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2021/02/07/childhood-foundation-tackar-nej-till-patrik-sjobergs-donation/

Säger väl en hel del när en organisation som kämpar för barns rättigheter inte vill ha något att göra med Patriks organisation.

Jag måste kommentera dig då du tydligen inte förstår riktigt hur det fungerar. Du har rätt i att det handlar om förtal men att JK skulle driva det mot Dumpen som har utgivningsbevis kommer inte ske.
Ditt hopp ligger i om en av 117 gäddorna vill driva fallet vidare och ta Dumpen till tingsrätten.

Lycka till med detta..
Citera
2022-07-10, 08:45
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag måste kommentera dig då du tydligen inte förstår riktigt hur det fungerar. Du har rätt i att det handlar om förtal men att JK skulle driva det mot Dumpen som har utgivningsbevis kommer inte ske.
Ditt hopp ligger i om en av 117 gäddorna vill driva fallet vidare och ta Dumpen till tingsrätten.

Lycka till med detta..

Nej eftersom förtal i detta fallet hör till tryck- och yttrandefrihetsbrott(eftersom Dumpen har utgivningsbevis) så prövas ansvarig utgivare av Justitiekanslern.

Ärekränkande uttalanden eller uppgifter som lämnats i ett grundlagsskyddat medium får bara prövas av Justitiekanslern (JK)

Åtalsprövningsregeln i 5 kap. 5 § brottsbalken
Senast redigerad av OlleLiss 2022-07-10 kl. 08:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in