Citat:
Ursprungligen postat av
leRoiSoleil
Men om vi leker med tanken att du inte hade varit förföljd utan istället varit psykiskt sjuk, hade du då förväntat dig att din sociala krets reagerat annorlunda? Med andra ord, skulle du ens kunna skilja på de två möjligheterna utifrån utomstående människors reaktioner?
Bra fråga! Jag har såklart frågat mig det för 10 år sedan när det här började på ett öppet vis. Det tog inte heller lång tid att få reda på att det här är koordinerat i syfte av bl.a. psykologisk manipulation, gaslight:a... Det är olagligt, oetiskt, amoraliskt & väldigt sadistisk. Mina vänner, bekanta & främlingar kallar denna grupp för psykopater - de kontaktar personer främst via telefon, men även fysiskt då de troligen förföljer mig på fots hela tiden (sett det här vid enstaka gånger).
Om jag vore psykiskt sjuk så är det extremt sadistisk av alla att "leka" hjärnspel med mig i 10+ år. Det är ologiskt & irrationellt. Jag har för längesedan för veta att jag är utsatt för förföljelse så den saken är säker. Sedan är frågan hur pass omfattande den är. Om vi ska tro på det som skrivs online av 100-tals andra som är logiska & rationella så är det här utspritt i samhället globalt sett.
Nej. Jag har frågat direkt om vad de gör & varför. Jag har fått svar. Sedan vad jag drar för slutsatser om min förföljelse faller på mig. Det är utan tvekan en förföljelse som kan vara motiverad av religion, politik &/eller medicin (någon auktoritet som experimenterar).
Det som är intressant för mig är vilka & varför. Mitt intresse är att få reda på det här & sätta dit alla ansvariga i fängelse.
Allt jag skriver här är bevis inför framtiden. Du förstår inte hur mycket lidande & elände dessa jävla psykopater skapat mig - oavsett vilka det är måste sådana operationer avslöjas öppet & granskas av media, allmänheten & staten.