2022-07-05, 12:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Så länge man inte upptäcker någon irreparabel brist i teknologin eller något annat katastrofalt händer, så ser jag det som nästan oundvikligt att den kommer att börja stiga igen så småningom. Chockerande prisrörelser i sig räcker inte för att ta kål på den.
Eller också tröttnar folk. Hittar något nyare och mer spännande att spekulera med. Bitcoins enda fördel är egentligen att de var först.
Citera
2022-07-05, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Eller också tröttnar folk. Hittar något nyare och mer spännande att spekulera med. Bitcoins enda fördel är egentligen att de var först.

Om det vore så enkelt skulle den ha varit död för länge sedan. Den har redan drygt 20 000 alternativ att välja mellan för den som söker något mer spännande, https://coinmarketcap.com/
Citera
2022-07-05, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Bitcoins enda fördel är egentligen att de var först.
Häri (fetmarkerat) ligger din absolut största fundamentala förvirring.
Citera
2022-07-06, 15:14
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=nGokOmmLyBE&feature=youtu.be

Ett väldigt positivt klipp om Bitcoin & krypton överlag , något att se för alla kanske främst för skeptiker men också för oss som tror på det & njuta. Enkelt & väldigt bra förklarat dessutom!
Citera
2022-07-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbleffe

Ett väldigt positivt klipp om Bitcoin & krypton överlag , något att se för alla kanske främst för skeptiker men också för oss som tror på det & njuta. Enkelt & väldigt bra förklarat dessutom!

Den mannen är väl värd att lyssna på. Jag kan intyga att han prickade in bottnarna 2018 och 2020, precis som han säger i videon.

Försäljarsnacket kan upplevas lite frånstötande i början, men bortse från det och lyssna på hans analyser.
Citera
2022-07-06, 20:49
Medlem
Citat:
Den mannen är väl värd att lyssna på. Jag kan intyga att han prickade in bottnarna 2018 och 2020, precis som han säger i videon.

Försäljarsnacket kan upplevas lite frånstötande i början, men bortse från det och lyssna på hans analyser.

Ja man märkte att han verkade ha koll på läget , skeptiker kan säkert ha sina invändningar men jag litar i alla fall på honom
Citera
2022-07-08, 07:11
Avslutad
Citat:

Ny bekantskap för min del.

Tycker om hans stil. Behaglig mjuk röst och färgglad skjorta, påminner en hel del om Crypto Lark.

För övrigt bra enkla tips som man klarar sig långt med.

Ger dock inte så mycket för hans TA eller kurser, som han naturligtvis vill ha betalt för.
Citera
2022-07-09, 17:14
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbleffe

svårt att lita på när de som han rensar kommentators fälten på all seriös kritik,
Citera
2022-07-09, 21:21
Avstängd
Är jag i tråden där kapitalist-svin som Gardell avfärdas men där det hyllas no-name youtubers? Det saknas väl bara att ni vill att jag ska de-bunka hans skitsnack också. Det verkar som att det fortfarande finns lite pengar kvar att tjäna på krypto. Om det är på youtube ni hämtar eran info för framtida investeringar så är det nog bäst att ni håller hårt i er FIAT. Säkrast så och ni kommer tacka mig för det.
Citera
2022-07-09, 21:41
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barf
Är jag i tråden där kapitalist-svin som Gardell avfärdas men där det hyllas no-name youtubers? Det saknas väl bara att ni vill att jag ska de-bunka hans skitsnack också. Det verkar som att det fortfarande finns lite pengar kvar att tjäna på krypto. Om det är på youtube ni hämtar eran info för framtida investeringar så är det nog bäst att ni håller hårt i er FIAT. Säkrast så och ni kommer tacka mig för det.
Håller med. Det finns inte någon som kan förutspå framtiden. Det enda vettiga man kan göra är att köpa något man tror på och hålla det. Möjligtvis att man kan sälja lite när man ligger bra till för att sedan köpa lite mer när det ligger lågt. 99% av alla traders bränner sig.
Citera
2022-07-09, 21:46
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
99% av alla traders bränner sig.
Och 99% av dessa hänger på forum och sociala medier där dom berättar hur lätt det är att trade:a en två-veckors 1.8% range.

"Bara köpa högt och sälja lågt" -låter det.
Citera
2022-07-09, 21:49
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Håller med. Det finns inte någon som kan förutspå framtiden. Det enda vettiga man kan göra är att köpa något man tror på och hålla det. Möjligtvis att man kan sälja lite när man ligger bra till för att sedan köpa lite mer när det ligger lågt. 99% av alla traders bränner sig.

Då tillhör Droidbishop och Madzen alltså 1%. Ändå rätt imponerande att tråden har två gubbar av den kalibern som tillhör det absoluta toppskiktet bland traders.
Senast redigerad av hazenectar 2022-07-09 kl. 21:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in