Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsmannen
Vilka erkända forskare och stora läkare har gjort det?
Nej, det finns imget som belägger att DNA förändras av vaccin. Det är inte alls det som är resultatet av den här studien.
Nu vet jag inte om du är för ung, är partisk i detta då du har med företagen och göra, eller är bara allmänt seg mentalt alternativt köper media rakt av, varför skyddar du detta?
Gäller att googla och söka, flera världskända läkare jag följt på nätet har börjat visa kritiska videor istället för att enbart pro, sen är halva internet översvämmat av alla biverkningar mRNA injektionerna orsakat. Dr Mike Hansen bl.a.
Många vill inte förlora sin karriär tyvärr och vågar inte, många har ju blivit av med jobbet när de protesterat mot korruptionen som varit total med covidvaccineringen. Varför ska människor tvingas i något tvivelaktigt vaccin mot en otroligt mild muterad smitta som är en förkylning? Bara galna skulle skydda covidhanteringen(när det gäller vaccinering, speciellt i utlandet) idag.
Är man vetenskapligt lagd så kommer man inte prisa detta vaccinet utan kommer inse dess risker och negativa effekter på immunförsvaret som överväger det korta skyddet det tillfälligt ger.
Alltså själva tillverkarna har börjat visa negativa effekter, deras egna studier pekar på att vaccinerna är inte alls säkra som man tidigare trott, inte alls så effektiva och ger försämrat immunitet efter ett tag. Varför tror du så många dör utav de vaccinerade, tror du detta är en slump? Nej, statistik har länge visat att skyddet är tillfälligt och övergår i negativt skydd efter några par månader.
Vanliga vacciner nej, men mRNA verkar göra det utifrån det jag läst, antingen det eller så sabbar det ditt immunförsvar och medför andra risker på organ och dylikt. Jag känner fler som råkat illa ut utav vaccinet än själva covid, fler som dött och hamnat på sjukhus av vaccinet också.
Varför fortsätter du skydda skiten trots du vet hur det verkligen ser ut?
Eller bildar du din åsikt utifrån MSM och tror fortfarande att vaccinerna är säkra och covid en fara för några andra än de sköra, i riskgrupper med näringsbrist och någon enstaka som haft otur då de mest troligen hade någon underliggande sjukdom eller brist på något viktigt ämne i kroppen.
Alla äldre människor jag vet som fått covid, även helt ovaccinerade, fick en mild snuva i två dagar typ. Alla tog kostillskott som rekommenderas inom vetenskaplig litteratur för att öka immunförsvaret och förminska risker utav näringsbrist om sådan existerat.
Att man idag inte kan erkänna att vaccineringen mot covid är misslyckad, många har fått grova skador, dött, smittan har ej stoppats överhuvudtaget och för vaccinerade dör i covid tyder på att man antingen är köpt eller rent av puckad. Varför skyddar du korruption? Är det så viktigt för dig att korrupta firmor tjänar miljarders miljarder på att ge vaccin till de som inte behöver skiten överhuvudtaget?
Om jag ska ta vaccin så ska det vara säkert, beprövat, effektivt samt skydda mot någon sjukdom som kan vara allvarlig. Inget av detta har covidvaccinet som egentligen inte ens är ett vaccin utan profylaktisk medicin, att de ändrade begreppet vaccin tyder på att det är just inte är ett vaccin egentligen.
Men fortsätt du leva i din bubbla, kanske det ska krävas att en nära till dig dör eller får bestående men från skiten för att du ska inse riskerna. Vi som känner till några offer utav dessa pi$$vaxxiner har sett dess skadeverkningar irl, och vad någon köpt korrupt "tidning" eller "expert" säger spelar ingen roll. För inte så längesedan sa de hela tiden att vaccinerna är helt säkra, något de inte längre kan säga. Hur kan du lita på lögnare, när det ligger miljarder bakom dessa korrupta bolag som tjänar på människors rädsla, naivitet och allt som stämplas som "vetenskap" blir en sanning utan att egentligen behöva vara det.