Citat:
Ursprungligen postat av
Herbert.Spencer
Är man psykiskt sjuk så ligger ju förstås nazismen nära till hands att fly in i och tycka synd om sig själv tillsammans med likasinnade mentalt sköra kamrater
Här talas i nästan varje inlägg om "psykiskt sjuk" respektive "nazism" i alla tänkbara kombinationer. Så även i den allmänna diskussionen i alla övriga sammanhang. Redan i detta begränsade ordval framstår folkets intellektuella kollaps. En följd av medias hjärntvätt i nästan 100 år. Men också de intellektuellt underlägsna kvinnorna och deras sedan länge dominerande roll i samhället.Det är inga män värda namnet som accepterar och även tillstyrker att en pladdrande liten sinnnessjuk tokkärring som Ing-Marie Wieselgren upphöjs till rollen av cheföverläkare och överriksledare i befolkningsfrågan. Den slutgiltiga lösningen i befolkningsfrågan visas mer konkret i de videos jag på Facebook publicerat där Wieselgren personligen demonsterar hur man borrar hål i huvudet och hjärnan på levande människor. Judefrågan på sin tid hade åtminstone en begränsning till den minoritet den berörde. "Nationell" har Wieselgren även kallats. Även internationellt har Wieselgren och liknade kvinnor upphöjts till ledare med skränande pöbelskaror som trogen publik. De repeterar sedan ledarens budskap om eliminering och uteslutning av de oönskade elementen som ledaren "diagnosticerat" i sin befängda pseudovetenskap. "Nazism" och "psyk" i godtyckliga, rentav slumpmässiga yttranden bekräftar människosläktets uselhet och regression till apsläktet. De olika inläggen tävlar i billiga inlärda fraser hämtade från de mest tvivelaktiga källor. Undermänniskorna har trängt undan de högre klasserna. Enfalden och idiotin når nya höjder och tredje världskriget står förr dörren.
Man måste först ställa de rätta frågorna. Vad betyder dessa begrepp som nu är apors lånta fjädrar? Vad är "nazism"?. Som jag ser det handlar det om att förbjuda existensen av eller diskriminera personer med egenskaper som fastställts av en myndighet, I detta fall en "cheföverläkare". Om det då handlar om rasegenskaper eller "psykiska" egenskaper är inte avgörande. Den klassiska rasbiologin leddes, precis som utrotning av judar av exakt sådana nationella cheföverläkare som Wieselgren. Hon ser för övrigt ut som seriefiguren på omslaget till serietidningen "MAD" om någon minns den. På samma sätt liknade Hitler Charlie Chaplin och vice versa. De förfärliga egenskaper som den här kvinnliga pladdrande pajasen tillskriver lika godtyckligt som felaktigt hela världsbefolkningen är inte i sig olagliga.
Därför har myndigheterna ingen laglig rätt att med tvångsmedel ingripa mot personer som den kvinnliga"cheföverläkaren" pekar ut. Hon är den som agerar som en galning. Men det är agerandet som är olagligt inte galenskapen i sig. Det senare kan dessutom aldrig bevisas. Men hennes borrande i människoskallar kan bevisas. Det ör därför min moraliska skyldighet att kräva "gärningsmannens" omedelbara frisläppande. Han är en hjälte genom sin gärning och jag skulle vilja tacka honom personligen.