Citat:
Ursprungligen postat av
Jobola
Hoppas verkligen det stämmer. Vi behöver få in kvalitet illa kvickt för nedre strecket kommer allt närmare.
Det hade kunnat vara en riktigt tung värvning, verkar ha haft ett jobbigt år bakom sig dock med småskador och väldigt lite speltid.
Citat:
Ursprungligen postat av
frankkk
Kan iofs tänka mig att blåvitt är lite less på att se spelare blomstra i blåsvart, även om vi betalat för oss.
JVP känns som en typisk värvning för oss.
Problemet med att lita på Sugita är att det är något hela tiden, det värsta med knäproblemen kanske är väck men han är nybliven pappa och drar på sig nya sjukdomar stup i kvarten. Han har varit friskförklarad sedan april och ännu inte startat, 45 minuter senast är det mesta han spelat, det är en jävligt lång startsträcka vi snackar om säkerhetsåtgärd eller ej.
Paka var klart bra redan under våren enligt mig, fyra-fem uppstartsmatcher var det allt men andra halvan före uppehållet var han en av våra bästa och så gjorde han 1+1 i en träningsmatch mot DIF innan serier drog igång igen också. Av dom två är det han jag litar mest på inför hösten. Bräcklig duo det där, men klart värt det för oss ändå med den potentialen.
hehe
Han har hamnat helt fel, Stahre tror ju inte på honom så han kommer förmodligen inte få en minuts speltid, om vi inte drabbas av mycket skador/avstängningar... men jag tror han hade kunnat göra det rätt bra i rätt miljö. För allas bästa hade det varit bra om han kan hitta en sådan klubb.
Ja det låter ju inget vidare, men ni kanske plockar in någon ersättare för Zeidan.
Jo han har ju inte varit dålig av det jag sett, men jag har ganska stora "krav"(i brist på bättre ord) på Paka då man sett honom när han är riktigt bra, och där är han inte ännu, för hans del hoppas jag att allt går så bra som möjligt, förutom när han möter oss.
Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Egentligen är det helt sjukt om vi får hem en spelare av Simons kaliber i sin prime trots att det inte saknas alternativ ute i Europa. Det måste vara ganska unikt? Med Samuel var det ju lite annorlunda med en tuff period av skador och så.
Bra värvning, men någon lär väl som sagt vara på väg ut då, det skulle göra mig lite orolig, handlar ju mycket om "relationer" och "dynamik", och sådant kan ju eventuellt ta ett tag innan det klaffar helt.