2022-07-08, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er ganske tydelig at du er mer opptatt av personfokus og brukerne i forumet.
Litt mindre av det så hadde du kanskje fått med deg mer av realitetene i saken.
Jeg har fulgt saken siden den ble kjent. Og forholder meg kun til det som er opplyst. Politiet og rettsvesenet har ikke gitt meg noen grunn til å trekke konklusjoner.

Du forsøker å innbille meg at jeg MÅ tro at TH er skyldig. Det er du som har personfokus, og driver med trakassering av de som ikke støtter "TH er skyldig-hypotesen" din. Du bestemmer ikke hva jeg tror eller ikke tror. Slutt å sutre. Du har nok støttehjul på sykkelen din. Jeg vil ikke være med på laget.
Citera
2022-07-08, 23:34
Medlem
Citat:
. Da er det jo litt rart at GM likevel avsatte fotavtrykk... Selv om det bare var noen skritt fra bilen til inngangsdøren i S4 og inn...
Kan du tenke deg at det er en helt annen type såle på sprox-skoene... som lettere setter avtrykk.
Citera
2022-07-08, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Gikk GM bare noen skritt fra bilen til inngangsdøra?
Hvilket hode kommer denne opplysningen fra?
Det lurer jeg også på. Mange fremstiller sine fantasier som fakta her i tråden.
Citera
2022-07-08, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kan du tenke deg at det er en helt annen type såle på sprox-skoene... som lettere setter avtrykk.

Så du mener at det andre skoparet ikke berører golvet?
Citera
2022-07-08, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Så du mener at det andre skoparet ikke berører golvet?
Nei selvfølgelig mener jeg ikke det.

Prøv selv å gå på fliser med med sko med glatte harde såler og prøv deretter med sprox-sko el.l. som har gummisåler og i tillegg grove mønster under sålene, og se forskjellen når du deretter leter etter avtrykk...
Citera
2022-07-08, 23:41
Medlem
Citat:
Nei selvfølgelig ikke.

Prøv selv å gå på fliser med med sko med glatte harde såler og prøv deretter med sprox-sko el.l. som har gummisåler og i tillegg grove mønster under sålene, og se forskjellen når du deretter leter etter avtrykk...

Det har ikke slått deg at politiet har rekonstruert forløpet da, og at de har avsatt spor ti av ti ganger men ikke da TH listet seg inn?
Citera
2022-07-08, 23:44
Medlem
Citat:
Det har ikke slått deg at politiet har rekonstruert forløpet da, og at de har avsatt spor ti av ti ganger men ikke da TH listet seg inn?
At politiet lånte THs sko med glatte harde såler og at politiet trampet rundt i huset med THs sko mener du?
Citera
2022-07-08, 23:46
Medlem
Citat:
Dette er noe du tror at politiet gjorde iført THs sko?
Citera
2022-07-08, 23:47
Medlem
Citat:
Dette er noe du tror at politiet gjorde iført THs sko?

Du som er detektiven her skjønner vel hvordan politiet jobber?
Citera
2022-07-08, 23:48
Avslutad
Citat:
Det lurer jeg også på. Mange fremstiller sine fantasier som fakta her i tråden.
Dette er en påstand, større enn det politiet har opplyst. Jeg venter før jeg trekker konklusjonen, om at det bare er en fantasi. Dette er det vel bare GM som vet, så vidt jeg vet. Eller har GM tilstått? Hm.. hva skal vi tro?
Dette er i såfall en opplysning som må komme til offentligheten i en annen rekkefølge. Opplysningen bør ikke komme på Flashback først, hvis dette er klausulerte saksopplysninger. Det vil jo ødelegge en eventuell fremtidig rettsak. Hvem vil ha glede av det? Neppe politiet!
Senast redigerad av Havhest 2022-07-09 kl. 00:03.
Citera
2022-07-08, 23:49
Medlem
Citat:
Du som er detektiven her skjønner vel hvordan politiet jobber?
Du skrev: "at de har avsatt spor ti av ti ganger men ikke da TH listet seg inn?"
Du VET jo ikke dette.
Citera
2022-07-08, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Dette er en påstand, større enn det politiet har opplyst. Jeg venter før jeg trekker konklusjonen, om at det bare er en fantasi. Dette er det vel bare GM som vet, så vidt jeg vet. Eller har GM tilstått? Hm.. hva skal vi tro?
Jo, men om det fetade i teksten til Jayce:
Politiet foretok da vel ikke utendørs undersøkelser utendørs rundt huset de første ukene, så derfor kan de ikke ha funnet sprox-skospor som gikk bort til en bil.

Citat:
Først bortforklarer du hvorfor TH ikke avsatte fottavtrykk i S4. I følge deg skyldes det både værforholdene og belegningstein i inngangspartiet utenfor. Da er det jo litt rart at GM likevel avsatte fotavtrykk... Selv om det bare var noen skritt fra bilen til inngangsdøren i S4 og inn...

I tillegg gjennomsøkte vel ikke GM hele huset, slik TH har forklart at han gjorde - uten å avsette avtrykk...
Tenker du på GMs bil? Vet du at GM spaserte med sprox-sko på belegningssteinene utenfor huset og at sproxavtrykk avslører at GM gikk fra og til en bil??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in