Citat:
Ursprungligen postat av
Arccosinus
Ni diktaturanhängare är ett härligt team, någon som ska rädda Rysslands industri med en 3D-skrivare, och någon annan tror att man kan bekämpa NATO med att ”gångra” siffror.
En chefsanalytiker som konverterat från libertian till fascist som gödslar tråden med obskyra länkar.
Utöver det en skock Troll som i andra trådar är kommunister men samtidigt hyllar Putin.
Märkligt gäng.
Vad vill du ha sagt? Att ryssarna har mest kilometer asfalterade vägar i världen?
Eller att ryssar har flest vattentoaletter per invånare i världen? Eller att Ryssland har det mest utbyggda vattensystemet i världen?
BTW, har du varit i Ryssland? Har du åkt tåg med en stinkande kolkamin i änden av vagnen i första klass?
Har du skumpat i bil i lervällingen utanför de asfalterade områdena?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Den enda här som pratar om EN 3D skrivare är du, sluta fåna dig och väx upp..
Eftersom du redigerar inlägg så tar jag mig friheten att citera det du tar bort:
Som du ser i ovanstående inlägg så drar sig även Nokian ur Ryssland.
Tror du fortfarande ”att det bara är att tillverka flygplansdäck” till den stulna såväl som den inhemska flygflottan?
Om inte annat kanske det eventuellt går att tillverka flygplansdäck med din 3D-skrivare, räddaren av Rysslands industri?
Om inte så är hela Rysslands flyg riktigt i skiten då även bl.a. GoodYear har dragit sig ur.
Utan din 3D-skrivare kommer Rysslands industri att kollapsa. Du hävdade tidigare ”att det bara är att tillverka flygplansdäck”
Ibland tycker jag synd om okunniga. Som du ser i ovanstående inlägg så drar sig även Nokian ur Ryssland.
Tror du fortfarande ”att det bara är att tillverka flygplansdäck” till den stulna såväl som den inhemska flygflottan?
Om inte annat kanske det eventuellt går att tillverka flygplansdäck med din 3D-skrivare, räddaren av Rysslands industri?
Om inte så är hela Rysslands flyg riktigt i skiten då även bl.a. GoodYear har dragit sig ur.
Utan din 3D-skrivare kommer Rysslands industri att kollapsa. Du hävdade tidigare ”att det bara är att tillverka flygplansdäck”
Ibland tycker jag synd om okunniga.