Citat:
Ursprungligen postat av
snutan
Fast har du missat att dom åker, ofta långa sträckor, för att göra det dom skrivit om?
Gör man det om man inte tänker göra något? Skickar man massa dickpics till barn för att det är roligt? Skriver man fantasier om barn för att det är roligt? Åter igen, bestämmer man träff med ett barn om man nu bara tänkt säga hej?
Nej, jag hade inte velat bli falskt anklagad, men dessa äckel blir inte falskt anklagade, eller hur?
Dumpen skulle aldrig hänga ut någon utan att 100% veta att det är en farlig och vidrig människa.
Det råder ingen tvekan om att många äckel hamnat på Dumpen. Däremot är jag glad att du inte är nämndeman. Hellre fälla än fria verkar vara ditt motto.
Jag gillar inte Dumpen eftersom det inte är "100% säkert" - visst rättssystemet är inte heller hundraprocentigt men där finns möjlighet att lägga fram sin sida av händelsen, man har rätt till försvar och till en opartisk dom. Dessutom har man rätt att få kompensation om det blir fel.
Inget av detta finns på Dumpen.
Annars kan jag gå ut och avrätta folk lite på eget bevåg för att de är korkade, fula eller ser ut som apor. Vi har lagar av en väldigt bra anledning.
Enda orsaken att Dumpen kan hålla på, är att många av dessa människor inte sitter inne eller är kemiskt kastrerade redan. Lagen efterlevs inte och överträdelse beivras inte pga resursbrist. Tyvärr. Men det betyder inte att Dumpen är rätt väg att gå.