Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsmannen
Nödgodkännande är ett begrepp som gäller i USA, inte här.
I augusti 2021 övergick EUA till ett fullständigt godkännande för Pfizers Comirnaty. Så, nej, det är inte längre nödgodkänt.
Vad i vaccinets innehåll är du skeptisk till? Jag försöker gärna reda ut frågetecknen kring det.
Att förlöjliga meningsmotståndare är inget jag behöver ägna mig åt. Det löser de så bra själva.
Det där med magnetism och grafenoxid tog jag upp för att visa på hur absurda myter som sprids.
TS försöker med den här tråden sprida myter om infertilitet och sterilitet.
Berlin universitet och Oxford universitet har båda kommit fram till att 1/100 kommer drabbas av allvarliga biverkningar som tex myocarditis. Antalet biverkningar i Sverige har tiodubblats.
Sen det faktum att pfizer ville hemlighetsstämpla ett kontrakt i 75 år som sedan efter en domstolsprocess släpptes till allmänheten där det finns flera sidor av biverkningar och där det uppmärksammas att ifall du märker av hjärnskador som blir progessivt värre eller kromosomskador så skall det uppmärksammas då det möjligtvis skulle kunna vara vaccinet.
Dessutom ville pfizer ha kontrollen över militärbaser i vissa länder där de distribuerade vaccinet.
Sen är det klart att EU ska ta bort termen nädgodkänd för att försöka inbilla folk att allt är lugnt precis som man ändrat flera gånger vad som räknas som vaccin eller pandemi.