2022-07-08, 11:47
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Nu har väldigt många andra regulatoriska myndigheter också godkänt vaccinen.
Vad är du du kommit fram till när du ”tänkt själv”?
Jag har tittat på datan, du vet, real life data. Varken vaccin eller mask har gjort ett piss. Noll förändring. Snarare massa biverkningar och en total mortalitet som verkar öka runt om i världen EFTER massvaccinationen som INTE kopplas till covid. Hmmmm vad kan det bero på? Det kan ju absolut inte bero på den magiska brygden

Läkemedelsverkets siffror är extrema jämfört med andra, riktiga, vaccin.

Finns inte en chans att jag skulle stoppa in den där skiten i min kropp.
Citera
2022-07-08, 11:49
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ken kliniska studien släpptes innan vaccinationerna startade.
Exakt var i den kliniska studien framgår det att produkten är skit? Tvärt om visade den mycket bra säkerhet och effektivitet.
Visa mig detta….
Dom fifflade med absolut risk och relativ risk bland annat. Big no no.

Och massa data blev släppt långt efter tack vare domslut. Nej, det ser inte alls bra ut. "Safe and effective"

Leta själv
Citera
2022-07-08, 11:54
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Jag har tittat på datan, du vet, real life data. Varken vaccin eller mask har gjort ett piss. Noll förändring. Snarare massa biverkningar och en total mortalitet som verkar öka runt om i världen EFTER massvaccinationen som INTE kopplas till covid. Hmmmm vad kan det bero på? Det kan ju absolut inte bero på den magiska brygden

Läkemedelsverkets siffror är extrema jämfört med andra, riktiga, vaccin.

Finns inte en chans att jag skulle stoppa in den där skiten i min kropp.

Så DU har haft de enorma resurser som krävs för att gå igenom datapunkter från miljarder vaccinerade.
Sedan har du kommit fram till slutsatser som går stick i stäv med en internationell vetenskaplig koncensus och tusentals studier. Imponerande.
Hoppas du publicerar din studie. Kan du redan nu bjuda på en pre-print?
Citera
2022-07-08, 11:58
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Dom fifflade med absolut risk och relativ risk bland annat. Big no no.

Och massa data blev släppt långt efter tack vare domslut. Nej, det ser inte alls bra ut. "Safe and effective"

Leta själv

Nej, det gjorde de absolut inte. Vad som är lämpligast av absolut- eller relativ riskreduktion beror på en rad faktorer.
Förklara detaljerat hur du menar att de fifflat.
Antar att du menar dokumenten FDA släpper?
Jag har läst det som hillils är släppt. Finner inget anmärkningsvärt. Gör du? Vad exakt?
Citera
2022-07-08, 12:18
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Nej, det gjorde de absolut inte. Vad som är lämpligast av absolut- eller relativ riskreduktion beror på en rad faktorer.
Förklara detaljerat hur du menar att de fifflat.
Antar att du menar dokumenten FDA släpper?
Jag har läst det som hillils är släppt. Finner inget anmärkningsvärt. Gör du? Vad exakt?

Vi kollar vad som har släppts:
Citat:
10,000 pages apiece, due on or before March 1 and April 1, 2022.
80,000 pages apiece, to be produced on or before May 2, June 1 and July 1, 2022.

70,000 pages to be produced on or before Aug. 1, 2022.
55,000 pages per month, on or before the first business day of each month thereafter, until the release of the documents has been completed.
https://childrenshealthdefense.org/defender/fda-releases-pfizer-vaccine-documents/

Så du har läst 260,000 sidor hittills då?

Jag tror jag såg dig på YouTube: https://youtu.be/n2QMOsbWYlA?t=6

Starkt jobbat!
Citera
2022-07-08, 12:21
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Vi kollar vad som har släppts:

https://childrenshealthdefense.org/defender/fda-releases-pfizer-vaccine-documents/

Så du har läst 260,000 sidor hittills då?

Jag tror jag såg dig på YouTube: https://youtu.be/n2QMOsbWYlA?t=6

Starkt jobbat!

Nej, jag har förstås inte läst 260.000 sidor. Har du?
Det jag menar är att inget anmärkningsvärt har framkommit av det jag och andra hittils läst.
Kan du finna något sådant?

Jag finns inte på Youtube.
Citera
2022-07-08, 12:47
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Nej, jag har förstås inte läst 260.000 sidor. Har du?
Det jag menar är att inget anmärkningsvärt har framkommit av det jag och andra hittils läst.
Kan du finna något sådant?

Jag finns inte på Youtube.

Du skrev i förra inlägget: "Jag har läst det som hittills är släppt."
Nä uppenbarligen har du inte gjort det.

Vad exakt är det du har läst då? Kan du länka?
Citera
2022-07-08, 12:55
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Du skrev i förra inlägget: "Jag har läst det som hittills är släppt."
Nä uppenbarligen har du inte gjort det.

Vad exakt är det du har läst då? Kan du länka?

Det var inte en korrekt formulering. Det medger jag.
Jag har framförallt läst de dokument som ifrågasatts. Ett exempel är Pfizers studie på adverse events.

https://phmpt.org/pfizers-documents/
Citera
2022-07-08, 14:54
Medlem
Från självaste dagens nyheter "Barnafödandet minskar drastiskt i år"

Citat:
Enligt Stockholms stads nya befolkningsprognos väntas fruktsamheten sjunka markant i år. Under första kvartalet i år föddes bara 3 858 barn i Stockholm, vilket är 14 procent färre än samma period förra året.

https://www.dn.se/sverige/barnafodandet-minskar-drastiskt-i-ar/
Citera
2022-07-08, 16:06
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Den teorin gäller bara arbetande människor, även om det bara en liten del av sanningen. Muslimerna föder barn som aldrig förr.
Ja och dom är inte vaccinerade.
Citera
2022-07-09, 10:39
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Inget vaccin har någonsin blivit "nödgodkänt". Den definitionen existerar inte, varken i Europa eller USA.

https://www.hopkinsmedicine.org/health/conditions-and-diseases/coronavirus/full-fda-approval-of-a-covid-19-vaccine-what-you-should-know?amp=true

Där har du fel. Klart att dessa är nödgodkända fas 3 studierna är inte riktigt klara än.
Citera
2022-07-09, 10:44
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Nödgodkännande är ett begrepp som gäller i USA, inte här.
I augusti 2021 övergick EUA till ett fullständigt godkännande för Pfizers Comirnaty. Så, nej, det är inte längre nödgodkänt.

Vad i vaccinets innehåll är du skeptisk till? Jag försöker gärna reda ut frågetecknen kring det.
Att förlöjliga meningsmotståndare är inget jag behöver ägna mig åt. Det löser de så bra själva.
Det där med magnetism och grafenoxid tog jag upp för att visa på hur absurda myter som sprids.
TS försöker med den här tråden sprida myter om infertilitet och sterilitet.
Berlin universitet och Oxford universitet har båda kommit fram till att 1/100 kommer drabbas av allvarliga biverkningar som tex myocarditis. Antalet biverkningar i Sverige har tiodubblats.

Sen det faktum att pfizer ville hemlighetsstämpla ett kontrakt i 75 år som sedan efter en domstolsprocess släpptes till allmänheten där det finns flera sidor av biverkningar och där det uppmärksammas att ifall du märker av hjärnskador som blir progessivt värre eller kromosomskador så skall det uppmärksammas då det möjligtvis skulle kunna vara vaccinet.

Dessutom ville pfizer ha kontrollen över militärbaser i vissa länder där de distribuerade vaccinet.

Sen är det klart att EU ska ta bort termen nädgodkänd för att försöka inbilla folk att allt är lugnt precis som man ändrat flera gånger vad som räknas som vaccin eller pandemi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in