Citat:
Ursprungligen postat av
Purplepanic
Du säger att han aldrig varit NMR-medlem, det stämmer möjligtvis, men; han har beställt propaganda, varit med på flertalet demonstrationer och som du själv nämner postat aktivt på nordfront om sina åsikter och involvering.
Han har möjligtvis aldrig betalat en medlems avgift men att det är där han varit ”politiskt aktiv” är ingen tvekan om.
Du fortsätter sedan med att säga att han inte hade en tanke på NMR , något du omöjligt kan veta då hans uttalande inte offentliggjorts och även om/när det gör det kan man aldrig vara helt säker på vad som pågick i hans huvud just då.
En annan viktig del du tar upp är dock kopplingarna till att mannen ska ha haft offret som mål pga hennes yrke - något som har offentlig gjorts och som de allra flesta, vad jag tycker mig se iaf, håller med om.
De allra flesta av oss har förstått att motivet i sig inte haft med att han va ny nazze att göra , skälet till att det tas upp är att dem inte direkt är kända för att dra sig för att bruka våld mot sina medmänniskor,
Det finns mer i ditt korta svar som är lite snedvridet men jag tänker avsluta med att du väljer att vagt säga att du använt/använder dig av nordfront som är kända för att vara riktad media som inte har minsta spår av att vara objektiva eller ens försöker påstå själva att de är det
Varför är det så viktigt att dra kopplingar till NMR och SD? Att detta är något hemskt råder det ingen tvekan om. Det troligaste är att mördaren är riktigt sjuk och att han därför dras till samlingar som NMR, Kommunister, Afa och Antifa. Jag har träffat många som vill tillhöra Afa, Antifa men aldrig hört en enda människa säga "jag är nazist" eller "jag kommer rösta på NMR. Det som förenar de Afa, antifa människor jag träffat är låg utbildning, strulig uppväxt, föräldrar med enorma skulder hos kronofogden, drogproblem, våldsfixering, paranoia och en tro om att de är goda. En tro om att detta är en kamp mellan ont och gott. Afa och kommunister verkar inte fatta att vi alla har samma mål. Fred och Frihet. Det är vägen dit vi tjafsar om. Terrorister, kommunister och nazister tar jag ej med i beräkningarna.
Hur många Nazister finns i Sverige? Hur många kommunister, Afa, antifa anhängare finns i Sverige?
Den sjukaste AFA tjej jag någonsin mött var en som hade sexuellt förhållande med någon hon kallade ledaren i NMR (8 år sen och då visste jag inte ens vad NMR va) samtidigt som hon startade familj med en Israel och låg med mig. Hon var riktigt störd och hade även hon en farsa som supit ihjäl sig, en syster som försökte ta livet av sig varje månad och en mamma som inte ville veta av henne. Båda systrarna prostituerade sig när tillfälle gavs. Dumt att knulla gratis när man kan få betalt var inställningen (kapitalism!). Hon sa att hon legat med 300 killar. Hon störde sig på mig för att jag var vit man. Hon tyckte jag skulle be om ursäkt pga jag har de föräldrar jag har. Någon sorts arvssynd tro jag det handlade om.
Men med ditt sätt att resonera så går ingen av Maiosterna och Kommunisterna fria. Vi har mäktiga människor i detta land som är före detta kommunister och maoister. Är de förlåtna men Jimmy måste fightas med sin historia i evighet? Ska du mäta hemskheter i antal döda så är det fortfarande kommunisterna som leder. Socialdemokraterna är det partiet som stödde nazisterna i Sverige. Det är klarlagt sedan länge. Hur lång är preskriptionstiden? När är det en gammal kommunist och maoist kan gå på gatan som en vanlig man? Hur lång tid tar det innan en NMR anhängare är förlåten? Vad är skillnaden om vi räknar antalet döda dessa två sjuka politiska ideologier har på sina samveten. Hänger du med?
Kommunism och Nazism går hand i hand. Kollektivism är inget för mig.
Ps. Vi är alla liberala. Tvekar du på det räcker det med att läsa om liberalism på Wiki. Du är liberal. Välkommen !