Citat:
Ursprungligen postat av
delta6
Detta verkar skyllas på NMR i media,vad somsom helst får media att NÄMNA NMR,som dom styrande vill ha bort,kniv mannen hade inte en tanke på NMR DÄR HAN ALDRIG VARIT MEDLEM,du jag o alla kan skriva på nord front..Detta Dåd Var hans Eget på grund av psykatrin på något sätt...Läs gärna Nord Front...
Du säger att han aldrig varit NMR-medlem, det stämmer möjligtvis, men; han har beställt propaganda, varit med på flertalet demonstrationer och som du själv nämner postat aktivt på nordfront om sina åsikter och involvering.
Han har möjligtvis aldrig betalat en medlems avgift men att det är där han varit ”politiskt aktiv” är ingen tvekan om.
Du fortsätter sedan med att säga att han inte hade en tanke på NMR , något du omöjligt kan veta då hans uttalande inte offentliggjorts och även om/när det gör det kan man aldrig vara helt säker på vad som pågick i hans huvud just då.
En annan viktig del du tar upp är dock kopplingarna till att mannen ska ha haft offret som mål pga hennes yrke - något som har offentlig gjorts och som de allra flesta, vad jag tycker mig se iaf, håller med om.
De allra flesta av oss har förstått att motivet i sig inte haft med att han va ny nazze att göra , skälet till att det tas upp är att dem inte direkt är kända för att dra sig för att bruka våld mot sina medmänniskor,
Det finns mer i ditt korta svar som är lite snedvridet men jag tänker avsluta med att du väljer att vagt säga att du använt/använder dig av nordfront som är kända för att vara riktad media som inte har minsta spår av att vara objektiva eller ens försöker påstå själva att de är det