Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-08, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
Det som hände i Visby är inte ett nazistiskt handling. Polisen säger tydligt att motivet är psykisk ohälsa och ett hat mot den svenska psykiatrin. Vilket är logiskt - då han hade ihjäl ansiktet utåt för psykiatrin.

Alla som med de tunnaste halmstrån att få detta till ett nazistiskt terrorattentat - har en tydlig agenda. Ni VILL att det ska vara mer politiskt än vad det är. Ni VILL kunna använda för att vinna poänger. Cyniskt kan man tycka..

Såväl polis som åklagare vill vilseleda genom att använda psykisk ohälsa som motiv.
Citera
2022-07-08, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Mamman har ju fångats på bild när hon tågar i NMR-marsch tillsammans med sonen, så hon verkar precis lika radikaliserad. Nu när sonen är tillfångatagen av samhället (="fienden" i hennes ögon) så kan precis vad som helst hända, så hon måste anses som en samhällsfara.

NMR och liknande organisationer är det största hotet mot samhällsstabiliteten, det visar de gång på gång genom denna typ av fruktansvärda brott.

Ja, vi har problem med skjutningar inom den kriminella världen men det beror på utanförskap och dessa brott är inom den kriminella miljön, riktad mot andra gäng i kamp om exempelvis narkotikaförsäljning i ett visst område. Det är inte denna typ av brott som är riktade mot vårt samhälle i avsikt att destabilisera det fina samhälle vi lever i.

Fetade: Hur menar du? Är det alltså organisationen som bett om detta specifika dåd?
SÄPO och Polis säger ju att samröre med NMR inte är en anledning till dådet.
Vilka andra fruktansvärda brott syftar du på att NMR som organisation ligger bakom?
Enligt NMR skrev han 3 insändare för 7 år sedan och har gått i något tåg runt samma tidpunkt.
Han är och har aldrig varit en aktiv medlem dock. Att ha sympatier är inte detsamma som att vara fullt insyltad i något.

Galningen har en lång historia med psykiska ohälsa och var under tidpunkten drogpåverkad.
Det liknar massor av andra dåd som utförts av en ensam person.
Ja, han hade tagit sig till Almedalen för att göra detta, antagligen för att protestera på gräsligaste vis mot den svenska psykiatrivården.

Alla tankar går till nära och kära till BO, väldigt tragisk händelse som inte ska få hända, speciellt inte under Almedalsveckan med SÄPO och polis vid varenda hörn.
Att det görs så många helt banala politiska poäng på denna händelse är tamejfan helt otroligt.
Citera
2022-07-08, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Njae, nån medicin tror jag inte att jag behöver. Min posthistorik talar emot ett behov av medicin eller upplysning från såna som du.
Inte heller är jag nån "godhetsapostel", snarare tvärtom: jag sprider ondska och missnöje.

OnT: Hur skulle det vara om du fokuserade på de frågor jag tog upp i mitt inlägg?
Skriver mamman fortfarande hatiska inlägg på Facebook?
Har hon blivit förhörd av Polisen/Säpo?
Var finns den misstänktes pappa? I Azov-brigaden?
Såna frågor. Typ.
Kan man tänka sig? Tror du jag läser din posthistorik eller svarar på ditt hatbabbel om hans släkt. Jo, du behöver verkligen medicin så du kan släppa taget om ditt hat mot GM som kommit i kläm under de första åren liksom hans föräldrar troligtvis och nu desperat letar efter utgången som inte finns längre.

Hur kom du i kläm under 1-2 åren då spåren bildas i barnets hjärna och de börjar programmeras att livet är dualistiskt, gott och ont och inte en plats till att se helheten som det varit i barnets spontana liv?

Vi är alla lurade att tro på dualistiska koncept medan Livet är lika enhetligt som det alltid varit och alla gör vad de tror på är det rätta. Att rätt och fel bara finns i individens eget huvud blir för osäkert så galenskapen ökar år från år då allt är andras fel och eget ansvar finns bara hos den förvirrade masan.

Det har du väl märkt och själv är jag utan makt men märker när sköna saker händer och responsen som kommer direkt från mej! Att tro du har en fri vilja att kniva eller inte är galenskapen hos den primitiva människan. Vem vill sitta i fängelse, tror du? Det hände och nu får de som jobbar inom vården ta över. Livet är ingen dans på rosor och mord händer mer och mer. Take care!
Citera
2022-07-08, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Fetade: Hur menar du? Är det alltså organisationen som bett om detta specifika dåd?
SÄPO och Polis säger ju att samröre med NMR inte är en anledning till dådet.
Vilka andra fruktansvärda brott syftar du på att NMR som organisation ligger bakom?
Enligt NMR skrev han 3 insändare för 7 år sedan och har gått i något tåg runt samma tidpunkt.
Han är och har aldrig varit en aktiv medlem dock. Att ha sympatier är inte detsamma som att vara fullt insyltad i något.

Galningen har en lång historia med psykiska ohälsa och var under tidpunkten drogpåverkad.
Det liknar massor av andra dåd som utförts av en ensam person.
Ja, han hade tagit sig till Almedalen för att göra detta, antagligen för att protestera på gräsligaste vis mot den svenska psykiatrivården.

Alla tankar går till nära och kära till BO, väldigt tragisk händelse som inte ska få hända, speciellt inte under Almedalsveckan med SÄPO och polis vid varenda hörn.
Att det görs så många helt banala politiska poäng på denna händelse är tamejfan helt otroligt.

Hur kan polis och åklagare vara så säkra på att dådet var en galningensverk utan att läkarintyg är framtaget?
Citera
2022-07-08, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nepodsladen
Polisen liksom åklagaren vill vilseleda med att använda psykisk ohälsa som motivet.
Haha låter ju rimligt. För poliser och åklagare är EGENTLIGEN nazister också. Pois, åklagare, NMR och kungen var med på det årliga extrem-nazi-rymd-mötet som hölls på Jupiter också, va?

Vem och varför skulle de vilseleda?

En person som beskrivs som psykisk sjuk, och skrivit artiklar om psykisk ohälsa - mördar ansiktet utåt för svensk psykiatri. Polisen och åklagaren säger att motivet är psykisk ohälsa.

Du ba: "NÄÄÄE, VÄRSTA KONSPIRATIONEN!!"
Citera
2022-07-08, 10:06
Medlem
LeBronThurmans avatar
Det inlägg som jag citerar nedan är det mest förbryllande och konspiratoriska av de tre märkliga inlägg som du hitills har postat i den här tråden.
Du påstår dig ha god insyn, och det är nog tveksamt i din position som förmodad vårdtagare inom psykiatrin.
Du vill lägga ner i stort sett alla samhällets olika väsentliga verksamheter och ge medborgarlön till vissa delar av folket istället.
Mitt enda råd till dig är att du fortsätter att ta dina ordinerade mediciner för ett bättre mående.

Ett tips är att denna tråds topic inte handlar om hur man bäst ska lägga ned hela Sverige som land betraktat.
Citat:
Ursprungligen postat av Solljusets
BO hade mycket hög lön liksom Alla andra inom sjukvården, t.ex läkarna, sjuksköterskorna, sjukgymnaster, tjänstekvinnorna/männen. Så lönerna är höga och de har mer semester än de som arbetare inom privatföretagen. De har mycket fikaraster och möten mm. De är ineffektiva i sina yrkesroller och arbetsplatserna och det enda de är ute efter är hög status och bedriva hierarki.
Som sagt jag har god insyn.
Men skulle de flesta svenskar sluta äta mediciner och sluta gå på onödiga sjukvårdsbesök så skulle vi ha ha minst 50% för mycket personal inom sjukvården. Själv har jag inte varit hos läkare eller
dylikt på över 20 år och äter alltså heller inga mediciner utom högst några Alvedon 5-10 stycken per år.
Som sagt sjukvården i Sverige är bedrövlig och psykvården urusel.
Vore bättre om våra skattemedel går till medborgarlöner till Alla svenska medborgare från 20 år och äldre som bor i Sverige, istället. Så svenska medborgarna kan bry sig om varandra och det är bättre än den urusla sjukvården och den bedrövliga psykvården.
Då kan även alla bostadsbidrag/bostadstillägg tas bort och Alla andra bidrag mm.
Då försvinner även försäkringskassan, arbetsförmedlingen mm. och minst 50% av sjukvården. Sedan ska politiker lönerna minskas med minst 75 % liksom advokaternas med flera löner.
Citera
2022-07-08, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
Haha låter ju rimligt. För poliser och åklagare är EGENTLIGEN nazister också. Pois, åklagare, NMR och kungen var med på det årliga extrem-nazi-rymd-mötet som hölls på Jupiter också, va?

Vem och varför skulle de vilseleda?

En person som beskrivs som psykisk sjuk, och skrivit artiklar om psykisk ohälsa - mördar ansiktet utåt för svensk psykiatri. Polisen och åklagaren säger att motivet är psykisk ohälsa.

Du ba: "NÄÄÄE, VÄRSTA KONSPIRATIONEN!!"

Många gånger kan irrationellt vara rationellt och vice versa. Men en sak du kan vara säker på är att mordet var ett mästerverk som borrade sig ända fram i regimens hjärta.
Citera
2022-07-08, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar
Uppenbarligen tyckte även polisen det eftersom dom inte gick på kopplingen mellan terrororgininsationen NMR och dådet. GM är ännu en hashtomte med dåligt psyke som borde suttit inlåst.

Spelar ingen roll vilka du röstar på eller vilka organisationer du är medlem i, människor som skadar andra ska vara inlåsta så vi vettiga kan leva vårt liv utan att påverkas av massa tattare.
Haschtomte? Var har du läst att GM missbrukar cannabis? Tror inte GM med ett intresse i NMR är brukare av cannabis, däremot inte förvånande om denne gillar alkohol i stora mängder.

GM är uppenbart psyksjuk och har möjligen en eller flera diagnoser. Den narkotika som har nämnts är antagligen benzodiazepiner, som är narkotikaklassad läkemedel.

Sedan kan beaktas att vansinnesdåd begås som följd av psykisk sjukdom, dvs. en helt psykiskt frisk person utför inte sådant oavsett påverkan eller inte.
Citera
2022-07-08, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaerlig
Detta lär media driva hårt under lång tid. Precis vad de väntat på.

GM är uppenbarligen helt tappad. Totalt kontraproduktivt att ge vänstern gratisröster om han nu har NMR-koppling. Vad trodde han skulle hända? NMR är väl inte de vassaste knivarna i lådan, dock.
Detta verkar skyllas på NMR i media,vad somsom helst får media att NÄMNA NMR,som dom styrande vill ha bort,kniv mannen hade inte en tanke på NMR DÄR HAN ALDRIG VARIT MEDLEM,du jag o alla kan skriva på nord front..Detta Dåd Var hans Eget på grund av psykatrin på något sätt...Läs gärna Nord Front...
Citera
2022-07-08, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delta6
Detta verkar skyllas på NMR i media,vad somsom helst får media att NÄMNA NMR,som dom styrande vill ha bort,kniv mannen hade inte en tanke på NMR DÄR HAN ALDRIG VARIT MEDLEM,du jag o alla kan skriva på nord front..Detta Dåd Var hans Eget på grund av psykatrin på något sätt...Läs gärna Nord Front...
Han sympatiserade med dem! Lika illa!
Citera
2022-07-08, 10:16
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
så här skrev han:

För att inte tala om hur psykiskt sjuka behandlas i USA än idag, där många psykiskt sjuka förvaras under horribla förhållanden i isoleringsceller i fängelser, för småbrott relaterat till deras obehandlade psykiska ohälsa, eller för den delen hur de behandlas i Sverige, där psykiskt sjuka slängs ut i rännstenen i den såkallat rika humanitära stormakten

https://nordfront.se/ett-bemotande-av-emerich-roths-groteska-bluffhistorier

det är denna generella klagolåt som troian gör stor sak av. dvs något som hade kunnat stå i vilken insändarspalt som helst.

Det finns mer än så, men det är något jag kan inte gå in på nu.
Citera
2022-07-08, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Tar sossarna avstånd varje gång en sosse mördar?

Så du menar att nmr stöttar terrordådet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in