2022-07-07, 21:47
Medlem
vadsadusadus avatar
Rakade han rövhåret för att han skulle vara ren och fin till turkiska fängelset?
Citera
2022-07-07, 21:50
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Hon skrev brev till honom i häktet när han satt häktad för mord. Sen träffades dom när han kom ut.

Frågan är om Alex var den första hon skrev med eller om hon skrivit med andra innan honom? Jag tvivlar inte en sekund på det. Hon skiter i utseendet & personligheten. Kriminell är det enda kravet för att Kalva ska falla som en potatis från himlen
Hon skrev till Abbeblattelito också
Citera
2022-07-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillingSpre
Låter som ett jävla PR trick för att få visningar. Bara jag som nappa upp på att hans mobil var hos Alva, men i hans historia hade han mobilen? orolig över om dom hittat nått i hans telefon och kommit in i de med lösenord osv Tror faktiskt han är en rätt grov mytoman, mycket i hans historier är påhittat

Exakt reagerade också på det, så jävla genomskinligt och patetiskt. Ljug och lögn för clickbait och intäkter. Gillar inte att dom försöker dumförklara sina tittare. Respektlöst.
Citera
2022-07-07, 21:54
Medlem
Hustlelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Hon skrev till Abbeblattelito också

Haha ja det stämmer. Finns en video där Alex ”hotar” abbe för detta typ
Citera
2022-07-07, 22:06
Medlem
BaraBiffens avatar
Senaste videon är ett desperat försök att boosta youtubevisningarna för att casha in pengar. De lever en dyr livstil och pengarna börjar sina. Hur länge tar det innan tittarna tröttnar på dem?
Citera
2022-07-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
En fågel viskade i mitt öra och kvittrade om att han absolut inte har vart i kontakt med rättvisan i Turkiet.
Han festade loss utan Alva 😅
Sen finns det en stark anledning till att han inte vill åka hem till Sverige.
Han är tydligen skyldig startklar och Hailu en massa pengar han inte kommer kunna fixa på många månader 😆

Nä dom tog en kort roadtrip på deras ”scooter” för att möta upp josef loco som är i alanya. Han om någon borde kunna lösa grejer😂
Citera
2022-07-07, 22:23
Medlem
Blaxmixs avatar
Det är uppenbart att han är tjackad i det mesta han lägger upp nu, eller? Kolla käkarna, ser lite stelt ut.
Citera
2022-07-07, 22:33
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Nä dom tog en kort roadtrip på deras ”scooter” för att möta upp josef loco som är i alanya. Han om någon borde kunna lösa grejer😂

Källa?
Citera
2022-07-07, 22:34
Medlem
Joneskuusis avatar
Vad är 444?
Citera
2022-07-07, 22:34
Medlem
Man ser ju att det är påhitt 😂 När han säger ”jag ska gå ut” så lyser det lögn……
Citera
2022-07-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaxmix
Det är uppenbart att han är tjackad i det mesta han lägger upp nu, eller? Kolla käkarna, ser lite stelt ut.

Ja, väldigt uppenbart också när han överdriver o säger att han ska banta för att han ser tjock ut, men i själva verket beställde dom bara in en maträtt och den var till Alva. För att han inte har någon aptit. Han påpekar liksom lite för många gånger att han är vrålhungrig för att ge intrycket av att man inte koksat. Tro mig ja har vart där.

Jag dog också när han sa ”en alkoholfri daquiri” till alva, och så börjar han snacka om alkoholhaltiga drycker. Hon är en alkis och han är en tjackis, för koks har dom inte råd med men ADHD-tabletter går lätt att ordna från apotek om man bara uppvisar ett gammalt svenskt recept på läkemedlet. Men angående alva, kolla bara på henne, hur glad hon ser ut att vara i vissa scener, medans hon i andra scener är helt tom i blicken. Jämför början av videon med 10min efter när de sitter vid poolen o badar exempelvis.
Citera
2022-07-07, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Källa?

Det första var ett skämt men att josef är i alanya och att han är glad i koks samt att han har mkt kontakter där han befinner sig är seriöst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in