2022-07-07, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Alibiet forutsetter sikkert drapstidspunkt. Ingen vitner på morgenen er uavhengige, men har ingen formening om hvor troverdige de er. Stiller spm ved innholdet i 92 sek samtalen gitt badeuhellet kvelden før.
Alibiet gis av TH sine anrop 10:06 og 10:07 samtidig som AEH sin telefon var i bevegelse.
TH sin tilstedeværelse bekreftes av vitner og video.

Hvis du ikke anerkjenner TH sitt alibi så er det fordi du ikke har lest nok.
Citera
2022-07-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
For en gangs skyld er jeg enig med Upålitelig.

Jeg fristes dermed til å sitere den egentlige Sandemose igjen: «Ingen har noensinne vunnet en diskusjon med dumheten.»

For meg er Troverdig/Upålitelig selveste manifestasjonen av dumheten i denne tråden.

Alle mennesker Meningsløs treffer på sin vei er per egen definisjon idioter, det er dumskapens varemerke, og et desperat forvar for sin egen dårskap😳
Citera
2022-07-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Det som har funnet sted er en nøye planlagt kidnapping, hvor det å drepe offeret kan ha vært en del av planen.
Der er vi enige.
Citera
2022-07-07, 22:04
Medlem
Citat:
Skjønner du ingenting?

I alle mest sannsynlige scenarier om hvem som gjennomførte dette er det amatører.

En tredjedel av alle poster i denne tråden handler om at «dette kan umulig være en kidnapping siden … ditt og datt» Du overser tre mulige amatørgrupper; kryptogamers, østeuropeiske håndverkere og den lokale pakistanigjengen.
En annen ting er at politiet blåste saken umiddelbart.
De møtte TH i full uniform i tillegg til å avsløre sine egne åstedsundersøkelser, når naboen oppdaget det, gjorde helt sikkert også GM det.

Det skal litt til å fortsette å kreve penger når du vet at politiet er på andre siden og ikke en skremt gammel mann.
Citera
2022-07-07, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Sikkert, men som GM sier i sitt brev, er frihet viktigere en penger, for ham.

TH er raus med svulstige begreper😏
Citera
2022-07-07, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Alibiet gis av TH sine anrop 10:06 og 10:07 samtidig som AEH sin telefon var i bevegelse.

Det er faktisk du som ikke har fulgt med i timen. Politiet har sagt klart i fra at de ikke har full kontroll på TH sine bevegelser etter at han kom på jobb, det kan faktisk være snakk om timer.
Citera
2022-07-07, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Alle mennesker Meningsløs treffer på sin vei er per egen definisjon idioter, det er dumskapens varemerke, og et desperat forvar for sin egen dårskap😳

Hey, dumheten selv har våknet.
Mannen som hevder seg å vite alt, uten en eneste gang å sannsynliggjøre at han har innsideinformasjon.
Hver gang denne mannen uttaler seg er jeg fristet til å fortelle alle hvem han er, men det lar jeg være nå.

I stedet utfordrer jeg ham:

Kan ikke du fortelle oss hvordan TH har greid å få to, kanskje tre personer til å bli med på THs mordplaner?

Ikke svar med hvor grusom TH er, men fortell oss hvordan han har fått X, Y og Z til å holde kjeft - og kanskje også til å vitne falsk - i tre år?
Senast redigerad av Sandemose 2022-07-07 kl. 22:12.
Citera
2022-07-07, 22:18
Medlem
Citat:
Skjønner du ingenting?

I alle mest sannsynlige scenarier om hvem som gjennomførte dette er det amatører.

En tredjedel av alle poster i denne tråden handler om at «dette kan umulig være en kidnapping siden … ditt og datt» Du overser tre mulige amatørgrupper; kryptogamers, østeuropeiske håndverkere og den lokale pakistanigjengen.

Jeg skjønner ikke hvordan du tenker, nei.
Citera
2022-07-07, 22:19
Medlem
Citat:
Hey, dumheten selv har våknet.
Mannen som hevder seg å vite alt, uten en eneste gang å sannsynliggjøre at han har innsideinformasjon.
Hver gang denne mannen uttaler seg er jeg fristet til å fortelle alle hvem han er, men det lar jeg være nå.

I stedet utfordrer jeg ham:

Kan ikke du fortelle oss hvordan TH har greid å få to, kanskje tre personer til å bli med på THs mordplaner?

Ikke svar med hvor grusom TH er, men fortell oss hvordan han har fått X, Y og Z til å holde kjeft - og kanskje også til å vitne falsk - i tre år?

For å bruke TH`s egne ord.

En bestiller, en annen utfører.
Citera
2022-07-07, 22:21
Medlem
Citat:

Det går ikke ann å lese seg opp på hvor troverdig vitnene mb og teh er. Ingen andre vitner så aeh bruke tlf. Les hva jeg skriver en gang til. Har th alibi hele natten fra etter taxitur og helt fram til bensinstasjonen. Du må ha noen forutsetninger for alibiet.
Citera
2022-07-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det er faktisk du som ikke har fulgt med i timen. Politiet har sagt klart i fra at de ikke har full kontroll på TH sine bevegelser etter at han kom på jobb, det kan faktisk være snakk om timer.
Du unngår å nevne at TH ringte SAMTIDIG med at AEH sin telefon var i bevegelse, når det skjedde har politiet kontroll på TH.

Det du driver med er bare tull og du vet ikke hva du snakker om!
Citera
2022-07-07, 22:28
Medlem
Citat:
Du unngår å nevne at TH ringte SAMTIDIG med at AEH sin telefon var i bevegelse, når det skjedde har politiet kontroll på TH.

Det du driver med er bare tull og du vet ikke hva du snakker om!

Da lyver TH for han nekter for å ha ringt de to første opprigningene
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in