Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-07, 20:21
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Känns som du bråkar om petitesser just nu,

Han försöker bara förklara för dig... Det blir ju fel när du gång på gång går in i tråden och påstår saker som inte är sanna. Om det beror på att du missförstår eller om du medvetet ljuger låter jag vara osagt då jag inte vet men självklart måste folk ha rätt att påtala dina felaktiga påståenden även om du anser det vara petitesser.
Citera
2022-07-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Han försöker bara förklara för dig... Det blir ju fel när du gång på gång går in i tråden och påstår saker som inte är sanna. Om det beror på att du missförstår eller om du medvetet ljuger låter jag vara osagt då jag inte vet men självklart måste folk ha rätt att påtala dina felaktiga påståenden även om du anser det vara petitesser.

Det är väl förfan underförstått att det kan komma fram mer information sen. Ni är väl inte efterblivna härinne eller? När jag skriver att det inte finns några politiska motiv så gäller det såklart här och nu, men att det kan ändras sen. Att jag ens ska behöva förklara det för er är skrattretande. Är ni 12 år gamla eller?
Citera
2022-07-07, 20:24
Medlem
Den förvirrade tanten från svt som intervjuade polisen undrade om polisen "inte har koll på beväpnade nazister", vilket är en rätt absurd frågeställning och det är ju sansat av polisen att säga att han vet inte om personen verkligen är nazist men han han var beväpnad. Och vem som helst begriper ju att det är omöjligt att hålla koll alla människor i Almedalen.
Citera
2022-07-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra76
Kanske var han själv som gjorde det p.g.a. att han är en sorglig inavlad incel? Vad hette han på Flashback? Någon vänlig själ som inte vill pm:a mig då det bryter mot reglerna?

Kommer inte ihåg, Jan någonting.. Finns massa länkar här i tråden. Enligt någon användare så hade han skrivit på FB att det inte var han.
Citera
2022-07-07, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Den förvirrade tanten från svt som intervjuade polisen undrade om polisen "inte har koll på beväpnade nazister", vilket är en rätt absurd frågeställning och det är ju sansat av polisen att säga att han vet inte om personen verkligen är nazist men han han var beväpnad. Och vem som helst begriper ju att det är omöjligt att hålla koll alla människor i Almedalen.
Om man går i NMR:s demonstrationståg så är man nazist, inte mycket att debattera om.
Citera
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
En Hycklare är du och inget försvar av GM, men jag förstår honom och hoppas han snart blir frisk igen.

Med tanke på övrigt du skriver bryr jag mig inte om du anser att jag är en hycklare utan nöjer mig med att konstatera att du förmodligen har den åsikten pga att du inte kan bemöta det jag skriver på ett vettigare sätt. Du kan ge exempel på mitt hycklande dock, lite nyfiken blir jag trots allt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Om man går i NMR:s demonstrationståg så är man nazist, inte mycket att debattera om.

Du läste inte vad han skrev eller?
Citera
2022-07-07, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ylvmat
Det stod i tråden här på Flashback att Birgitta är gift med Heine. Jag vet inte mer om det.

K*rlsson, Birgitt* gift 1960 med Ivan Karlsson. Namnbyte till J*egerstierna. *=a
Ivan avled 2015. Deras dotter Elis*beth K*rlsson är mor till den misstänkte.
Hon är gift med Hein* som inte är misstänktes far. Pappan har samma efternamn som sonen och bor även han på samma adress om resten av familjen.

Så nu är det utrett.
Citera
2022-07-07, 20:36
Medlem
E.Alberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi

Tror de som besöker Almedalen räknar med att det är ett tryggt kudd-rum med poliser överallt och enbart snälla människor. När en sådan här sak händer upptäcker de att det inte är sant. Vem som helst kan sätta sig på flyget/färjan och åka till Almedalen utan att polisen först godhetskontrollerat personen.

Därav tror jag att det är en befogad fråga.
Citera
2022-07-07, 20:36
Medlem
Har inte detta fall fått orimligt stora proportioner?

Det mördas folk höger och vänster varje dag. Men bara för det var i elitens närområde får alla panik. Alla medier skall rapportera löpsida efter löpsida.

Varför är denna kärring värd mer än 'mustafa i rinkeby' som mördats för han försökte blåsa någon på en 500-ing i någon knarkaffär?. Hyckleri
Citera
2022-07-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Morfadern Ivan Will*s är avliden. Så evangelistkärringen är änka. Gifte sig 1960
oj, evangelist? missionsförbundare,pingstvän el vad?
blir förvånad om mormors inlägg i siciala medier
passar liksom inte in på kristnas sätt att uttrycka sig.
Och en dotter o barnbarnet engagerat i NMR- så udda.

Tre generationer bor i samma hus är rätt trevlig tanke förståss.
Citera
2022-07-07, 20:39
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol

Dock behöver man inte ha koppling till NMR och det kanske räcker med att kalla honom psykiskt störd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in